Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След смяна датчика за маслото не иска да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След смяна датчика за маслото не иска да запали

    Здравейте колеги,накратко проблема е следният.Колата гасне по светофарите и след определено време запалва.Поръчан и сменен датчик RP .Промит и изчистен датчик на помпата за високо налягане.Не е изпробван дали се движи като му се поддаде напрежение а само е промит.Въпреки тези процедури не иска отново да запали.Възможно ли е вследствие на недобрата работа на датчика в рейла и този на помпата да е сдал багажа вследствие на прекомерно натоварване?При сваляне на тръбата ,която влиза в капака на клапаните има налягане на маслото и изтича първоначално със сила.Друго нещо ,което ми подсказа Бойко ,за което съм му много благодарен е да проверя задния болт на въпросната маслена рампа.Оказа се разхлабен .Беше затегнат и въпреки всичко пак не иска да запали .Въпроса ми е колко време е необходимо да се върти на стартер след такава интервенция за евентуално обезвъздушаване на маслената магистрала и има ли начин за различно от механичното въртене на двигателя за това?Ще съм благодарен на всички ,който са минали по този път да споделят свойте мнения.
    Поздрави.

  • #2
    От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

    Дааа ,не очаквах и друго ,но както се казва продължаваме напред.Беше това,прекъсната маса в силовата букса на ECU-то.Крачето излизащо от компа беше силно нагоряло и в крайна сметка се беше прекъснало съвсем.И след запояването му никакви признаци на живот.Възможно ли е успоредно с този срив да е изгоряло и нещо друго вътре в компа и съвместим ли е компютъра от друг Тропер 3.0 без проблем? Има ли значение ,ако свалим от автоматик ECU като донор и го изпробваме на кола с ръчни скорости?
    Поздрави.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150424_145128-1.jpg
Прегледи:1
Размер:114.0 КБ
ID:5656456

    Коментар


    • #3
      От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

      Един човечец вкарал джипа си в блато. Напред, назад, напред, назад, не ще да излезе. Минава чукша.
      - Чукша, помагай!
      Чукша отговаря!
      - Искам бутилка водка и ще помогна!
      Извадил човечеца бутилка водка и я дал на чукшата и попитал!
      - А сега?
      - "Нада трактор!" - отвърнал чукшата.

      Коментар


      • #4
        От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

        Ако е за водката от цялата история съм съгласен да я дам,но тук проблема явно е друг.Както се казва работата не ще молитва а мотика.Явно след такова окъсяване има проблеми и в самия комп.Пробвахме с друг компютър,но без имобилайзер не стана.Утре ще наредим всичко и дано да имаме ден.Закона на Мърфи се е развихрил с пълна сила тук.Явно така е карано доста време и сега просто му е дошло в повече от въртенето на стартер и клатушкането на мотора след смяната на датчика за налягането на маслото.
        Поздрави.

        Коментар


        • #5
          От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

          Приятелю не си разбрал вица Решението на проблема не е във водката а в трактора Обади се

          Коментар


          • #6
            От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

            Здравей Бойко не можем да го раздвижим този "звяр" ,иначе то е ясно че ще трябва професионална помощ.Лошото е ,че тука са се събрали няколко неща в последователност и докато се елиминират се губи време а и нервите на собственика са на привършване.Заменяме от здрава работеща кола части ,докато му чуем гласа и така.Със сигурност ще те потърсим ,но нека го размърдаме поне.
            Поздрави.

            Коментар


            • #7
              От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

              Здрасти колега,някаде из форума имаше описано как се прави диагностика с мост м/у 4 и 5 на буксата за диагностика.Намери го и пробвайте може да помогне с нещо.

              Успех
              Винаги карам напред по моя път,дори когато свърши.
              0885/511287 ; +393200282393

              Коментар


              • #8
                От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

                Здравей колега,пробвахме но му бяха свалили акумулаторите за зареждане и грешки не се отчетоха.Иначе се премоства между 4-6 пин на буксата.Благодаря.
                Поздрави.

                Коментар


                • #9
                  От: След смяна датчика за маслото не иска да запали

                  Здравейте колеги,да завърша започнатата статия с нещата ,който се случиха нататък.След отстраняването на проблема с прегорялата маса се оказа,че и чисто новия датчик за налягането на маслото при замерване на 7-ми пин дава 5 волта,явно компа му е дал повечко ток или просто сме имали късмета да си поръчаме фабрично дефектен датчик.Монтирахме друг от работеща кола,въртиме и неще и неще.Проверявахме обратната нафта,има я.Накрая останаха само дюзите,върху който и най-малко се съмнявахме,последният път преди да сменим датчика за налягането на маслото поради честите гаснения по светофарите колата си палеше от раз ,дето се казва само през прозореца да завъртиш ключа.Проблема явно се е проявявал още тогава на заминаващата си прегоряла маса на компа и ни подведе със симптомите като на датчика.Та свалихме дюзите ,сложихме 4 работещи и о чудо,взе та запали.Сега знаем вече къде го боли и търсим лекарство ,демек дюзи.Голямо благодарско на бат Бойко и Лозан чиято логистична подкрепа ни помогна много да реанимираме джипката.Поздрави.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X