Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 73

Тема: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Добър ден !
    Отварям темата, за да споделя дали има смисъл от подобна газова уредба или не.
    Газовата уредба е Производител Романо (но името е различно - не си спомням в момента).
    Прикачени картинки Прикачени картинки      

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,564
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Ми айде сподели де!
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Ох, пак ли?
    Сложи му метан.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Ето още снимки от монтажа:
    Прикачени картинки Прикачени картинки                 

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Монтажа беше миналата година, по памет декември може би. Първия проблем беше с бутилката, сондата "смучеше" газта отпред в бутилката и когато намалее газта по баир нагоре и обръщаше на бензин. Отлепиха ми бутилката и я завъртяха така че сондата да сочи някъде по средата в бутилката.
    Прикачени картинки Прикачени картинки     

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Та до сега не мислех да пиша защото беше пълен провал. При монтажа му сложиха размер на дюзите D3. Върви та се къса, но разхода на 80км/ч беше 18-19л/100км
    При 160км/ч беше 27л/100км

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    След това смениха размера на дюзите с C9. Вървежа остана същия както от старт така и в максимална скорост.
    Разхода също се запази същия. Без промяна или малко свали при 80км/ч на 17л/100км

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Днес мениха отново дюзите с C5. Разхода при 80км/ч стана 11.6л/100км
    Не съм проверявал на максимална скорост дали се отрази, но набирането е същото както с предните размери дюзи.
    Тези дни ще проверя и това.

    Та дали има смисъл....., ами не зная НО вървенето е доста повече от това на бензина. Доста повече означава че се усеща, а не въображение.
    ЗА цената....., тя е 2 пъти (и нещо) повече от стандартен газов инжекцион Романо.

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    344
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Име:  20141128_152530.jpg
Прегледи: 1163
Размер:  184.2 Кб

    А това какво е? Защо си го монтирал?

  10. #10
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,924
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    А защо се отказа от обикновения газов инжекцион ? Нали бяха едни хвалебствия, колко е гот и т.н. ? Тия газови уредби купуваш ли ги или ги взимаш за проба безплатно отнякъде ? Щото ако ги плащаш, като направиш още един експеримент, ще си покрил разликата в цените на горивата, за поне пет години каране, все едно си карал на бензин ?
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  11. #11
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,491
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Много се радвам, че споделяш с нас опита си. Говорил съм със собственик на хонда акорд с монтиран ГИ с течна фаза. Той ми разказваше, че на дълъг път му гори 5,5/100, а в Сф го докалва до 8/100, като нямало никаква разлика във "вървенето", а от сервиза му гарантирали, че няма да има проблем с клапани и легла. На мен не ми се вярва да е толкова икономична, но вярата си е мой проблем, нали.
    Единствения му проблем бил, че оригиналната помпа сдала фронта още след изтичане на гаранцията /1г/. Купил втора, която издържала само 8 месеца... От фирмата, която е поставила ГИ му казали, че не зарежда чиста газ и, че в Холандия, с тяхната газ помпите били вечни...
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  12. #12
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    102
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Не разбирам защо трябва да си тествате колите и газовите инсталации на магистрала с 230 км/час, изпреварване отдясно и т.н?

    Отиди на писта и се трепи

  13. #13
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    693
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на Васил_Стоев Преглед на публикациите
    Не разбирам защо трябва да си тествате колите и газовите инсталации на магистрала с 230 км/час, изпреварване отдясно и т.н?

    Отиди на писта и се трепи
    И да беше спортна кола да кажеш, че има управление, а на тоя леген му трябват 2 часа да ги дигне тия скорости и сигурно още 2 часа да спре, а и дъжд вали...

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    937
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Е това ако не е спортна кола ,каква ли е преставата за тебе за спортна кола.А относно спирането съм сигурен че тоя кайен като съм му виждал спирачните апарати спира по добре от 99% от колите в бг.
    0 8 76 36 8 542

  15. #15
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,924
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    Е това ако не е спортна кола ,каква ли е преставата за тебе за спортна кола.
    Че тя си е на аватара му. Лека (космически сплави), може сам с гръб да я повдигнеш
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  16. #16
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,193
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на Васил_Стоев Преглед на публикациите
    Не разбирам защо трябва да си тествате колите и газовите инсталации на магистрала с 230 км/час, изпреварване отдясно и т.н?

    Отиди на писта и се трепи
    Само как ги "джитка" с гъзомобила,не могат да се приберат в дясната лента. Лети като спортен, "Пернишки Голф".
    Със здраве да си кара количката,но почти, не трябва да има разлика в разхода между газ и бензин.

  17. #17
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    693
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    Е това ако не е спортна кола ,каква ли е преставата за тебе за спортна кола.А относно спирането съм сигурен че тоя кайен като съм му виждал спирачните апарати спира по добре от 99% от колите в бг.
    Представата ми за спрортна кола е нещо на което не му трябват 5 минути засилки по магистралата за да вдигне 200. На това "Порше" ако му се появи страничен вятър или локва за широчките му гуми какво става, гледаме му спирачните апарати ли? И понеже не останаха изоставени самолетни писти за тестове си пробваме късмета на магистралата.

    Цитат Мнение на Bogoljub Gagic Преглед на публикациите
    Че тя си е на аватара му. Лека (космически сплави), може сам с гръб да я повдигнеш
    Чшшш!

  18. #18
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,924
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на ANARCHY Преглед на публикациите
    Представата ми за спрортна кола е нещо на което не му трябват 5 минути засилки по магистралата за да вдигне 200...
    Не мисля, че му трябват 5 минути, пък и в клиповете не се вижда такова нещо. По нашите т.нар. "магистрали" по което и да е време на денонощието дори на круиз-контрол със 120 не можеш да караш повече от три минути, все ще ти се наложи да натиснеш спирачката заради някой бодро движещ се в крайна лява лента (щото там настилката е малко по-запазена) с 80 км/ч, после да ръчнеш "resume" или както му викат на другите коли. Камо ли да видиш за колко ще ускори от 100 до 200 например - "устремът" ти ще бъде моментално пресечен от изникнало подвижно "препяДствие", отбиващо в последния момент, преди "контакт" с него, след като вече си свалил наполовина скоростта и си се приготвил за аварийно спиране. Мен повече ме притеснява клатенето на камерата при скорост над 190 и на двата клипа - нещо вибрациЙ много силни явно се появяват ? Не е наред тази работа.
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    937
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на ANARCHY Преглед на публикациите
    Представата ми за спрортна кола е нещо на което не му трябват 5 минути засилки по магистралата за да вдигне 200. На това "Порше" ако му се появи страничен вятър или локва за широчките му гуми какво става, гледаме му спирачните апарати ли? И понеже не останаха изоставени самолетни писти за тестове си пробваме късмета на магистралата.


    Чшшш!
    На този кайен ускорението от 0 до 100 по каталог го дават 6,8 секунди,демек ускорението е повече от добро бих казал изродско.Колега ако си се возил на кайен 3,2 може да кажеш че ускорява до 100 за 5 минути но това е кайен 4,5,не ми се мисли ако беше TURBO S.
    0 8 76 36 8 542

  20. #20
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    693
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Течна газ (течна фаза) Porsche Cayenne

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    На този кайен ускорението от 0 до 100 по каталог го дават 6,8 секунди,демек ускорението е повече от добро бих казал изродско.Колега ако си се возил на кайен 3,2 може да кажеш че ускорява до 100 за 5 минути но това е кайен 4,5,не ми се мисли ако беше TURBO S.
    А ако се беше качвал в някоя 911-ка щеше да знаеш какво е ускорение от 100 до 200! И да ти подскажа малко - въздушното съпротивление расте експоненциално спрямо скоростта.

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Люк Porsche cayenne
    От gaydarski във форум PORSCHE
    Отговори: 2
    Последно мнение: 08-09-14, 06:02
  2. Porsche Cayenne - km
    От darks във форум PORSCHE
    Отговори: 2
    Последно мнение: 07-12-12, 19:56

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •