Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 25 от 25

Тема: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

  1. #21
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    напоследък живея в Русе
    Публикации
    495
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на kuzdov Преглед на публикациите
    Не е съвсем така. Работил съм известно време (към 1,5 г.) в гаранционен сервиз на една известна верига за бяла (и не само) техника, та мога да дам мнение от първа ръка. Основната причини тези сервизи да не ремонтират, а директно да заменят с ново е именно гаранцията. Понеже е ноторно известен фактът, че у нас се гони максимално ниска цена ( или максимата "Не е важно колко струва, важното е да е евтино"), се купуват части от най-евтините заместители. За тях обикновено гаранция не се дава, а само за вложения труд или накратко казано - за уменията на този, дето е заменил една част с друга. От друга страна, широко разпространено е явлението да се търси гаранционен ремонт за негаранционни дефекти. Примерно измисля се (или пък съществува) някакъв дребен дефект, вкарва се гаранционната стока за ремонт и после се почва: "Ама сега що прави така, то преди туй го нямаше!". И това е за дефекти, които нямат абсолютно никаква връзка с причината за влизане в сервиз. Понякога причината за това е и откровена неграмотност на ползвателите. Примерно, имал съм случай след смяна на амортисьори на пералня да ми обявят, че била спряла да грее при изплакване (а тя никога не е греела преди това, защото просто никоя пералня не го прави в тоя цикъл). Ама клиентът е твърдо убеден, че преди смяната на амортисьорите дрехите "били топлички" след изплакването. И звъни на пожар в сервиза и иска рекламация. Друг пък искаше да сменя пералня, защото защитата и не позволяваше да центрофугира само една тежка дреха. По същия начин една кака пък си беше напъхала възглавницата и я беше пуснала на 1400 оборота. Половината пералня беше на сол, ама въпреки това каката настояваше, че и дължа нова. Въобще, българинът когато плати лев иска най-малкото да е убеден, че е изкярил два отгоре.
    Чакай, чакай, не искам да опровергавам това което казваш, но това е друга сфера. Аз за твоите примери съм измислил и заглавие - "Войната на жените с електроуредите". Води се с промелив успех откак има електричество.
    А за автосервизите, не можем да ги изкараме всичките некадърници. Ако бяхме прави, колите в България отдавна да са спряли. Но друго си е вечер тук да напишеш - закарах колата на сервиз, ама там едни некадърници .... . та после, накарая всичко оправих сам. Друго си е да блеснем сами в собствените си очи. А и има полза и за останалите във форума. Само денят, в който съм научил нещо ново не е минал напразно.
    ОФА КБ 2.0 96 г.
    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    напоследък живея в Русе
    Публикации
    495
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на Alexfield Преглед на публикациите
    Преди бях писал за официалните сервизи - на какъв принцип действат:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...7905&p=2239335

    В оторизиран сервиз бих занесъл нещо само гаранционно.
    В оторизиран сервиз за моето камионче не стъпвам. Някои ремонти и части са сигурно на цени, далеч надвишаващи парите, които съм дал за него.
    От друга страна, не мога да си представя, че ще си оставя колата да стои 6 месеца в сервиз. Ако въобще замръкне там, на сутринта трябва да е тръгнала. Ако всичко е предварително подготвено - един ремонт не трае повече от 2 -3 часа. Това условие винаги присъства в предварителния пазарлък. Ако не се приеме, просто не я вкарвам там. Като се зададе проблем, карам на преглед (с моя начална диагноза), консултация с майстора след прегледа, предварителен пазарлък за труда, (частите си ги търся сам, намирам ги от същото място, откъдето и те, но по-евтино въпреки приказките им за отстъпки), плащам си "прегледа" и си "вземам час" (сутрешен) за следващите дни. По време на ремонта, ако изскочи още нещо (за подмяна) - казват ми по телефона с предложение за доставка на част (и време на доставка). След като в началото на бърза ръка отказах някои "проби" за "донатоварване" на ремонта, спряха да ме пробват.
    Плащането на предварителния преглед е особенно важно. На пръв поглед - едни 20 лв. на вятъра. Но спестява сума пари после. Пример: Звъни ми и казва - "ще трябват още еди колко си, защото излезе едикаво си". Веднага го контрирам - "ти що не ми каза предварително". Той се оправдава - "аз от де да знам какво ще излезе". Тогава му слагам капака - "излезе, че съм давал пари на вятъра за преглед на човек дето не знае какво ще излезе, ти като не знаеш, аз ли да знам, аз ако знам, ще дойда ли при тебе". Това им действа на честолюбието, изхвърлят си от главата идеите за допълнителни пари и се заемат с работата. Постепенно започваме да се разбираме. Но това може да стане само в неоторизирани сервизи. Те самите нямат интерес да задържат коли, щото нямат място.

    А тия юнаци, дето държали 6 месеца колата, накрая във фактурата да не са написали и сума за паркинг.
    ОФА КБ 2.0 96 г.
    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

  3. #23
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    напоследък живея в Русе
    Публикации
    495
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Между другото не мога да се сдържа и да не дам един положителен пример. Ще си позволя да спомена и името, надявам се, че няма да се приеме за реклама. След като пишем имена на сервизи за лошо тук, мога да напиша и името с хубавото. В Русе има един "Даскалов кар" за ауспуси и тнт. Преди доста време ми сменяха гърнето и още парчета наоколо. Сложиха ми някакво сравнително евтино незнам с какви цинкове, алуминиеви покрития .... . 180 лв. Около месец преди да изтече гаранцията нещо взе да дрънчи, да вибрира, минавах от там, имах време, влязох, погледнаха и решиха, че е някакъв скъсан болт по закрепването на ауспуха (гърнето). Те си записват всяко влизане при тях (по номер на колата) на един стар компютър. Погледнаха - в гаранция, ама този болт не влизал в гаранцията трябвало да си го платя (както и труда). Прави бяха, платих си смениха каквото смениха, дрънченето поутихна, газ и нататък. Добре ама след месец се раздрънча още по-здраво и ми стана ясно, че е ламела в гърнето. Вече знаех точно докога ми е била гаранцията, както и че е изтекла преди 10-тина дена. Мислено се простих с едни 200 лв. и потеглих към тях. Влизам там, те пак пускат компютра, главния констатира - гаранцията ти е изтекла но ти преди месец идва, сменихме ти еди какво си, но още тогава е била ламелата. Трябало още тогава да я чуем, но се подлъгахме по болта. Сега ще изпълним гаранцията нищо, че вече е изтекла. Сложиха ми ново гърне без да ми вземат лев. (е, пиха и едно уиски за здраве после, ама туй е в реда на нещата).
    ОФА КБ 2.0 96 г.
    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

  4. #24
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Прованс
    Публикации
    336
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Сервиз "Радко" Дупница - за автоматични скорости. Оставих колата сред ноември за някакво тампонче. Казах им, че не бързам и след месец време да е готова. Преди две седмици звъня- тъкмо я почваха. Днес минах, обещаха утре да я почват. Аз не за друго минах, ами щерката порасна и седалка за по-големи деца имах в таз кола -та да я взема.
    Черно, мирише и разваля характера!

  5. #25
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,038
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Да ти сменят частта без да счупят нищо друго - това трябва да е програма максимум, сроковете за изпълнение са към екстрите...
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Мнение за регенерат на Фулда в България
    От ЦОНКО във форум Гуми и джанти
    Отговори: 83
    Последно мнение: 22-10-13, 22:54
  2. УКАЗАТЕЛ НА АВТОСЕРВИЗИТЕ
    От Тедо /LJ73/ във форум Архив
    Отговори: 20
    Последно мнение: 11-07-09, 23:05
  3. ЗА АВТОСЕРВИЗИТЕ
    От zazero във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 0
    Последно мнение: 29-03-09, 17:13

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •