Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 25

Тема: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2011
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Ако вече има подобна тема се извинявам на модераторите, просто искам да започнем тема за споделяне на мнения и отзиви положителни / отрицателни за ползвани в България сервизи, за да се предпазим от некадърници и некоректни майстори.Споделям личен неприятен случай с опел фронтера 2.2 екотек х22sе в Дженеръс Ауто ЕАД, София бул. България, един от официалните представители на Опел в България. Конкретно за проблема преди време на възникна проблем с паленето на студен двигател и закарах автомобила в този сервиз, където в продължение на повече от половин година си измисляха различни причини за проблема и твърдяха, че всичко е наред по автомобила. В резултат ми смениха половината части по двигателя срещу 1700 лева, като състоянието на автомобила е същото както им го закарах. И ето най-култовия момент в целия случай - експертите в Дженеръс Ауто ми казаха, че реално не са отстранили проблема защото стъпковото моторче /пробвано и с тяхно оригинално в сервиза/ не иска да работи в норми, като те лично не знаят от къде идва проблема /щото компютъра не иска да им каже/, както и че не знаят въобще кой може да ми помогне в България. Въпреки това ми връчиха фактура за посочената сума и ме успокоиха, че са откачили половината датчици по двигателя за да мога поне да запаля автомобила и да го изкарам от територията на сервиза /а пък какво приключение е да караш кола побългарена от официалния представител на опел/. За капак като се качих в колата установих, че цяла аларма и имобилайзер са демонтирани щото им пречели да работят. А най-якото обяснение и успокоение за случая ми бе дадено с конкретен пример с опел астра на около 4-5 години, който е постъпил в сервиза преди моя автомобил и още не могат да разберат какво всъщност му е

  2. #2
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Съчувствам ти колега,доста е неприятно да платиш за нищо.
    По принцип Дженеръс Ауто не са нищо особено и досега ми с тях е ,че съм виждал няколко коли правени там и след това се преправят,нищо че съм на 200+ км от там.
    Култов случай беше преди 2 или 3 години,когато мои приятел спечели пълно серизиране там и му пращах планка за разпред.вал (колата е Омега Б 2.5 тд),при смяна на агренаж понеже нямали .Да оставим настрана ,че го сменяха цял месец.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    София
    Публикации
    230
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Обикновено при трудни за откриване проблеми, е важно автомобила да е в максимално заводско състояние. Затова са демонтирали алармата и т.н.

  4. #4
    Регистрация
    Jul 2006
    Публикации
    4,937
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Чак ви се чудя защо въобще ходите в официалните сервизи.
    Те открай време са си перачница на пари и школа за обучение на току що завършилите техникум.Отделно плащаш за нищо.
    те са създадени да обслужват,а не да ремонтират.Смяна масло на гаранционните и после майсторчетата го продават на черно.

    Имаше тема против кварталните гаражни сервизчета -та официалните сервизи искат те да изчезнат .

  5. #5
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на robkobg Преглед на публикациите
    Обикновено при трудни за откриване проблеми, е важно автомобила да е в максимално заводско състояние. Затова са демонтирали алармата и т.н.
    Хубаво де,ама що не са я монтирали както си е била .Що за безобразие ,нищо не свършили пък дай пари.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  6. #6
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    София
    Публикации
    230
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на bay pres Преглед на публикациите
    Хубаво де,ама що не са я монтирали както си е била .Що за безобразие ,нищо не свършили пък дай пари.
    Защото, откриването на електрически проблеми се калкулира на база часова ставка в официалните сервизи. Още повече не се знае, колко хора/сервизи са търсили проблема преди да отидете в официален сервиз.

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    619
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Много болна тема... Гледам да си правя, каквото мога сам по колата. Когато не знам, как се прави питам, чета, купувам инструменти, ако обаче се стигне до тежки ремонти при които се изисква разколачване на двигател, или кутия опирам до майстори. Просто нямам гараж, канал и по-масивни инструменти, които си струва да си купиш само ако си изкарваш хляба с тях. В големите оторизирани сервизи колите над 5-6 години ги гледат с крайно пренебрежение, а в София-ауто на Ботевградско ми диагностицираха фронтерата, като с неработещ датчик на налягането на маслото, а тя бе с пукнат корпус на маслената помпа... Демек не са си направили труда дори да отворят сервизната книга и да премерят датчика...
    А иначе няма да споменвам пак за последния ми пример при който дадох пари, а получих кофти резултат, че пак лобито тук ще ме изкара лъжец. Цялата работа опира до нормалното и пичовско отношение, което липсва... Казва ти се един срок за ремонт, оказва се друг, става въпрос за едни пари, а после за други, взимаш си колата с обещание, че всичко е ток и жица, а след няколко дни се оказва, че не е... и цялото това нещо, е защото няма никакъв законов регламент! Отношението на повечето хора е, че ти правят услуга, ама не ти правят услуга, защото услугите са безплатни, а ти отиваш с мисълта да си платиш все пак и си плащаш. В този ред на мисли става въпрос за работа, а не за услуга и е редно отношението да е различно. Бих ходил в големи сервизи, където работят само с оригинални части, които струват няколко пъти повече, ако поне при тях имаше някаква гаранция и НОРМАЛНО отношение!
    ОФА КБ X20SE + метан

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,316
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Хората около мен (вкл. и аз) са наплашени от тия електроники. Не смеят да си сменят колите, щото новите са тъпкани с още повече проблеми (пардон, компютри).

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Проблемът не е в електрониката, проблемът е че никой не разбира. Вероятно има някое закъсано кабелче или слаба връзка, ама официалните майстори като си нямат и идея какъв е принципа на работа ...

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на Traum Преглед на публикациите
    Проблемът не е в електрониката, проблемът е че никой не разбира. Вероятно има някое закъсано кабелче или слаба връзка, ама официалните майстори като си нямат и идея какъв е принципа на работа ...
    Прав си някои път такива неща са травиални ,я муден стартер я акумулатор и т.н. Ама те видиш ли гоУемите специалисти с мега компютрите и супер диагностики не могат да открият.
    Забелязал съм тенденция ,че след като проблема не излезе на първо четене с проста диагностика ,се започва безразборна смяна на възли и детайли с надеждата да се открие проблема.Тук случая е точно такъв и контрата избива в клиента ,които е платил 1700 български лева за некадърност.
    Мисля ,че ще е получил фактури и т.н.Също мисля ,че при намиране на проблема в друг сервиз пак с фактура ,само с появата на тея документи и кадърен адвокат ,Дженеръс ще започнат да го уважават рязко ..........
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,406
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Колега, щом смяташ че си измамен, си потърси правата. Мнения ще има различни, полза....малка, ако не никаква.
    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,480
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Всичко е въпрос на късмет или каръщина, колкото до даден майстор, открия ли такъв от който съм доволен и ми е ремонтирал няколко пъти джипката с качествени ремонти, то за мен въпросния майстор ми става като личен лекар на фронти, лошо става ако се наложи да търсиш нов майстор, тогава чета до скъсване всякакви отзиви, препоръки и с доказано свършена успешна работа, така процедирам всеки път, когато търся майстор в каквато и да е сфера... (винаги може да има и неприятни изключения, но това е пак въпрос на късмет или каръщина)...

    п.с. Според мен, относно официалните представители независимо към коя марка, политиката им по принцип към другите развити страни, е че не ремонтират(поправят) дадена част, а само сменят гаранционно или извънгаранционно цели части, монтаж-демонтаж без поправки и си правят стандартните обслужвания - масла, филтри, диагностики и т.н....
    Последно редактиран от Павел Василев ; 27-09-14 в 12:58 Причина: Пояснение и п.с.
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  13. #13
    Регистрация
    Dec 2012
    Място
    София
    Публикации
    24
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Това е самата истина в официалните сервизи няма ремонт а само подмяна на части. Персоналът в тези сервизи е абсолютно некомпетентен.

  14. #14
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,019
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Преди бях писал за официалните сервизи - на какъв принцип действат:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...7905&p=2239335

    В оторизиран сервиз бих занесъл нещо само гаранционно.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,186
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на mamceto Преглед на публикациите
    Това е самата истина в официалните сервизи няма ремонт а само подмяна на части. Персоналът в тези сервизи е абсолютно некомпетентен.
    Не е съвсем така. Работил съм известно време (към 1,5 г.) в гаранционен сервиз на една известна верига за бяла (и не само) техника, та мога да дам мнение от първа ръка. Основната причини тези сервизи да не ремонтират, а директно да заменят с ново е именно гаранцията. Понеже е ноторно известен фактът, че у нас се гони максимално ниска цена ( или максимата "Не е важно колко струва, важното е да е евтино"), се купуват части от най-евтините заместители. За тях обикновено гаранция не се дава, а само за вложения труд или накратко казано - за уменията на този, дето е заменил една част с друга. От друга страна, широко разпространено е явлението да се търси гаранционен ремонт за негаранционни дефекти. Примерно измисля се (или пък съществува) някакъв дребен дефект, вкарва се гаранционната стока за ремонт и после се почва: "Ама сега що прави така, то преди туй го нямаше!". И това е за дефекти, които нямат абсолютно никаква връзка с причината за влизане в сервиз. Понякога причината за това е и откровена неграмотност на ползвателите. Примерно, имал съм случай след смяна на амортисьори на пералня да ми обявят, че била спряла да грее при изплакване (а тя никога не е греела преди това, защото просто никоя пералня не го прави в тоя цикъл). Ама клиентът е твърдо убеден, че преди смяната на амортисьорите дрехите "били топлички" след изплакването. И звъни на пожар в сервиза и иска рекламация. Друг пък искаше да сменя пералня, защото защитата и не позволяваше да центрофугира само една тежка дреха. По същия начин една кака пък си беше напъхала възглавницата и я беше пуснала на 1400 оборота. Половината пералня беше на сол, ама въпреки това каката настояваше, че и дължа нова. Въобще, българинът когато плати лев иска най-малкото да е убеден, че е изкярил два отгоре.
    Последно редактиран от kuzdov ; 29-09-14 в 23:57
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    То че това е така,спор няма.Българина наистина е неграмотен и спад в капацитета се наблюдава яко при подрастващите в момента поколения.
    Тук случая обаче струва ми се не е такъв .Надявам се колегата отворил темата да внесе след време мнение за някакъв прогрес.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  17. #17
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,186
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    За конкретния случай по темата и аз мисля, че не е такъв. Просто леко апострофирах Мамчето, щото хич не се кефя на лепенето на етикети. В гаранционните сервизи със сигурност работят доста кадърни техници, но политиката на сервизите си е такава. Никой не иска да ремонтира нещо, което потенциално ще превърне клиента в безплатен абонат и ще им виси на вратата през ден с някоя нова (основателна или не съвсем) претенция.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2012
    Място
    София
    Публикации
    24
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Куздов извинявам се ако съм те засегнал, но това ми и мнението и наблюдението специално за фирмените сервизи на пежо ...

  19. #19
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    619
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Ще дам два примера, които ме накара да запретна ръкави и да се науча на това-онова под капака (не казвам, че съм се научил кой знае, колко... ) Едно време нямах никаква идея, как става затова отидох в случаен сервиз да ми сменят предните накладки на кадета. Покарах един ден, като на втория при намаляване и влизане в завой нещо започна да трака зверски! Отбивам, свалям предното колело и какво да видя... Сприрачния апарат се държи само на долния съпорт и се метляви напред-назад чукайки в джантата! Отивам в сервиза и им викам "май сте забравили да завиете съпорта, кво праим?", аа... ние не сме виновни! Последва разходка до моргата по-надолу, съпорт за няколко лева и гъзурчене с ключ в ръка на улицата...
    Следващата случка бе в официален Опел сервиз, където уж диагностик Бог имало там! Ходих да центровка на запалване, диагностика... Пича бе сложил едно дълго болтче на плочката на делкото, което опираше някъде отдолу и при подаване на повече газ колата не можеше да вдигне повече от 2000 оборота! Интересното е, че отидох на работа, а това се случи на връщане. Та такива ми ти работи... Имам още поне десетина примера след тези случки!
    ОФА КБ X20SE + метан

  20. #20
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,186
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България

    Цитат Мнение на mamceto Преглед на публикациите
    Куздов извинявам се ако съм те засегнал, но това ми и мнението и наблюдението специално за фирмените сервизи на пежо ...
    Въобще не си ме засегнал и няма за какво да се извиняваш. Против съм лепенето на етикети, щото колкото истина има, толкова и неистина.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Мнение за регенерат на Фулда в България
    От ЦОНКО във форум Гуми и джанти
    Отговори: 83
    Последно мнение: 22-10-13, 21:54
  2. УКАЗАТЕЛ НА АВТОСЕРВИЗИТЕ
    От Тедо /LJ73/ във форум Архив
    Отговори: 20
    Последно мнение: 11-07-09, 22:05
  3. ЗА АВТОСЕРВИЗИТЕ
    От zazero във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 0
    Последно мнение: 29-03-09, 16:13

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •