Резултати 1 до 20 от 20

Тема: Родни "Тунинг" бисери

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    гр.Варна
    Публикации
    3,081
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране Родни "Тунинг" бисери

    След поредното попадение на наши "майстори" реших да пусна тази тема

    Какво ли са целяли с този монтаж на амортисьорите?Име:  image.jpg
Прегледи: 2184
Размер:  131.1 КбИме:  image.jpg
Прегледи: 2180
Размер:  32.5 КбИме:  image.jpg
Прегледи: 2182
Размер:  60.7 Кб
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  2. #2
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,499
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    За конкретния модел не знам, но някои модели съвсем нарочно така се монтират.

    Ама това като го гледам е май е двутръбно, демек чиста изцепка.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    гр.Варна
    Публикации
    3,081
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Баш изцепка си беше . Сменяли са ресьори и амортисьори и ето. Завъртях ги обратно и започнаха да работят. Ужас някакъв. Наистина са двутръбни EXPLORER
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  4. #4
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    2,200
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Лифт на Витара:

    Име:  lift.jpg
Прегледи: 2133
Размер:  160.4 Кб

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,215
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Виден роден тунинг майстор ми закрепи компресора за блокажите като продупчи задният калник отгоре надолу. Не уцелил първите 4 дупки и пробил още 4...
    Та ми върна колата с 8 дупки на калника, 4 от които - направо пръскащи в купето, останалите 4 със стърчащи към гумата винтове!
    "Успокоително" беше, че не бяха рапидки тези 4 винта, а имах честа да бъда първият, на който беше тествал новата си играчка за слагане на нит-гайки.
    Уважаван тук и му се чува думата
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

  6. #6
    Аватара на travelling
    travelling е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,368
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    На един приятел газаджиите му бяха хванали с рапидки резервната гума, докато прекарвали тръбата за газта, естествено е разбрал, когато му е потрябвала .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
    Аз не пазарувам в „Била”, „Кауфланд”, „Лидъл”, „Карфур”

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2004
    Място
    София
    Публикации
    120
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    То темата май трябва да се прекръсти МАЙСТОРЕЦ БГ Име:  ГУМА.jpg
Прегледи: 1562
Размер:  75.3 КбИме:  maistorec2.jpg
Прегледи: 1565
Размер:  106.3 КбИме:  maistorec3.jpg
Прегледи: 1566
Размер:  168.5 КбИме:  maistorec4.jpg
Прегледи: 1560
Размер:  133.7 КбИме:  ГУМА1.jpg
Прегледи: 1553
Размер:  75.1 Кб
    Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

  8. #8
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    София
    Публикации
    804
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на PinMaster Преглед на публикациите
    Виден роден тунинг майстор ми закрепи компресора за блокажите като продупчи задният калник отгоре надолу. Не уцелил първите 4 дупки и пробил още 4...
    Та ми върна колата с 8 дупки на калника, 4 от които - направо пръскащи в купето, останалите 4 със стърчащи към гумата винтове!
    "Успокоително" беше, че не бяха рапидки тези 4 винта, а имах честа да бъда първият, на който беше тествал новата си играчка за слагане на нит-гайки.
    Уважаван тук и му се чува думата
    Кой тоз?
    Редно е да се знае, защото мърльовщината, която споменаваш е удивителна!
    Георги Тонев
    "898"Ч7"6Ч"Ч7"

  9. #9
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,215
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на VECTOR Преглед на публикациите
    Кой тоз?
    Редно е да се знае, защото мърльовщината, която споменаваш е удивителна!
    Мислиш ли? Аз мисля, че половината от тези, които го познават ще кажат "абсурд", другате половина ще си траят, защото и те са изгорели с нещо, ремонтирано от него или колегата му (айде жокерче).
    На първите са им замазани очите от няколко последващи малки услуги, "компенсиращи" мълявщината.

    Отделно - не е първи майстор, срещу чийто напъни пиша, но досега нищо нито се е променило, нито някой нещо си е взел поука.

    Тъй че - нека си е тема просто за споделяне на въпиюща некопетенция.
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    гр.Варна
    Публикации
    3,081
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Това с радиатора явно е класика в жанра! Това е от една "пипната" Витара. Хайде да не издавам на кого е че не е весело пък и вече е подменен.
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Последно редактиран от banjo ; 29-06-15 в 13:28
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,535
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Ако съм закъсал и няма кой да ми помогне, съм готов на всякакъв тунинг. Но не е нормално в сервиз, да правят свободни съчинения по трудово.
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Шумен
    Публикации
    378
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Красота.....как да не се възхити човек.....пък после да се стряска насън.......
    LZ3YG

  13. #13
    Аватара на Бакалов
    Бакалов е офлайн Старши участник | Организатор || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    2,708
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на banjo Преглед на публикациите
    Това с радиатора явно е класика в жанра! Това е от една "пипната" Витара. Хайде да не издавам на кого е че не е весело пък и вече е подменен.
    Между другото точно по същия начин "закърпих" радиатора на гърка миналата година на Пловдивското състезание на Копривките . Радиатора е издържал до Солун , дори го е карал така още около седмица след това
    VEREYA MOTORSPORT
    ВЕРЕЯ ТРОФИ 2017 / VEREYA TROPHY 2017
    18.08. - 20.08. 2017

  14. #14
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна Ракитника
    Публикации
    148
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Скъсан тампон на двигателя Име:  DSC_0186.jpg
Прегледи: 890
Размер:  66.3 Кб
    Част от клетката на джипа с перфектни заварки след 10 кг чук се разпадна Име:  DSC_0189.jpg
Прегледи: 889
Размер:  60.8 КбИме:  DSC_0192.jpg
Прегледи: 885
Размер:  40.9 КбИме:  DSC_0191.jpg
Прегледи: 887
Размер:  49.1 КбИме:  DSC_0177.jpg
Прегледи: 892
Размер:  107.9 Кб
    Име:  DSC_0155.jpg
Прегледи: 894
Размер:  102.7 КбИме:  DSC_0156.jpg
Прегледи: 901
Размер:  54.6 Кб
    0895643525
    Suzuki Samurai 420i

  15. #15
    Регистрация
    Jul 2012
    Място
    Балчик
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на georgipetkov64 Преглед на публикациите
    Ако съм закъсал и няма кой да ми помогне, съм готов на всякакъв тунинг. Но не е нормално в сервиз, да правят свободни съчинения по трудово.
    Повярвай колега при мен във сервиза 8 от 10 клиенти сами дават акъл за такива свободни съчинения по трудово , рисуване и дори физиката се опитват да изумят. Някои го правят от нямане и неволя, но повечето защото така им се струва по Български. После се почва една през ден във сервиза да се дозалепя да се дооправя, ужас.

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на krackman Преглед на публикациите
    Повярвай колега при мен във сервиза 8 от 10 клиенти сами дават акъл за такива свободни съчинения по трудово , рисуване и дори физиката се опитват да изумят. Някои го правят от нямане и неволя, но повечето защото така им се струва по Български. После се почва една през ден във сервиза да се дозалепя да се дооправя, ужас.
    Придържам се към предписаното от завода.Който иска да преправя не в моя сервиз и така,иначе ти увисват такива сополи на врата ,а и накрая ти ще си им виновен.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,411
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Ами браво че така разсъждавате....
    Нямам снимки, ама личния ми стресов опит от 'официален сервиз' (отдавна не е официален, и още по-малко - сервиз) за Шкода:
    Шкодичката имаше износен тампон на носач - на Шкодичката издържаха около 20х.км (оста на носача триеше директно в гумата на тампона като конструктивно нямаше втулка)....
    Смяната по принцип е елементарна - тампона се държи от една , която се държи пък с един болт (или гайка - забравил съм вече как бе решението точно)...
    Та при поредната смяна 'майстора' къса болта или шпилката... Ама му е било неудобно да изкара парчето, та затова по-лесно дупчи купето в ламаринката на пода в краката пасажера и хваща там носача (разбира се - в тънката ламарина, а не усилената площадка на щатното място, и доста встрани от оригиналното място, със стърчаща глава на болта в пода)...
    Колегата взема автомобила, ама колата дърпа настрани, полуоската трака (удря в диференциала, защото носача е дръпнал окачването настрани, и е станало по-'тясно')......
    Като отидох да се разправям, 'майстора' се оправда, че било неудобно да извади парчето, пък и така нямало проблем да се кара автомобила... Нов гаранционен автомобил....
    Това май е най-опасното и некадърно въздействие, което са правили на наш автомобил в сервиз...
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,499
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    За чак такава простотия ще искам да ми сменят автомобила. Баси, верно кретенията няма граници.

    Може да се позамислиш и защо са го скъсали. И на най-скапаната кола гайките и болтовете докато е в гаранция се отвиват безгрижно, ако се спазва всичко по книга (например смяна на болта всеки път, използване на предписано от производителя лепило за резби, а не квото дойде или неизползване въобще (което води до корозия, заедно с несменения болт), затякане с динамометричен ключ и т.н.).

    Това ако шкодата е от периода откакто завода е на VW. Какво са правили преди това не знам.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,411
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    .....Това ако шкодата е от периода откакто завода е на VW. Какво са правили преди това не знам.
    Отдавна беше - някъде 96-98г - тъкмо преминаваха към VW, но още не бяха напълно преминали... Най ме изуми идеята им да хванат окачване на тънката ламаринка на пода....
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  20. #20
    Аватара на meha1971
    meha1971 е офлайн
    Мехмед Мехмедов
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    Кубрат
    Публикации
    1,758
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Родни "Тунинг" бисери

    Това лято идва един пикап от оторизиран сервиз където са му сменяли маншони на предните полуоски.Собственика вика нямам двойно ...като го включа се чува едно стържени и те така..От сервиза са му казали че евентоално има счупена раздатка .Фърля ключовете и си заминава по работа .Не стига че сложили моншони от НИВА ами и не са сложили зегерките и полуоската си е измъкнала от карето и е замазала шлиците.Смених полуоската и се оправи.
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

Сходни теми

  1. FLIC на MAX VOOS, един проект за възстановяване и "тунинг"
    От Венцислав Петров във форум Бръснене, бръсначи, подстригване
    Отговори: 14
    Последно мнение: 08-05-13, 17:19
  2. Отговори: 8
    Последно мнение: 29-01-13, 19:50
  3. ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !
    От ТОДОР ХРИСТОВ във форум Технически дискусии
    Отговори: 80
    Последно мнение: 08-04-10, 23:28
  4. "Тунинг" на задната гума ???
    От Vladislav Kostevski във форум Ходова част, окачване
    Отговори: 14
    Последно мнение: 10-04-08, 09:23
  5. Тунинг и мнения за" Нисан Патрол GR"
    От GOLDY-Владиан Христов във форум Тунинг, гуми, лебедки и екипировка
    Отговори: 20
    Последно мнение: 12-04-06, 22:18

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •