Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагера на виското за 300 tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лагера на виското за 300 tdi

    Здравейте колеги и приятели! След доста търсене установих ,че лагера на виското за 300 tdi не се предлага като резервна част.
    В момента правя частичен ремонт на такъв двигател и излезе проблема с него. Искам да предложа един вариант за удължаване живота и пробега на лагера.
    След процедурата стана безшумен и по-стегнат. Не знам как ще се държи за в бъдеще , но след цял ден тест не се промени.
    За мен проблема идва единствено от това , че след дългата работа и температурните промени , греста в него променя вискозитета и съответно качествата си.
    Така че отварянето , измиването и новата грес му действа като балсам на рана.
    Ето какво в същност направих.
    1.Отстраних капачето на лагера.
    2.Промих и почистих старата грес.
    3.Сложих нова високо оборотна грес и затворих капачето.
    Ако имате същия проблем пробвайте.
    Мисля ,че ще останете доволни!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_133858.jpg
Прегледи:1
Размер:60.5 КБ
ID:6082209

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_133941.jpg
Прегледи:1
Размер:56.7 КБ
ID:6082210

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_134019.jpg
Прегледи:1
Размер:44.3 КБ
ID:6082211

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_135229.jpg
Прегледи:1
Размер:50.2 КБ
ID:6082212

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_144915.jpg
Прегледи:1
Размер:48.2 КБ
ID:6082213

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150306_175544.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:6082214
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-03-15, 11:42.

  • #2
    От: Лагера на виското за 300 tdi

    А капачето как го махна и после с какво го смени?
    Лагера по размер никъде ли не го намери?
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

    Коментар


    • #3
      От: Лагера на виското за 300 tdi

      Скептичен съм, че новата грес ще помогне. Лагера изкарва към 200 000 км и развива хлабини и започва да вие. Моя го смених съвсем наскоро, съвместим лагер Koyo струва към 50-60 лв. Има го в каталога на John Deer, лагера е от водна помпа. Вносител за България са Мегатрон. Номера е JD9257. Тялото е малко по-дълго, което не е проблем, и е с два шпиндела, единия се реже.

      Оригиналната дискусия е тук.

      Коментар


      • #4
        От: Лагера на виското за 300 tdi

        Ще може ли номер на лагера на KOYO.
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • #5
          От: Лагера на виското за 300 tdi

          Нямам номер. Лагера е много специфичен и труден за намиране. Произвежда се от Koyo за John Deer. В Мегатрон го имаха на склад.

          Коментар


          • #6
            От: Лагера на виското за 300 tdi

            С John Deer съм говорил за такъв лагер миналата година просто информативно. Казаха ми цена по памет нещо като 300лв....
            Проблема на лагера е че е за ОЕМ вграждане и рядко може да се намери като стандартен на пазара. Второто което е проблем, че е инчов.
            Land Rover Defender 110SW 300tdi

            Коментар


            • #7
              От: Лагера на виското за 300 tdi

              Миналия месец ги купих за около 60 лв в опаковка за краен потребител. Не пазя опаковката.

              Коментар


              • #8
                От: Лагера на виското за 300 tdi

                Хммм - аз съм събрал 3 капака с луфт, но не са виещи
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • #9
                  От: Лагера на виското за 300 tdi

                  Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                  Хммм - аз съм събрал 3 капака с луфт, но не са виещи
                  Всички ли ги пробва? Моят виеше.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лагера на виското за 300 tdi

                    Здравейте! Първо искам да се извиня на съфорумците , че публикувах тази тема с известна неточност. Трябваше да добавя , че това се отнася за Land Rover.
                    Смятам , че е нормално да има минимална хлабина. И мисля , че се получи сполучливо. На капачето пробих дупчица с зъболекарско борче и високо оборотна машинка. Капачето е от твърда ламарина и не може да се пробие с обикновена бургия. След това внимателно се изважда за да не се изкриви. Отделя се сепаратора и сачмите се събират в единия край. От там нататък промиваш слагаш нова високо оборотна грес и затваряш. Накрая затваряш дупчицата с малко силикон за предпочитане с по-високо качество и си готов. Хлабината почти не се усеща и върви мазно и гладко. Да не изкара 200хиляди но сто да изкара направо си е постижение. Мисля ,че ако няма нараняване на сачмите всичко ще е ок. Когато има обаче се усеща а и се вижда с лупа. Там това няма как да помогне. Става само с нов капак. И забравих да обясня , че освен задния съчмен има и преден ролков , който също трябва да се почисти и гресира. Това става през задното капаче. Малко е по трудно но става. Успех на всички които искат да опитат.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лагера на виското за 300 tdi

                      Когато си ремонтирах моят мотор реших, че има луфт - не виеше - намерих си друг капак, който сложих. Не вие, има по-малък луфт от първият, но пак има. Взех и един от Андро (крив или нещо друго кофти имаше) точно за тестове как се разглобява
                      Ма ще пробвам като се постопли, че сега е студ.

                      Иначе, Милене, благодаря за инфото за капачката - така ще го направя и аз. Ще падне търсене и на лагери

                      п.п. Може ли Модератор да премести темата в раздела, Благодаря!
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лагера на виското за 300 tdi

                        Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                        Миналия месец ги купих за около 60 лв в опаковка за краен потребител. Не пазя опаковката.
                        Би ли сподели от къде, защото на тази цена е хубаво да има един по ръка
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лагера на виското за 300 tdi

                          Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                          Ще може ли номер на лагера на KOYO.
                          Някъде в ДАТСКИ LAND ROVER клуб го даваха, че е:
                          KOYO 885802 RS
                          SKF 374056B - 8768
                          INA F-110607-20

                          JD9257 New John Deere Water Pump Shaft Bearing

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Water Pump Bearing.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5647196

                          п.п .... аз също бих взел един, за резерва.

                          http://www.tec-cn.cn/en/Product.asp?...599&Catalog=11
                          http://w3.externet.hu/~nbarna/repair...gy%20csere.htm
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-03-15, 12:38.
                          Land Rover Discovery:
                          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лагера на виското за 300 tdi

                            Същия като на снимката на колегата, като лагера вътре беше Koyo, купих го от Мегатрон за около 60 лв. Единия шпиндел се реже и смяната е лесна (на преса). Както казах тялото е по-дълго с към 5-10 мм, но място има и не е проблем. Удобно се съчетава със смяна на ангренаж.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лагера на виското за 300 tdi

                              Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                              .... Удобно се съчетава със смяна на ангренаж.
                              Някъде в някоя тема бях писал - при първата смяна на ангренажа на моето магаре по идея на майстора, който тогава я прави и който установи че лагерът е "изсъхнал", на капака набихме отвътре зад лагера стругована шайба с гресьорка, натъпкахме грес и нещата се наредиха за известно време.
                              Знам че е временно решение, но вече почти направи километри за нова смяна на ремъка така. И аз ще се опитам за новата смяна да се подготвя с лагер.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X