Резултати 1 до 6 от 6

Тема: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    здр колеги искам да помоля за за информация колко зъба има пиниона и короната на задния диференциал на форд Реинджър 2.5 чист дизел (мисля около 80 конски сили) 2000 год защото моя са го сменили с някъкав на мазда б2500 и съм сигорен 4е несъответстват.благодаря предварително.

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    гр. Русе
    Публикации
    92
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    Здравей,
    На Форд Рейнджър и Мазда В2500 производство 1998-2006 г.се е поставяло главно предаване със следните предавателни числа според вида задвижване и двигателя:
    4x2
    4x4
    3.909 WL–3
    F2 CIS
    4.444 F2 CARB 4.444 WLT–3
    WL TURBO
    G6
    4.100 WL 4.777 WL

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2013
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    Здравейте колеги, нов съм във форума.Вместо да отворя нова тема реших да ползвам тази.
    Значи имам следния проблем,на скоро се сдобих с форд рейнджър 2.5 тд 2004 година.Проблема е с диференциала,след доста четене разбрах че ЛСД се проверява като се вдигне задницата и като се завърти едната гума другата също би трябвало да се завърти в същата е направих го обаче при мен не е така.Завъртам гумата дясната другата се завърта в противоположна веднага без забавяне ,завъртам лява дясната не мърда малко по силно и се завърта в противоположна посока.Е добре викам нямам ЛСД или е счупен.Реших да го тествам по друг начин ,вдигнах дясната гума само запалих 1 предавка леко лашка 2 по силно 3 по силно 4 по силно ама не пада от крика впрочем и го подпрях с камъчета малки ама не пада .А като си го карам на кал 4x2 гледам боксуват и двете заедно. Понякога зацепват по бързо понякога неще .Има изобщо ЛСД или ако има е повреден .А и забелязах че наскоро е сменян уплътнение на дифа .Възможно ли е да не работи както трябва с неподходящо масло.Ако повреден моля за препоръка сервизи ,майстори в град ,област Бургас и кошницата е европейско изпълнение не USA.

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    гр. Русе
    Публикации
    92
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    Цитат Мнение на Гълъбин Колев Преглед на публикациите
    Другото нещо което ми е ултра странно е регулировката на ЛСД-то.Значи теста е следния:
    -с фабричния крик вдигам едната гума във въздуха
    -паля и подържам 2500 об.1-ва-не пада от крика; 2-ра-не,3-та- не;4-та-долу сме
    -последното се получава и на 3-та при 3500 об.
    Някой има ли идея това така ли трябва да бъде?
    Цитат Мнение на quadra Преглед на публикациите
    Е то там се калиброва от натягането на пружините. Ако много ги натегнеш и дисковете са нови поднася за щяло и нещяло.
    Цитат Мнение на Peter TurboD Преглед на публикациите
    Колеги, аз съм с Форд Еверест 2006 год, което е почти 100% еквивалент на Рейнджър. LSD-то е 40%.
    Мога да потвърдя написаното по-горе. На подемник при леко завъртане на едната гума и другата се върти в същата посока, при рязко завъртане вече се въртят срещуположно, т.е. 30-40% ефективност на
    ЛСД-то.
    При по-голям пробег, слаб контрол на налягането на задните гуми и износване на фрикционните пластини са възможни описаните симптоми:
    "Завъртам гумата дясната другата се завърта в противоположна веднага без забавяне ,завъртам лява дясната не мърда малко по силно и се завърта в противоположна посока.А като си го карам на кал 4x2 гледам боксуват и двете заедно."

  5. #5
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    Това по скоро е 3-4% а не 30...Натяга на фрикционните дискове се мери с динамометричен ключ през главината на колелото.Повечето си имат спецификации колко НютонМетра трябва е ограничено приплъзването...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  6. #6
    Регистрация
    Sep 2013
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: проблем Ford Ranger 2,5D диференциал

    При мен явно LSD е умряло ,има ли начин да го съживя с натягане само или трябва да сменя фрикционните дискове (пластини) и следователно сервиз майстор който да го направи като хората в област Бургас.

Сходни теми

  1. Продавам: Хардтоп за Ford Ranger *НОВ*
    От GRAFF във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 08-02-15, 10:56
  2. Ford Ranger 2,5D- блокажи
    От koko akulata във форум FORD
    Отговори: 2
    Последно мнение: 06-01-15, 14:57
  3. Ford Ranger 2.5д(109к.с.) 2004 проблем
    От slavun във форум FORD
    Отговори: 1
    Последно мнение: 30-07-12, 23:27

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •