Резултати 1 до 10 от 10

Тема: Build sheet за Jeep след 1998

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,647
    Точки (при гласуване)
    79

    По подразбиране Build sheet за Jeep след 1998

    И преди имаше възможност да се получи от Jeep.com т.нар. Build sheet, съдържащ информация за това в каква комплектация колата е излязла от завода (в САЩ), но виждам, че вече това може да стане "на самообслужване".

    Отивате тук, цъкате на "Equipment Listing", въвеждате VIN-а, цъкате на "Search" и системата генерира PDF файл с пълно описание на фабричното оборудване на съответния автомобил.
    Последно редактиран от Чавдар (V93) ; 01-01-15 в 23:33

  2. #2
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    10
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Сега гледам че в Safety Recall излиза за Либъртито и някаква странност, да ти сложат рамка за теглич, за да ти предпазва резервоара
    https://www.chrysler.com/universal/w...ce/pdf/N46.pdf

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    228
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Не рамка за теглич, а греда.
    След което можеш да си поставиш само фирмен теглич, който е 2-3 пъти по-скъп от нормалните със EU сертификат.
    Според мен правилното решение е да се постави нормален теглич с възможност за махане на "ябълката" и EU сертификат.
    Аз поне така направих.
    YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
    XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
    WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
    KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

  4. #4
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,647
    Точки (при гласуване)
    79

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Цитат Мнение на klamat Преглед на публикациите
    Не рамка за теглич, а греда.
    След което можеш да си поставиш само фирмен теглич, който е 2-3 пъти по-скъп от нормалните със EU сертификат.
    Според мен правилното решение е да се постави нормален теглич с възможност за махане на "ябълката" и EU сертификат.
    Аз поне така направих.
    Нещо сметката ти не ми излиза. Значи, вместо да ти сложат безплатно големите железа, а ти да си купиш само теглича с топката по американския стандарт за $40-50 (там) или 80-на лв, ти предлагаш да си купи тук всичко накуп за -стотин лева и отделно да си плати за монтажа?

  5. #5
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    228
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Сметката си е много вярна.
    Първо от БС/Jeep поставят един профил, който е по скоро да се изпълни изискването по сервизната акция и на практика възпрепятства поставянето на теглич, различен от оригинален. Този профил по никакъв начин не позволява закачване на топки куки и т.н.
    Преди да стартирам тази акция за моя автомобил си направих трудът да проверя набързо как се отразяват нещата за N45 по света и имаше доста възмутени англичани от въпросното начинания. Като в определени случай имаше и демонтиране на неоригинален теглич. В UK по памет Мопарски се предлагаше за около 1000 паунда а неоригинален 300 - 400.
    Поради тази причина избрах да поставя неоригинален теглич със EU сертификат и то само като допълнителна защита във връзка с N46.
    YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
    XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
    WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
    KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

  6. #6
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,647
    Точки (при гласуване)
    79

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Цитат Мнение на klamat Преглед на публикациите
    Сметката си е много вярна.
    Първо от БС/Jeep поставят един профил, който е по скоро да се изпълни изискването по сервизната акция и на практика възпрепятства поставянето на теглич, различен от оригинален. Този профил по никакъв начин не позволява закачване на топки куки и т.н. ...
    Ти чете ли го този N46? Щото в него пише дословно следното:

    Chrysler will inspect your vehicle and install an Original Equipment Manufacturer (OEM) trailer hitch where appropriate, free of charge (parts and labor) to better manage crash forces in low-speed impacts. ...
    Т.е. Крайслер се задължава да монтира ОРИГИНАЛЕН теглич. Не знам какво точно слагат, щото за WJ това не се отнася, но на мен ми звучи като да са изпълнили това, което е записано. Т.е. нещо такова

    Име:  hitchpkg.gif
Прегледи: 1161
Размер:  10.2 Кб

    Това, дето му викаш греда или профил, си е част от теглича (бил той оригинален или не). Допускам, че са си спестили това, дето му казват ball mount + hitch ball или просто теглич, ама те по начало така си се продават и просто няма начин тези неща да струват 1000 паунда, освен ако не са от някакви ценни метали. В Щатите оригиналното голямо желязо е около $200, другите две - общо около $60-на.

    Също така мога да си представя, че професионални мрънкалници като англичаните са мрънкали, че не са им доставили и безплатна каравана. Ама пак си ми звучи като чиста далавера, още повече, че цялата тази акция е плод на американските юридически безумия, при които разни адвокати са се напънали да изкарат, че някои модели на Jeep били опасни, щото резервоарите им били отдолу отзад. То пък все едно на други марки и модели от това време резервоарът е някъде другаде ...

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    378
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Къде ги четете тия неща за конкретната кола?
    Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
    Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

  8. #8
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    228
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    С риск да ставам досаден ще поясня каквото знам по въпроса:

    От 1-ви август 1998 всички пътнически автомобили до 3500 килограма общо тегло (М1 превозни средства) трябва да използват само теглич, който е с EU одобрение, а Liberty/Cherokee никога не е било тествано, и не са получили сертификат (ECWVTA).
    Поради тази причина "продукта", който се предлага за USA и на практика си е теглич не е приложим за моделите, които подлежат на N46 в EU. Рамката за EU се монтира само да предпазва резервоара и изрично е споменато, че не може да се използва по никакъв начин за монтиране на теглич, въпреки и да изглежда по подобен начин.
    Както споменах този проблем с N46 е много неприятен за собствениците на моделите, които подлежат на тази акция, защото много от тях използват автомобилите си за теглена на каравани, ремаркета и т.н.
    Ако се откажат от сервизната акция трябва да декларират писмено това, но след това автоматично застрахователната им компания отказва да поднови застраховката на автомобил, защото не е преминал N46.
    Ако им монтират гредата от N46 губят възможността за използване на автомобила за теглене.
    Това е информацията ми отпреди 2-3 месеца, а и говорих с човек от БС.

    Това е.
    YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
    XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
    WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
    KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

  9. #9
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,647
    Точки (при гласуване)
    79

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Цитат Мнение на klamat Преглед на публикациите
    С риск да ставам досаден ще поясня каквото знам по въпроса:

    От 1-ви август 1998 всички пътнически автомобили до 3500 килограма общо тегло (М1 превозни средства) трябва да използват само теглич, който е с EU одобрение, а Liberty/Cherokee никога не е било тествано, и не са получили сертификат (ECWVTA).
    Поради тази причина "продукта", който се предлага за USA и на практика си е теглич не е приложим за моделите, които подлежат на N46 в EU. Рамката за EU се монтира само да предпазва резервоара и изрично е споменато, че не може да се използва по никакъв начин за монтиране на теглич, въпреки и да изглежда по подобен начин.
    Както споменах този проблем с N46 е много неприятен за собствениците на моделите, които подлежат на тази акция, защото много от тях използват автомобилите си за теглена на каравани, ремаркета и т.н.
    Ако се откажат от сервизната акция трябва да декларират писмено това, но след това автоматично застрахователната им компания отказва да поднови застраховката на автомобил, защото не е преминал N46.
    Ако им монтират гредата от N46 губят възможността за използване на автомобила за теглене.
    Това е информацията ми отпреди 2-3 месеца, а и говорих с човек от БС.

    Това е.
    Така кажи, че в случая е намесена и европростотията. Макар че във въпросния N46 си е предвиден и такъв вариант:

    ... If your vehicle has anaftermarket trailer hitch, the trailer hitch and the surrounding area will be inspected for any evidence of sharp edges or other puncture risks. ...
    Там вече опасността е дали официалният сервиз няма да се направят на интересни и да инсталират заместителят на теглича, за да си вържат гащите да не ги съди някой после ...

    Иначе някои от неоригиналните тегличи са си почти копие на оригиналния, като се изключи видът на куката и монтажа й.

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2015
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Build sheet за Jeep след 1998

    Цитат Мнение на klamat Преглед на публикациите
    Ако им монтират гредата от N46 губят възможността за използване на автомобила за теглене.

    Това е.
    Технологично ли е невъзможно или документално няма как да се узакони?
    Въпросът ми е възможно ли е на тази греда, която слагат в БС да се добави теглич(ясно ми е, че ще бъде без EU серификат)?

Сходни теми

  1. Купувам: дизелов джип след 1998 г, ляв волан, с климатик
    От kabak във форум Архив
    Отговори: 7
    Последно мнение: 04-12-12, 21:28
  2. Продавам: Jeep Cherokee 2.5 TD 1998
    От Hans_Gruber във форум Архив
    Отговори: 4
    Последно мнение: 01-12-11, 19:04
  3. Jeep Grand Cherokee Limited 5.9 1998 г. бензин
    От CAESAR във форум JEEP
    Отговори: 3
    Последно мнение: 11-11-11, 12:30
  4. Продавам Jeep Wrangler 2.5 i 1998 г. (десен волан)
    От Марсел във форум Архив
    Отговори: 5
    Последно мнение: 21-08-10, 16:05

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •