Резултати 1 до 19 от 19

Тема: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    173
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Здравейте,

    машината има следния проблем с оборотите:

    Сутрин пали веднага на студено с обороти на празен ход по-ниски от нормалните. След около минута-две работа се чува "цък" и оборотите се вдигат веднага с около 150-200 до нормални. При сутрешни ниски температури около или под нулата пали веднага, но тресе и пуши ужасно (възможно е да има изгоряла една или повече свещи). След като всички цилиндри заработят нормално, оборотите на празен ход са още по-ниски, но все пак равномерни (сравнени с оборотите при по-топло време). След 3-4 минути се чува познатото "цък", след което оборотите се вдигат до нормални.

    Въпросът ми е - дали има нещо сбъркано в регулировката на празен ход при студен мотор. Нормално би трябвало да стартира с по-високи обороти и след затопляне на водата оборотите да падат постепенно до нормални. При мене - както се оказва - поведението е наопаки. Знаете ли механизма на регулиране на оборотите при студен двигател - дали е някаква проста не-компютъризирана електроника или е изцяло на механичен принцип.

    Поздрави,
    Дидо.

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2013
    Място
    Севлиево
    Публикации
    49
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Колега и аз прапатих наскоро но всичко е от гадния семерин на ГНПто,след като ми го смениха вече няма никакъв проблем.Не мислч да е от оборортите а именно от него
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=189415

  3. #3
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    3,300
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Цъкането е от релето на свещите. След палене системата продължава да подава ток. Нормално е! Иначе другото е семеринг.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    173
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Дали това реле работи 2-3 минути?

    След като цъкне, оборотите се вдигат до нормални. Това повече прилича на част от системата за контрол на оборотите на студено, само дето работи наопаки. В подкрепа на това забравих да пиша, че ефекта по-ниски ---> по-високи обороти го няма на топъл мотор.

    Семерингът е ясен иначе, но това е друг проблем, който ме мъчи - гасне след 10 минути на ход при студен мотор, може и по-скоро ако я ръчкам. Ако я оставя да поработи на празен ход 10 мин, не гасне. Загряла ли е, оттам нататък няма грижа. За този отделен проблем - нормална ли е цена от 500 лева в Бош-сервиза само за смяна на семеринга?

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,196
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Цитат Мнение на dido2 Преглед на публикациите
    Дали това реле работи 2-3 минути?
    Ми земи една пробна лампа и виж дали е така.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  6. #6
    Аватара на skitnik
    skitnik е офлайн Утвърден участник | +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    701
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Релето работи 180 секунди след запалване, когато нещо по системата на подгрева е неизправно.
    Не ти работи компенсатора за ниска температура - клеясал е. Нещо като автоматичен смукач. Представлява един патрон пълен с флуид, който мърда лоста на нафтовата помпа и компенсира оборотите, когато е студено.

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    173
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Това предполагам е т.нар W-CSD (wax cold-start device)? Доколкото намерих инфо по нета, топли се от охладителната система. Имаш ли идея дали е предвидено да се демонтира и поправя (раздвижва) и въобще как изглежда въпросната джаджа?

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    548
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Семерингът е ясен иначе, но това е друг проблем, който ме мъчи - гасне след 10 минути на ход при студен мотор, може и по-скоро ако я ръчкам. Ако я оставя да поработи на празен ход 10 мин, не гасне. Загряла ли е, оттам нататък няма грижа. За този отделен проблем - нормална ли е цена от 500 лева в Бош-сервиза само за смяна на семеринга?[/QUOTE]


    По мой спомени в ДН сервиза ми зеха около 280-300 лв преди известно време......
    Pajero 2 LHD/LWB,3.5 V6/1997/208hp/LPG
    VW Golf III Cabrio 1.9 TDI/1997/110hp
    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    3,300
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Цитат Мнение на dido2 Преглед на публикациите
    Дали това реле работи 2-3 минути?

    След като цъкне, оборотите се вдигат до нормални. Това повече прилича на част от системата за контрол на оборотите на студено, само дето работи наопаки. В подкрепа на това забравих да пиша, че ефекта по-ниски ---> по-високи обороти го няма на топъл мотор.

    Семерингът е ясен иначе, но това е друг проблем, който ме мъчи - гасне след 10 минути на ход при студен мотор, може и по-скоро ако я ръчкам. Ако я оставя да поработи на празен ход 10 мин, не гасне. Загряла ли е, оттам нататък няма грижа. За този отделен проблем - нормална ли е цена от 500 лева в Бош-сервиза само за смяна на семеринга?
    Абе к'ви 500 лева бе?? По 500 цирея на задниците да им излязат, та да не могат да сядат де...ба! Прочети особено моята тема, че го мислех семеринга за сменен, ама йок! Баш ми гаснеше малко след запалването.

    А е съвсем нормално това с цъкането и вдигането на оборотите! Прочети за системите за подгрев на Паджеро. Особено за Self Regulating Glow (аз кат баба Ванга предполагам си с едно лампЕ за подгрев). Те:
    http://www.pajeroclub.org/files/manu...-1998/16_1.pdf

    п.п. Смяната струва по-малко от 30 лева с удължението дето купувах, семеринга и бирата дето пих докат го сменя!!
    Последно редактиран от Стоян Боюков-Sariones ; 06-11-14 в 15:58
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2013
    Място
    Севлиево
    Публикации
    49
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    на мен за смяна на семеринга,смяна на демфрената шайба и стенд дюзи ми взеха 300 лева/от които 170 шайба нова шайба а самият семиринг струвал 14 лева/,какви са тия 5 стотака ако си от Севлиево или Региона да те свържа с майстора дет прави моята

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    3,300
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Самият семеринг в магазин за семеринги и лагери ми струваше около 2.50 лв., и като им казах размера директно ми казаха, че го взимат за Паджеро . Като ги питах за по-скъп ми отговориха, че този е достатъчно добър (мисля немски беше). Всъщност взех си два. Ама и 14 лв. да е пак не ми се връзва цената и до 10% от 500 лв. В края на краищата не е толкова сложно да се смени. Даже радиатора не се сваля! Аз и затова се наложи да си взема "скъпо" удължение за гедоре (цели 15 лв. по спомен ). В темата съм писал "степ бай степ" операцията по смяната.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    173
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Да, огледах темите предварително. За съжаление си иска гараж цялото начинание.

  13. #13
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    3,300
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Какъв гараж бе човек? На улицата пред блока разглобих всичко, и ако имах подходяща скоба за колелото и до приятел нямаше да стигна за демонтажа му.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,400
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Пичове,и аз имах 2.5 дизел и същите проблеми. Решение намерих,като го продадох и сега съм на бензин. Няма помпи,семеринги, подгревни свещи, тресене, не-палене...и т.н
    Ако можете и вие сменяйте

  15. #15
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    7,875
    Блог Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    29

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Ти имаше доста други проблеми, но не и точно такъв!
    Помпата на 2.5 литровото Паджеро е различна от тая на 2.8, а е добре известно, че горните дертове са присъщи само на помпата на 4М40!
    LZ1VEN Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.
    Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
    Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
    Driving experience - since 1976

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,400
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Цитат Мнение на Veni1 Преглед на публикациите
    Ти имаше доста други проблеми, но не и точно такъв!
    Помпата на 2.5 литровото Паджеро е различна от тая на 2.8, а е добре известно, че горните дертове са присъщи само на помпата на 4М40!
    Аз нямах,но колегата дето го купи след мене има и то не малко Имах дертове с релетата-помниш нали
    Сега на бензин е много по-добре,а и "сулук" има

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    986
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Цитат Мнение на dido2 Преглед на публикациите
    Това предполагам е т.нар W-CSD (wax cold-start device)? Доколкото намерих инфо по нета, топли се от охладителната система. Имаш ли идея дали е предвидено да се демонтира и поправя (раздвижва) и въобще как изглежда въпросната джаджа?
    И аз имам проблем с тоя дивайс, само зимата, но дразни. Има ли го като резервна част, и колко ориентировъчно струва? Че така и така помпата ми е вън. Ако не, ще си карам така.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  18. #18
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    173
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    При мен описаните проблеми изчезнаха след смяна на семеринга и един брой подгревна свещ.

  19. #19
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    986
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблем с обороти Паджеро 2/2.8ТД

    Семеринга го смених, и май събирането на цилиндри под 15°С изчезна. Ама тресенето си остана, просто му трябват едни 100 оборота нагоре, докато позагрее. Ако леко му давам газ за 2-3 минути няма ядове.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

Сходни теми

  1. Проблем с обороти на Паджеро 2.5 дизел.
    От ukelichko във форум MITSUBISHI
    Отговори: 4
    Последно мнение: 29-01-17, 20:39
  2. Високи обороти Паджеро 2,5 TDI 115 к.с.
    От kiko2332 във форум MITSUBISHI
    Отговори: 9
    Последно мнение: 29-12-12, 08:57
  3. Отговори: 15
    Последно мнение: 18-09-10, 22:45
  4. Проблем със запалване и обороти
    От mdimitrovm във форум 2-Тактови
    Отговори: 4
    Последно мнение: 29-04-10, 17:42
  5. Паджеро 2,8 на ниски обороти тресе
    От яворчо във форум MITSUBISHI
    Отговори: 26
    Последно мнение: 11-06-09, 18:01

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •