Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 53 от 53

Тема: ШИМИ

  1. #41
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,110
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: ШИМИ

    Коле , от скоро са ...качвах ги на 2000 м , но сега е сухо и твърдо . По сериозни тестове можеш да видиш в разходките на ямболии.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  2. #42
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: ШИМИ

    Гумите се представят отлично и на сняг ,и в калта - чистят се отлично ,не са пластмаса ! Като недостатък ще повторя посоченото от Сашо - кривеят...
    Тел. 0889531237

  3. #43
    Регистрация
    Jan 2013
    Публикации
    348
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: ШИМИ

    Цитат Мнение на Кольо Преглед на публикациите
    Кви баланси, кви 5 евроцента бе...
    Това е УАЗ бе еееей, да не е някое гъзарско беемве... УАЗката си върви и с железни колела за сеялка дори. А тази е с гуми, какво повече...

    Саше, я кажи този грайфер как се представя на по-сериозен терен? Ако се отнеме малко с машинката за да се увеличи разстоянието между блокчетата дали ще се подобри работата в кал и гаден път?

    Или не си ги тествал още?
    Гемкса ми предложи този вариант мисля да го направя но и така са си добре тествал съм ги в кал и сняг!

  4. #44
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    Разлог
    Публикации
    674
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: ШИМИ

    Здравейте колеги,
    за да не пускам нова тема - използвам тази. Дано колегата не се сърди....
    Та проблема и автомобила са същите - шими при УАЗ 469Б. Даже и гумите са същите - Forward safary 510....
    До преди седмица бях "пипал" само три неща "в близост" до колелата:
    - предни дискови спирачки от витара, като заради дисковите спирачки се наложи да поставя и фланци (мисля 38мм.);
    - удължени с 6 см обеци на ресорите, като тогава поставих и полиуретанови тампони с изключение на предните тампони на предните ресори.
    - хидравлика - от уаз някакъв не знам точно но заспа на място без никакви доработки.
    Та...... почти година и половина след тези интервенции и ползване като чужда булка дет' се вика - проблеми никакви, до преди месец - два, когато започна да притриса на около 60 км/ч, но за малко и с леко обиране на волана наляво и надясно се укротяваше. Постепенно започнаха да се усилват вибрациите, и реших, че е време да взема да се поцапам пак със смазочни неща. И се започна:
    - Смяна на шенкелните болтове с такива с лагери, като при монтажа ги оставих една идея по-стегнати;
    - Смяна лагери на предните главини;
    - Смяна на предните тампони на предните ресори с полиуретанови;
    - Накрайника на късата кормилна щанга от към секторната кутия мърдаше доста и мислех, че е разбит - оказа се, че се е разхлабил с конуса, нямам идея как след като щифт си беше там... Накрайниците на дългата щанга са в перфектно състояние и си ги оставих.
    След всичкото това въргаляне под джипката предницата е просто бетон - никакви луфтове. И пак тресе ..... само, че започна на 50 км/ч и държи до около 30 км/ч, като от натискане на предна спирачка шимито не се впечатлява изобщо. С включени хъбове, с изключени хъбове - все тая... Смених предни и задни гуми - резултат няма....
    Последната надежда ми бе реглажа на преден мост. Днес го регулираха + баланс на гумите (сега и джантите изглеждат Mud terrain от толко тежести). Предницата е била "затворена" - сега е направена в нормите според компа на стенда. Резултатът - пак шими но вече на 70 км/ч. и на около 60 изчезва.

    Та колеги дайте идеи какво да предприема. Не, че карам постоянно с 70 км/ч и нагоре, но ме дразни като знам, че нещо не е наред.
    Единствено на ум ми идва да слагам демпфер някакъв.... не знам просто, дайте някакви идеи .....
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

  5. #45
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,110
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: ШИМИ

    Трябвало е с демпфера да започнеш ...моя е втори / първия си беше прост амортисьор / сега е от Патрол. Пак има разтрисане / при 80 / при преминаване през неравности , но демпфера успява да ги потуши. Колкото е по здрав толко по добре. Име:  DSC_0125.jpg
Прегледи: 194
Размер:  476.7 Кб
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  6. #46
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: ШИМИ

    Удължени обици +полиуретановите тампони правят проблеми ако са по-меки от оригиналните гумени. Ресьорите са много хлабав панхард. Слагай демпфер.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  7. #47
    Регистрация
    Nov 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    344
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: ШИМИ

    най вероятно кутията ти е проблема,руски боклук...
    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
    Съдействие на закъсали автомобили

  8. #48
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    Разлог
    Публикации
    674
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: ШИМИ

    Цитат Мнение на targa Преглед на публикациите
    Удължени обици +полиуретановите тампони правят проблеми ако са по-меки от оригиналните гумени. Ресьорите са много хлабав панхард. Слагай демпфер.
    Явно натам отиват нещата.... Но демпфера не е ли един вид лечение само на симптом, щото доста време бях с удължени обеци без да има шими... А и други джипки, вкл. от други марки карат без демпфер и няма шими...
    Полиуретановите тампони ми се струват също толкова твърди но и по-еластични от черните - при натиск с нокът на черните остава резка а на тия - не. Като ги стегнеш си стягат много добре.... Да не говорим, че за еднакъв период от време на задния мост два пъти слагах от черните, а сега полиуретановите не са мръднали.
    За демпфера, гледам и тоя на Сашо - как е по-добре да се монтира - къса щанга - рама, или дълга щанга - мост?
    Бойчо, кутията нема грам луфт... не ми се верва да е от нея... накрайника мислех, че е разбит, но се оказа, че се охлабил. Стегнах го - същата работа....

    Тарга, гледам, че полиуретана е на различни твърдости, дай съвет какъв да търся? Щото купешки готови само един вид намерих и него сложих, та мога да опитам на струг да ми направят от по-твърд, но нямам идея какъв (като трърдост) полиуретан да търся...

    Чудя се да взема да пробвам с различна сходимост на предните колела какъв ще е ефекта. В смисъл по книга му дават от 1,5 до 3 мм затворени.... Дали има смисъл да си играя да търся топлата вода или е пробвано вече?
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

  9. #49
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,110
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: ШИМИ

    На рамата и на късата щанга ...много вали сега и не мога да ти я снимам да видиш как съм я направил.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  10. #50
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: ШИМИ

    Цитат Мнение на Borizanov Преглед на публикациите
    Явно натам отиват нещата.... Но демпфера не е ли един вид лечение само на симптом, щото доста време бях с удължени обеци без да има шими... А и други джипки, вкл. от други марки карат без демпфер и няма шими...
    Полиуретановите тампони ми се струват също толкова твърди но и по-еластични от черните - при натиск с нокът на черните остава резка а на тия - не. Като ги стегнеш си стягат много добре.... Да не говорим, че за еднакъв период от време на задния мост два пъти слагах от черните, а сега полиуретановите не са мръднали.
    За демпфера, гледам и тоя на Сашо - как е по-добре да се монтира - къса щанга - рама, или дълга щанга - мост?
    Бойчо, кутията нема грам луфт... не ми се верва да е от нея... накрайника мислех, че е разбит, но се оказа, че се охлабил. Стегнах го - същата работа....

    Тарга, гледам, че полиуретана е на различни твърдости, дай съвет какъв да търся? Щото купешки готови само един вид намерих и него сложих, та мога да опитам на струг да ми направят от по-твърд, но нямам идея какъв (като трърдост) полиуретан да търся...



    Чудя се да взема да пробвам с различна сходимост на предните колела какъв ще е ефекта. В смисъл по книга му дават от 1,5 до 3 мм затворени.... Дали има смисъл да си играя да търся топлата вода или е пробвано вече?
    Полиуретан над 70 каквито са им там единиците. Друг въпрос е къде ще го намериш. Демпфера е по добре да е на дълга щанга-мост, но там е по уязвим от удари в разни неща. На късата щанга е по защитен, но на дългата не трябва да има никакви луфтове.

    Цитат Мнение на aldr Преглед на публикациите
    На рамата и на късата щанга ...много вали сега и не мога да ти я снимам да видиш как съм я направил.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  11. #51
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,110
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: ШИМИ

    Цитат Мнение на targa Преглед на публикациите
    Полиуретан над 70 каквито са им там единиците. Друг въпрос е къде ще го намериш. Демпфера е по добре да е на дълга щанга-мост, но там е по уязвим от удари в разни неща. На късата щанга е по защитен, но на дългата не трябва да има никакви луфтове.
    Господин Таргов , на дългата щанга и моста къде ще ги закачиш а ...а на любимия Дефендър е - Име:  DSC00322.JPG
Прегледи: 98
Размер:  57.6 Кб
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  12. #52
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: ШИМИ

    За закачането все ще измисля нещо. На кашона е на късата, но на Диското е на дългата.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  13. #53
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    стара загора
    Публикации
    554
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: ШИМИ

    При мен е на дългата и на моста ,но немога да намеря снимки .
    ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Помощ !!! Нападна ме Шими!
    От Taurus76 във форум JEEP
    Отговори: 16
    Последно мнение: 24-10-13, 20:42
  2. Шини с наколенки ЕVS 2броя.
    От borkozin във форум Архив
    Отговори: 4
    Последно мнение: 12-11-10, 14:06
  3. Шини за багажник на Витара
    От REMUSBG във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 04-07-10, 20:35
  4. Купувам Коленни шини
    От Николай Кръстев във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 20-04-10, 11:23
  5. Отговори: 50
    Последно мнение: 04-01-09, 19:37

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •