Здравейте колеги.
Ферозата я имам от скоро.Вече претърпя основен ремон заради маслоядсвото си.До тук добре,обаче:
Паля сутрин 1900 оборота стрелката на температура стига до работно положение и оборотите падат до 1100.Карам извесно време гася,след три часа( примерно),паля и пак на 1900 обурота при външна температура, 27 градуса.Пет минути до като загре и падат на 1100.Мисля,че това поведение на мотора не е ормално.
Отварям форума и почвам да чета:
-болчето за реголиране на оборотите след дроселовата клапа е завито
-вакум маркучетата са продухани
Ферозата е 97година инжекцион.
Следващете стъпки който трябва да предприема според мен са, мап сензора,и трите теппературни датчика ,двата на главата под делкото и този на смукателният кулектор за въздуха.Обоче как да разбера дали работят нормално?И кой точно казва на компа да работи на студен режим(демек на смукач)
Мися да сменя най напред температурния датчик който е за показанията на таблото (този с едното кабелче).Защото беше, се скъсало ухито за закрепване на кабелчето . Реших да запоя едно кабелче с мъжка кабелна обувка за свързване към кабела от инсталацията .Възможно е при запояването да съм нарошил съпротивлението на датчика
Ако някой има идея какъв може да е проблема или дали съм в правилна насока ,нека да сподели ще съм много благодарен.
По късно ще кача клипче със снимки на двигатела за по добра представа какво точно се случва.Има едно пропадане на оборотумера при палене ,което ми се срува, че е жокер за проблема ,ама не съм сигорен.Искам и вие да го видете.
Ферозата я имам от скоро.Вече претърпя основен ремон заради маслоядсвото си.До тук добре,обаче:
Паля сутрин 1900 оборота стрелката на температура стига до работно положение и оборотите падат до 1100.Карам извесно време гася,след три часа( примерно),паля и пак на 1900 обурота при външна температура, 27 градуса.Пет минути до като загре и падат на 1100.Мисля,че това поведение на мотора не е ормално.
Отварям форума и почвам да чета:
-болчето за реголиране на оборотите след дроселовата клапа е завито
-вакум маркучетата са продухани
Ферозата е 97година инжекцион.
Следващете стъпки който трябва да предприема според мен са, мап сензора,и трите теппературни датчика ,двата на главата под делкото и този на смукателният кулектор за въздуха.Обоче как да разбера дали работят нормално?И кой точно казва на компа да работи на студен режим(демек на смукач)
Мися да сменя най напред температурния датчик който е за показанията на таблото (този с едното кабелче).Защото беше, се скъсало ухито за закрепване на кабелчето . Реших да запоя едно кабелче с мъжка кабелна обувка за свързване към кабела от инсталацията .Възможно е при запояването да съм нарошил съпротивлението на датчика
Ако някой има идея какъв може да е проблема или дали съм в правилна насока ,нека да сподели ще съм много благодарен.
По късно ще кача клипче със снимки на двигатела за по добра представа какво точно се случва.Има едно пропадане на оборотумера при палене ,което ми се срува, че е жокер за проблема ,ама не съм сигорен.Искам и вие да го видете.
Коментар