Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 36 от 36

Тема: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

  1. #21
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,285
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на MANDOV_1 Преглед на публикациите
    Прикачен 741703Прикачен 741704 Ето подобна интервенция само че при M102E23 (G230i).Kрайният резултат е 193 коня.
    Защо е тоя филм.Той стандартно си е177кс.

  2. #22
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,334
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    може да се подкара глупава турбина с променлива геометрия без комп.

    Е тук е мястото да каже как ?
    Със глупав актуатор от JTD 136 кс.

  3. #23
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    Нови Искър
    Публикации
    1,429
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на bocho64 Преглед на публикациите
    Със глупав актуатор от JTD 136 кс.
    +1
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

  4. #24
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Не ми се спи, та да пораздвижа темата докато гледам некви филмчета и предавания.

    Преди няколко дни се возих на Дървендъра (Td5) на приятел, на който му сложиха променлива турбина и го докараха около 200 коня.
    Докато се возихме, говорихме, и ми показваше кви ластици прави, ми показа и, че са го ограничили до 3800 об./мин. софтуерно, щото има достатъчно сила в ниските, където му трябва, а и така ще пази мотора.

    Случката ме вкара в поредните размисли по мойта си драма.

    Та, какво ще се случи ако сложа деЦка променлива турбинка, която да се развърта бързо и да ми дава поне 0.5 bar от възможно по-ниски обороти, пък ако ще и да прави тапа на високите, които така или иначе не ползвам.
    Карам на около 2, 2 и нещо, и рядко 3, 3 и нагоре само по магистрала, та пестин коня У лютеницата ми не трЕбват, и се чудех, от малката турбина дали могат да се докарат още 70-80Nm ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  5. #25
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Както може би съм споменал и по-назад, генерацията ми е циганьосвана, и нЕма нищо общо с истината.
    Преди две години ми изпадна оригинална 60мм от ТД и я взех, но понеже трябва преправяне на захватите, а и искам тръба вместо последното гърне, това трябва да стане под вещото ми досаждане, което в момента ми е невъзможно, та го отлагам.
    Понеже глупендерите които са я сътворили, са пропуснали меката връзка, което със сигурност е следствие и на циганеенето предишният цървулособственик, няколко пъти ми се налагат закърпващи ремонти.
    При последният такъв накарах майстора да отвори М-Комплектското дрънчащо гърне, което се оказа затапено за 3л. мотор, и го накарах да изреже преградата която беше с/у входящата тръба и, "Ооо, чудо !", джипа върви без газ и във високите, което преди беше с мъка, все едно е със запушен горивен филтър, което беше и повода за темата.
    Разбира се, динамиката на турбинираният мотор я няма, но пък силата във високите си му дойде.

    Какъв обаче е повода за днешният ми пост ?

    Както виждаме, навън не е за мъже, и вчера по обед при 38°С на сянка, просто не ще да върви като в хладно време, а предполагам и над 2000m също ще има проблем, въпреки че при нормално возене Белмекен - Нехтеница не съм усетил дефицит на сила, но пък и не ми се е налагало динамично каране.

    И след промените с генерацията, продължавам лееекичко да си мисля по темата.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  6. #26
    Регистрация
    Sep 2013
    Място
    Варна
    Публикации
    360
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Според мен е добре да си избереш някоя турбина в прилично състояние и на прилична цена според твоите възможности. Аз мога да ти дам предложение Гарет гтб1756 вб, намира се за под 700 лв в много добро здраве, донора е ауди 2,7 тди. Бута спокойно при твоят работен обем ,тръгва на 1800 об при 1,9 тди - при теб ще е дори по-ниско. Изкарват се прилични до 250 коня, гометрията е второ поколение и не се задръства със сажди. Остава си преправянето с актуатор от алфа жтд 136.
    Според мен проблем със самото турбо , преправянето и монтажа няма да имаш толкова , колкото да докараш горивото от тази помпа. Не знам тук в БГ някой занимава ли се комерсиално с тунинг на такива помпи или само любители дето експериментират на чужд гръб....
    Ако искаш попрочети за някои проекти в супертурбодизел.цом там главно са за ОМ606 и 605 , но се намират и за 602. Работата е там,че помпите им ги прави Горан, за доволно лев и те това не го мислят а само се чудят как железата да устискат на конете....
    За мазането освен да минеш на по-сериозно масло и да се надяваш да помогне, няма да е зле да имаш и уред за ЕГТ след като нямаш пръскалки на буталата.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 163HP
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

  7. #27
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,634
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    И след промените с генерацията, продължавам лееекичко да си мисля по темата.
    Не виждам какво го умуваш - имаш ръководствата, оригиналния мотор с турбо е малко по-як дори на хартия(около 60Nm разлика в максималния момент). Разлката във вървенето му, е най-вероятно толкова, колкото ти е нужна на теб - т.е. малка. И въпреки че е мислен от завода да е с турбо, хвърля глава. Значи при теб е още по-вероятно. А да правиш още по-умерени доработки, които да не му навредят, се обезсмисля от съмнителната разлика в резултата.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  8. #28
    Аватара на turtey
    turtey е онлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,432
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цецо, отдавна има кит за оправяне на турбинирания да не умира толкова лесно
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  9. #29
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Не го мисля толкова.
    Пуснах темата за да обсъдим вариантите докато/ако му дойде времето.

    Първо ще му сменя генерацията, после искам да пробвам нещо, а трябва да сложа и керамичен съединител, като едновременно с това искам да ревизирам кутията, и чак тогава евентуално ще направя това което мисля за турбинирането.
    Притеснява ме и преправянето на маската около радиатора заради кулера, защото искам доработките да са възможно по-малко.

    На Търтея варианта не ме интересува защото са ми други целите на доработката.

    Ако междувременно ми изпадне някоя променлива турбинка, мисля да я гушна.
    Последно редактиран от Джоу (x3mrjoe) ; 30-06-17 в 19:54
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  10. #30
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,634
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на turtey Преглед на публикациите
    Цецо, отдавна има кит за оправяне на турбинирания да не умира толкова лесно
    Може, не съм в час. Кажи какво включва горе-долу, и какви пари е.
    Щото едно е, да даваш кинти за да не правиш скъп ремонт(като колата ти е и без друго с турбо), па друго всички подобрения заедно и то на мАтор не предвиден за тях.
    С много мерак и кинти много работи са възможни.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  11. #31
    Аватара на turtey
    turtey е онлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,432
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Парите са повече от цената на гнусото, което до голяма степен обезсмисля упражнението
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  12. #32
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Значи (както напоследък е модерно в няколко реклами ), в темата иде реч за турбиниране на атмосферен мотор, демек, с минимални интервенции като преправяне и хамалогия, а парите са друга тема, и въобще не е ставало въпрос за тях.

    Какво е оригинално турбиниран ОМ602 също знам, като знам и как се прави с никакви пари, особено ако ръцете не са ти в гъзЪ и не те мързи.
    2.9 с леко напъване се докарва до къде 200 коня, като американците правят и доста крайни извращения.

    Изчел съм къде що може, но тема като моята не намерих, та затова и я пуснах.

    P.S. А това дето вкараните пари трябвало да са не повече от цената на кошницата е разбирането на тия дето си купуват лъскав джип за 5 бона, сменяват само масло в маторя, и си карат с лъскавите гуми щото отстрани грайферите не се забелязват.

    P.P.S. Никога нЕма да си боядисам джипа !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  13. #33
    Аватара на turtey
    turtey е онлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,432
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    P.P.S. Никога нЕма да си боядисам джипа !
    Но не е лошо да се замислиш за сгъваеми огледала. Изхлузото мина през оня портал и не разбра че е тясно
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  14. #34
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Гнусото е по-широко от доста други кенефи и на много подобни места не минава за разлика от другите кошници. Мерено е заради други неверующи като теб.
    А шофьорското огледало нЕкой цървул го е залЕпил да се не сгъва, та трябва да го сменя, ама всичко неспешно ще се прави след като аз изляза от бокса.

    P.S. Ама специално заради теб ще го сгъна и ще ти дам ти да го изкараш.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  15. #35
    Аватара на turtey
    turtey е онлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,432
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Нямаш идея какви коли съм изкарал оттам
    Теста с гнусото като сваля гипса
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  16. #36
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,806
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Иииграеме !

    ... ма без мачкане на ламарини и бутане на дувари.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Турбиниране на перкинс
    От pelivano във форум Камиони 4х4, 6х6 и повече
    Отговори: 5
    Последно мнение: 11-09-14, 23:03
  2. Купувам: Атмосферен дизел без електроники, до 300 лв.
    От skitnik във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 26-03-14, 09:06
  3. Искам мнение за монтиране на турбо на атмосферен двигател.
    От kukuwasaki във форум Тунинг на двигатели
    Отговори: 6
    Последно мнение: 06-09-12, 17:35
  4. ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7
    От damian_drinkov във форум JEEP
    Отговори: 19
    Последно мнение: 20-12-10, 13:44

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •