Резултати 1 до 8 от 8

Тема: Демфера на Г -460

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Демфера на Г -460

    Ще Ви бъда благодарен ако имате и споделите информация /или опит/ за съвместимост на демфера/амортисьора / на кормилната щанга на Г -460 с такива от други модели мерцедес /автомобили или бусове/

  2. #2
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    На почти всички 124-ки и бусове с кормилна кутия е един и същ...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  3. #3
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,006
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    Кормилната щанга се продава евтино ако не търсиш оригинална.
    Рециклаж също бива. Не е атомна физика.
    Какъв е проблема на твоите?
    Трябва да видя дали не ми се търкаля и здрава щанга и здрав амортисьор ако искаш?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    При мен проблема е само в демпфера, замених го с маслен, издържа година и отново над 100км започва да рискае

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    224
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    Цитат Мнение на LovecA39 Преглед на публикациите
    замених го с маслен, издържа година
    С който и да го смениш от кола/бус ще издържи най-много толкова. Ако си с по-големи гуми и лифтнато окачване препоръчвам усилен кормилен демпфер, в Гладиатор предлагат много добър вариант.

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    Благодаря за съпричастността. Нямам проблем с щангата, само с демпфера и то над 90-100км.

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    Враца
    Публикации
    746
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    И аз бера ядове с тоя демпфер. Преди време с оригиналния, като че нямах такива проблеми, даже беше леко кривнат, та стържеше (ама и за добре беше). Откакто го махнах си взех един нов на Stabilus, немски пише, изкара 20-30 км и изпусна, върнах го, дадоха ми друг - пак толкова каране ден-два, и той умря. За трети и не ходих, само минах да им кажа, че това не става за каране. Към 170лв го бях платил, не си вземайте таквоз творение. Писах им даже и на немците за проблема, никой не отговори. С просто око се вижда и на двата по един и същи начин се подгъва едно гумено уплътнение на самия край на цилиндъра, сигурно оттам изтича маслото. Та карам без демпфер и не може да се трае, изпада в яко шими, регулирах сходимостта, нулев резултат, даже леко по-зле стана, днес балансирах и гумите, няма подобрение. Сега ще сменя и де що има тампон по тия мостове и панхарди, че и те са се изпоразбрицали и надявам се да си намеря или пригода нещо читаво дотогава, да стегна малко жипката.Име:  DSC_1382.jpg
Прегледи: 85
Размер:  55.0 КбИме:  DSC_1385.jpg
Прегледи: 85
Размер:  62.4 КбИме:  DSC_1388.jpg
Прегледи: 85
Размер:  46.5 Кб
    Без блокажи си за никъде. :D
    Без лебедка, хептен...

    0887 731062 - Цецо

  8. #8
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Добринище
    Публикации
    1,308
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Демфера на Г -460

    Добър вечер! Колеги и аз се сблъсках с кормилния демпфер. Останових следното, на първите модели W460, се монтира много калпав и кекав демпфер, почти като солета в сравнение с по съвременните изпълнения. Прочетох тук-там малко чудж акъл, според тамошните водачи на мечока. По новият модел демпфер, следователно и по-усиления, бил "задирал" при въртене пълен-пълен волан и от там идвали и проблемите. Наблюдават се откъсвания на ухото или изкривяване на захватите. Това са мнения на други колеги, отдвъд обширния океан. Идеята на един от тях и ушким полужителна е, да се променят захващанията и самият демпфер, да се качи малко над щангата, по неговите думи, нямало проблеми и работело адекватно, без излшини ядове. Прилагам и две снимки за ориентация в разликите на двата модела демпфери, ако има желаещи, мога да се опитам и да намеря номерата на демпферите. Също прилагам и една снимка на изменения захват на демпфера. Ако има някой колега, който е брал ядове и е намерил някакво решение, нека да сподели.Име:  30_1327114_1018200474634AM.jpg
Прегледи: 63
Размер:  17.3 КбИме:  30_1327114_1018200474452AM.jpg
Прегледи: 64
Размер:  28.5 Кб

Сходни теми

  1. Продавам: Продавам си Демфера и Реклуза.
    От Петьо Джартов във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 11-10-11, 13:16

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •