Имам едно силно неприятно скърцане във Витарата. Може да се чуе тук - https://drive.google.com/file/d/0B4P...k1HRDFaSHJXeUE .
Има го само при включени хъбове и имам усещането, че идва от пред в ляво. Имаше го и миналата година, но на края на зимата. Тогава изключих хъбовете и изчезна
. Преди месец свалях предните полуоски, почистих втулките (брозновите май са, видимо в идеално състояние). Карах 2-3 дни с заключени хъбове тогава и нямаше повече скрибуцане. Преди седмица заключих хъбовете и си карам така. До днес проблем нямаше, но днес се появи отново шума...
Като карам само на задно (заключени хъбове) в един момент почва да скърца. Скорост - може и на 20-30, може и на 80 да се появи. При включване на раздатката на 4H изчезва.
Свалих хъба и зегерката на полусоката тая вечер и пръсках с тефлонова грес по втуплката колкото можеше от вътре към карето. Това при каре прибрано максимално към диференциала. И май стана по-зле - почна при вкючване на 4H да си остава на моменти.
Втулките са сменяни преди 2 години. На 4х4 е карано изключително малко и при ниска скорост. Като ги гледах - нямат следи от завлачване. Каналите дето са за греста са перфектни и с правилен ръб. Напрво си изглеждат като нови. Странно е, че полуоската е забележимо по-тънка от отвора на втулката. Хлопа може би милиметър нагоре-надолу (може и повече да е). Т'ва нормлано ли е?
Предполагам греста не ми е правилна. Каква грес да сложа там? И дали може да е нещо друго?
Като проби правих и още нещо - изключих хъбовете и вклчих предният мост (4H). Ми не - няма скърцане, няма драма. Интересно ми е и какво общо има вклчването на 4х4 от раздатката с тоя проблем и защо изчезва заради тая работа...
Има го само при включени хъбове и имам усещането, че идва от пред в ляво. Имаше го и миналата година, но на края на зимата. Тогава изключих хъбовете и изчезна

Като карам само на задно (заключени хъбове) в един момент почва да скърца. Скорост - може и на 20-30, може и на 80 да се появи. При включване на раздатката на 4H изчезва.
Свалих хъба и зегерката на полусоката тая вечер и пръсках с тефлонова грес по втуплката колкото можеше от вътре към карето. Това при каре прибрано максимално към диференциала. И май стана по-зле - почна при вкючване на 4H да си остава на моменти.
Втулките са сменяни преди 2 години. На 4х4 е карано изключително малко и при ниска скорост. Като ги гледах - нямат следи от завлачване. Каналите дето са за греста са перфектни и с правилен ръб. Напрво си изглеждат като нови. Странно е, че полуоската е забележимо по-тънка от отвора на втулката. Хлопа може би милиметър нагоре-надолу (може и повече да е). Т'ва нормлано ли е?
Предполагам греста не ми е правилна. Каква грес да сложа там? И дали може да е нещо друго?
Като проби правих и още нещо - изключих хъбовете и вклчих предният мост (4H). Ми не - няма скърцане, няма драма. Интересно ми е и какво общо има вклчването на 4х4 от раздатката с тоя проблем и защо изчезва заради тая работа...
Коментар