Здравейте,
след тази тема и тази пост 310, се стигна до закупуването на това:
Сега по подробно 02.2001г регистрация но от това което четох за модела, оборудването и всичко е 2000. 4.6 HSE с TUV (AU/HU)... на малко под 180к.км.
Между другото го чакам да пристигне в БГ тая седмица.
На първо четене няма следи от оффроуд, смърди на куче множество следи от автоматични автомивки (четките) и най-големия проблем, хармън/кордона не работи по точно работи но "гъгне нещо".
Другите неща УЖ са в ред поне от огледа който направи един френд набързо по мой инструктаж (да живее Вайбър и скайп).
Предвид че имам условия за работа по "сувчето" имам и познания (някакви ) имам няколко въпроса към хората с опит при П38.
1. Nanocom evolution или Faultmate MSV-2 ?
2. Тампони по окачването полиуретан или заводска гума. Може и микс от двете за съжаление нямам наблюдения върху 4х4
3. Понеже в "пътната карата" са записани Арнот 3-то поколение възглавници за +2 инча лифт, амове какви? Ясно е че ще са комплект 4 предни, но се чудя между Terrafirma HD All-Terrain и Terrafirma Pro Sport +2, другата опция е Билщайн но не знам от къде и какъв. Имам дългогодишни наблюдения от Кони при колите но при джиповете как са?
4. Всеки BeCM ли може да се програмира за дневни светлини и някой правил ли го е?
5. Първоначално то сервизиране нещо особено на което да наблегна?
И много други въпроси но те натам.
"Лорда" ще се ползва като ежедневна кола за мен и семеен СУВ от семейството при разходки и пътувания ( с две думи републиканска пътна мрежа). И ходене на гости на gimax в гората
П.С. срам и позор че съм от ВТ и нямам отговор на въпроса Къде в БГ може да се намери тороидална бутилка 80+ литра (80,94 литра 680/270 720/270).
след тази тема и тази пост 310, се стигна до закупуването на това:
Сега по подробно 02.2001г регистрация но от това което четох за модела, оборудването и всичко е 2000. 4.6 HSE с TUV (AU/HU)... на малко под 180к.км.
Между другото го чакам да пристигне в БГ тая седмица.
На първо четене няма следи от оффроуд, смърди на куче множество следи от автоматични автомивки (четките) и най-големия проблем, хармън/кордона не работи по точно работи но "гъгне нещо".
Другите неща УЖ са в ред поне от огледа който направи един френд набързо по мой инструктаж (да живее Вайбър и скайп).
Предвид че имам условия за работа по "сувчето" имам и познания (някакви ) имам няколко въпроса към хората с опит при П38.
1. Nanocom evolution или Faultmate MSV-2 ?
2. Тампони по окачването полиуретан или заводска гума. Може и микс от двете за съжаление нямам наблюдения върху 4х4
3. Понеже в "пътната карата" са записани Арнот 3-то поколение възглавници за +2 инча лифт, амове какви? Ясно е че ще са комплект 4 предни, но се чудя между Terrafirma HD All-Terrain и Terrafirma Pro Sport +2, другата опция е Билщайн но не знам от къде и какъв. Имам дългогодишни наблюдения от Кони при колите но при джиповете как са?
4. Всеки BeCM ли може да се програмира за дневни светлини и някой правил ли го е?
5. Първоначално то сервизиране нещо особено на което да наблегна?
И много други въпроси но те натам.
"Лорда" ще се ползва като ежедневна кола за мен и семеен СУВ от семейството при разходки и пътувания ( с две думи републиканска пътна мрежа). И ходене на гости на gimax в гората
П.С. срам и позор че съм от ВТ и нямам отговор на въпроса Къде в БГ може да се намери тороидална бутилка 80+ литра (80,94 литра 680/270 720/270).
Коментар