Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 76

Тема: Моят УАЗ -31512

  1. #1
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране Моят УАЗ -31512

    Привет ,колеги УАЗ-каджии - съфорумци ! Като начало искам да изкажа благодарност към всички вас ,за безбройните полезни теми и коментари към тях . Чета форума от доста време ,и винаги съм намирал точна и полезна информация относно моята джипка и ремонта ,който и предстоеше... Отдавна съм фен на Old school машините ,и като такъв реших ,че няма как да не притежавам една от знаковите такива - УАЗ ! И така ,за Рожденият ми ден - 10 април 2013 г. си направих хубав подарък :Прикачен 775156 Джипа си имаше своите предимства и недостатъци. Беше позанемарен от предишният собственик - ловджия ,за когото явно понятия ,като ръжда ,шумове в трансмисията и липса на спирачки не са от нещата ,будещи впечатление... След като го покарах месец -два реших ,че е време да попритегна някой болт и да пусна телоподаващото в действие. Първоначално замисъла беше за по-бегъл ремонт ,но и този път не изневерих на традициите и навиците си... Име:  DSC00027.jpg
Прегледи: 1087
Размер:  169.6 Кб Име:  uaza (4).jpg
Прегледи: 1079
Размер:  118.9 КбИме:  uaza (5).jpg
Прегледи: 1085
Размер:  150.7 Кб И се започна едно разглобяване... Име:  DSC00098.jpg
Прегледи: 1078
Размер:  64.6 КбИме:  DSC00055.jpg
Прегледи: 1076
Размер:  109.9 КбИме:  DSC00050.jpg
Прегледи: 1081
Размер:  81.0 КбИме:  DSC00051.jpg
Прегледи: 1073
Размер:  84.0 КбИме:  DSC00052.jpg
Прегледи: 1073
Размер:  97.3 Кб Поради сгъстеният ми служебен график , а и куп други ангажименти ремонта щеше да се проточи дълго време . Затова всяко болтче и всяка клема /кабел ,детайл ,които се сваляха се записваха и подреждаха ,за времето в което отново щяха да изпълняват своите функции. С ентусиазъм и бързина вървеше работата ,къде с ключове ,къде с помощта на флекса втория ден се стигна дотук : Име:  uaza (6).jpg
Прегледи: 1077
Размер:  221.1 Кб Както казах ,джипа си имаше хубавите и лоши страни. Хубавото беше ,че диференциалите му бяха наскоро правени - оригиналните сменени с волгови 21 и основно ревизирани. Същото важеше и за тампоните на ресорите, което ме улесни до голяма степен . Затова шасито ,заедно с дифовете беше оставено настрана и покрито. Заех се с купето ,което беше доволно позагнило- степенките на нивото на пода , греди ,врати ,калници и подкалници ... Навсякъде "Лисицата" беше се настанила... Име:  DSC00039.jpg
Прегледи: 1081
Размер:  155.8 КбИме:  DSC00040.jpg
Прегледи: 1077
Размер:  106.8 Кб За пода реших да използвам 1,5мм. ламарина за кърпенето ,а за вратите и страницата изобщо 1,2 .

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    с.Софрониево обл.Враца
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Браво колега,ще следя темата с интерес.И аз много харесвам уазките.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,394
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Голямо начинание с много работа. От сърце ти желая успешен край.
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  4. #4
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Благодаря Ви ,колеги ! Уаз-а е в движение от миналото лято (около година ми отне да го пипна отвсякъде) ,но поради липса на време чак сега пускам темата. Доста работа падна ,но сега е в безупречно техническо състояние ! Ще продължа да качвам и другите снимки от довечера.

  5. #5
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Гредите ,част от ламарините на пода и впоследствие всичко от нивото на пода надолу беше отрязано. Там гният най много ,не ми се мислеше как ще изградя тези детайли ,за да пасне всичко накрая ,но с помощта на хартиени шаблони и точно примерване всичко се получаваше лека -полека... Име:  DSC00057.jpg
Прегледи: 980
Размер:  132.4 КбИме:  DSC00058.jpg
Прегледи: 977
Размер:  82.9 КбИме:  DSC00059.jpg
Прегледи: 974
Размер:  103.4 Кб а ето го и баш- майстора ... Име:  Снимка1019.jpg
Прегледи: 973
Размер:  120.6 Кб

  6. #6
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    И така ,след похарчени лист и половина ламарина ,и тук -таме по някой профил (за гредите и степенките ) дойде време пак за флекса . Този път обаче с телената четка ,за да се подготви основата за грундиране... Ръждепреобразувател използвах на "Вюрт" ,като моите впечатления са ,че въздейства отлично на ръждата (от предишни обработвани детайли). След като основата беше готова ,дойде време и за грундиране. Използвах двукомпонентен епоксиден грунд на "Лакпром". Име:  uaza (8).jpg
Прегледи: 964
Размер:  79.2 Кб Резултата след две плътни ръце с пистолета беше такъв : Име:  DSC00084.jpg
Прегледи: 962
Размер:  107.5 КбИме:  DSC00086.jpg
Прегледи: 967
Размер:  74.5 КбИме:  DSC00088.jpg
Прегледи: 964
Размер:  124.7 Кб

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Ловеч
    Публикации
    3,997
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Поздравления за начинанието.
    Ще следя темата с интерес.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

  8. #8
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,112
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Хубава машина ще стане , успех !
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,564
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Цитат Мнение на kristiano83 Преглед на публикациите
    Благодаря Ви ,колеги ! Уаз-а е в движение от миналото лято (около година ми отне да го пипна отвсякъде) ,но поради липса на време чак сега пускам темата. Доста работа падна ,но сега е в безупречно техническо състояние ! Ще продължа да качвам и другите снимки от довечера.
    Момчета, четете и дребните буквички бре! За колегата - свалям шапка за положения труд и перфектните резултати!
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,394
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Чакаме с нетърпение актуални снимки.
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  11. #11
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Отново ви благодаря ,за положителните коментари ! И такааа... След изсъхването на грунда обработих по -уязвимите места (главно заварките) с полиуретанов уплътнител "Гравит 630" , а след това целия отдолу с две ръце "Боди- 950 шегрен" .

    Име:  DSC00089.jpg
Прегледи: 876
Размер:  160.2 Кб

    Шегрена на следващия ден го минах с пластификатор за добра основа преди боята.

    Име:  plastofix.jpg
Прегледи: 877
Размер:  94.2 Кб

    Последваха две ръце боя и накрая две лак за още по добър блясък и покривност.

    Име:  11.07.2014 (11).jpg
Прегледи: 877
Размер:  206.4 Кб

    С това приключихме и работата по долната страна на купето .

  12. #12
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    След като окончателно се "Преборих" с ръждата по купето (засега поне) ,дойде време да обърна внимание и на шасито. То по този показател хич не изоставаше и флекса с телената четка и шкурките пак влязоха в действие . Крайният резултат след грунда и боята беше такъв: Име:  шасито след боя....jpg
Прегледи: 864
Размер:  206.5 КбИме:  шасито след боя... (1).jpg
Прегледи: 861
Размер:  156.5 КбИме:  шасито след боя... (3).jpg
Прегледи: 861
Размер:  204.3 КбИме:  шасито след боя... (5).jpg
Прегледи: 860
Размер:  189.1 Кб Само барабаните тук не са боядисани ,защото и без това предстоеше основна подмяна на частите по спирачната система и след това отделно ги пръснах. Лошото при това шаси беше ,че е било с жабкови амотрисьори и предстоеше смяна на лапите на предния мост ,заваряване на стойки за телескопични амове ,мерене на ходове и т.н... Задните стойки на шасито и дифа (понеше е Волгов) ги направих при стругар с конусни отвори ,като за болта от предните лапи (за да може евентуално да се сменяват болтовете). За отпред ми изпаднаха Хънтърови стойки за отгоре и след доста мерене и чудене паснаха перфектно ! Име:  11.07.2014 (4).jpg
Прегледи: 858
Размер:  136.2 Кб

  13. #13
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Заедно с шасито ,пръснах и дребните детайли. Прикачен 775592Прикачен 775594Прикачен 775595Прикачен 775596Прикачен 775640Прикачен 775641Прикачен 775642Прикачен 775643Прикачен 775646 За да изглежда по-добре (матово), рамката на челното стъкло и новите надстройки предварително ги пръснах с шагрен. Прикачен 775644 Понеже като взех джипа парно нямаше ,намерих едно зилово ,и след малко боя стана като ново... Прикачен 775593 Междувременно разглобих скоростите заради един сериозен шум на първа скорост и смених блокова ос ,лагери и някоя друга зъбчатка. Прикачен 775597 Иначе всичко друго беше като ново ! Открих обаче един друг проблем . Зегерката на вала откъм раздатката липсваше още при разглобяването, и това наложи да отворя и нея ,въпреки ,че работеше перфектно преди това. Мислех ,че може да е паднала в раздатката ... И така ,отворих я ,но зегерката и там я нямаше ,затова прегледах зъбчатките ,вилките ,смених лагерите и семерингите ,и я затворих. Купих и комплект съединител - притискател ,феродов диск и лагер . При мен ,понеже двигателя е 24Д, маховика си е волгов/разпробит ,а притискателния и феродовия диск са от УАЗ. Прикачен 775613 След като всички нови части си намериха мястото ,ред беше и купето да се върне на своето... Отвътре също беше изшкурен и грундиран с епоксиден грунд... Прикачен 775626Прикачен 775625Прикачен 775627Прикачен 775628Прикачен 775629 Ето и чисто новите предна маска ,калници и подкалници (след епоксидния грунд те също бяха минати с шагрен 2 ръце ,бои ,лак... :Прикачен 775639 Прикачен 775631Прикачен 775633Прикачен 775634 След като всичко това беше сглобено ,и след процедурите по шлайфане и китване ,дойде време и за шприцкита Прикачен 775649Прикачен 775650Прикачен 775649Прикачен 775651Прикачен 775653 ,а междувременно отвътре вече беше боядисан Прикачен 775657Прикачен 775658Прикачен 775661 Карбуратора беше сериозно покривен между отделните съставни части ,и бая зор падна докато го изправя и зашлайфам до сегашният му вид . А отвътре беше като контейнер за отпадъци - боклуци ,разложени гарнитури и т.н Смених всичко ,което подлежеше на подмяна : комплект жикльори ,гарнитури ,съкълцето отпред и т.н. Прикачен 775663 А ето ни вече и с нова боя ,нови фарове ,мигачи ... Име:  с нова боя ,мигачи и фарове ....jpg
Прегледи: 829
Размер:  125.1 Кб това под бронята е основа за седалки от БМВ Е36 домашно производство ! Име:  с нова боя ,мигачи и фарове ... (1).jpg
Прегледи: 824
Размер:  146.5 Кб Име:  уаз 09.05.2014г..jpg
Прегледи: 824
Размер:  132.4 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (1).jpg
Прегледи: 827
Размер:  147.6 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (2).jpg
Прегледи: 827
Размер:  172.2 Кб и досглобяване... Име:  уаз 09.05.2014г. (7).jpg
Прегледи: 819
Размер:  161.5 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (10).jpg
Прегледи: 817
Размер:  166.1 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (13).jpg
Прегледи: 818
Размер:  167.4 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (17).jpg
Прегледи: 814
Размер:  159.5 Кб Вече и с нов брезент... Име:  уаз 09.05.2014г. (18).jpg
Прегледи: 817
Размер:  145.6 КбИме:  уаз 09.05.2014г. (23).jpg
Прегледи: 818
Размер:  114.6 Кб Изглед отдолу: Име:  11.07.2014 (4).jpg
Прегледи: 812
Размер:  136.2 КбИме:  11.07.2014 (2).jpg
Прегледи: 815
Размер:  118.0 КбИме:  11.07.2014 (3).jpg
Прегледи: 818
Размер:  146.1 КбИме:  11.07.2014 (5).jpg
Прегледи: 812
Размер:  163.6 КбИме:  11.07.2014 (7).jpg
Прегледи: 815
Размер:  183.9 КбИме:  11.07.2014 (10).jpg
Прегледи: 809
Размер:  96.2 Кб Ето и снимки в напълно завършен вид - месец Юли -2014г. : Име:  11.07.2014 (12).jpg
Прегледи: 808
Размер:  129.6 КбИме:  11.07.2014 (16).jpg
Прегледи: 807
Размер:  119.6 КбИме:  11.07.2014 (17).jpg
Прегледи: 807
Размер:  128.0 КбИме:  11.07.2014 (18).jpg
Прегледи: 811
Размер:  171.2 КбИме:  11.07.2014 (21).jpg
Прегледи: 807
Размер:  65.2 КбИме:  11.07.2014 (22).jpg
Прегледи: 806
Размер:  67.1 КбИме:  11.07.2014 (23).jpg
Прегледи: 809
Размер:  158.1 КбИме:  11.07.2014 (25).jpg
Прегледи: 803
Размер:  104.8 КбИме:  11.07.2014 (26).jpg
Прегледи: 804
Размер:  139.1 КбИме:  11.07.2014 (27).jpg
Прегледи: 802
Размер:  157.1 КбИме:  11.07.2014 (30).jpg
Прегледи: 802
Размер:  126.2 КбИме:  разходка (31).jpg
Прегледи: 806
Размер:  105.2 КбИме:  разходка (32).jpg
Прегледи: 807
Размер:  156.3 КбИме:  разходка (30).jpg
Прегледи: 803
Размер:  245.4 КбИме:  разходка (5).jpg
Прегледи: 805
Размер:  212.3 Кб Доста работа и старание вложих ,но сега като го карам виждам ,че определено не е било излишно ... Дано и на Вас ви хареса !
    Прикачени картинки Прикачени картинки    

  14. #14
    Регистрация
    May 2009
    Място
    София
    Публикации
    181
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Перфектна изработка .... много безаварийни километри !!!
    П.п. "Работата винаги продължава!!!" :P [SIGPIC][/SIGPIC]
    GSM - 088/8877521

  15. #15
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пловдив
    Публикации
    327
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Карданите ми се струва че са поставени обратно(вилката трябва да е към раздатката) С поздрав Борето

  16. #16
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Бяла Слатина,Враца
    Публикации
    1,701
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    ...поздравления за труда и ентусиазма,със здраве да му се радваш и да се слушкате
    HUSGVARNA 630 SMR
    PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

  17. #17
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,112
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Като от завода ...а бай Боре е прав за карданите , обърни ги .
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  18. #18
    kristiano83 е офлайн
    Кристиян Илиев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    с. Искрец
    Публикации
    94
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Благодаря ви за инфото относно карданите ! Ще ги обърна тези дни ,но не разбирам как са ги обърнали и двата ... Професионална намеса ще да е имало !

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,564
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Е то е така, всеки си мисли, че лично е участвал в разработката на по-голямата част от руските автомобили и спокойно може да ги ремонтира с вързани очи!
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    София
    Публикации
    493
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Моят УАЗ -31512

    Следващите снимки да са с много кал. Огромен респект за работата!!!

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Продавам: УАЗ 31512 V8
    От buldog във форум Архив
    Отговори: 5
    Последно мнение: 26-03-14, 18:04
  2. Продавам: УАЗ 31512 V8
    От buldog във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 27-07-13, 12:12
  3. Продавам: УАЗ 469 - 31512
    От Brazer във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 11-12-12, 07:14
  4. Ето го и моя УАЗ 31512
    От reichfurrer във форум УАЗ
    Отговори: 86
    Последно мнение: 28-08-12, 15:30
  5. УАЗ 31512
    От Венцислав Петров във форум УАЗ Систематизирана информация
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-03-07, 14:14

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •