Обява

Свий
Няма добавени обяви.

високи обороти на ферозата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • високи обороти на ферозата

    Здравейте колеги.
    Ферозата я имам от скоро.Вече претърпя основен ремон заради маслоядсвото си.До тук добре,обаче:
    Паля сутрин 1900 оборота стрелката на температура стига до работно положение и оборотите падат до 1100.Карам извесно време гася,след три часа( примерно),паля и пак на 1900 обурота при външна температура, 27 градуса.Пет минути до като загре и падат на 1100.Мисля,че това поведение на мотора не е ормално.
    Отварям форума и почвам да чета:
    -болчето за реголиране на оборотите след дроселовата клапа е завито
    -вакум маркучетата са продухани
    Ферозата е 97година инжекцион.
    Следващете стъпки който трябва да предприема според мен са, мап сензора,и трите теппературни датчика ,двата на главата под делкото и този на смукателният кулектор за въздуха.Обоче как да разбера дали работят нормално?И кой точно казва на компа да работи на студен режим(демек на смукач)
    Мися да сменя най напред температурния датчик който е за показанията на таблото (този с едното кабелче).Защото беше, се скъсало ухито за закрепване на кабелчето . Реших да запоя едно кабелче с мъжка кабелна обувка за свързване към кабела от инсталацията .Възможно е при запояването да съм нарошил съпротивлението на датчика
    Ако някой има идея какъв може да е проблема или дали съм в правилна насока ,нека да сподели ще съм много благодарен.
    По късно ще кача клипче със снимки на двигатела за по добра представа какво точно се случва.Има едно пропадане на оборотумера при палене ,което ми се срува, че е жокер за проблема ,ама не съм сигорен.Искам и вие да го видете.

  • #2
    От: високи обороти на ферозата

    Този на компютъра е под делкото.
    1100 оборота са много за празен ход на топъл двигател.
    Виж си ръчното регулиране на жилото на газта.
    Пропадането на оборотомера при палене, особено студена, го имам и аз от известно време.
    Но като загрее пали от четвърт и мърка.
    Оборотите са ми около 650.
    Подозирам падове на налягането, или бензинов филтър в моя случай.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      Ама тя работеше нормално на загрял двигател около 850оборота. Такива обороти държи от както работи на смукач при всяко палене на изтинал мотор.Датчика е ясен ще го сменя за всеки случай и жилото ще погледна довечера.
      А нормално ли е при топло време на изтинал мотор да държи такива обороти?

      Нещо друго имам и гас.Пробвал съм само на гас за да елиминирам проблем в бензино подаването и пак е така.
      Последно редактирано от CarTest™; 15-09-14, 12:54.

      Коментар


      • #4
        От: високи обороти на ферозата

        Здрасти колега!
        Същия проблем имах и аз миналата зима.
        Като свалиш маркуча пред дросела, на входа на дросела от долната страна ще видиш един отвор.Това е байпас на дросела, а вътре в него има клапан, който при студен двигател отваря, а при повишаване на температурата на охладителната течност затваря (работи на принципа на термостата, само че с обратно действие).Купих си дросел втора употреба но се оказа че неговият клапан въобще не работи (дори и при загрял двигател не затваря). Този клапан не подлежи на ремонт! Реших си проблема, като на отвора на входа на дросела си направих тефлонова втулка с първоначален отвор 3мм и с постепенно разширяване си нагодих обороти на студен двигател около 1300 . От тогава нямам проблеми, на студен двигател 1300об при нормална температура 850(и така докато не спре да затваря и този клапан).Ако този клапан ти затваря напълно,болта за регулиране на оборотите не трябва да е завит до край, защото няма да имаш празен ход и двигателя ще изгасва(няма как да работи без въздух). За съжаление нямам снимки под ръка за да ти покажа по точно. Ако можеш снимаи дросела,пусни снимка и ще се опитам да ти обясня по точно.
        Успех!!!

        Коментар


        • #5
          От: високи обороти на ферозата

          Ако скоро е правен основния ремонт, покарай малко така и виж дали няма да спаднат оборотите. Щом има инжекцион има и компютър и тоя компютър следи нещата и прави корекции, само че това отнема време. При мен стана точно същото с оборотите след като раглобих колекторите и почистих дросела. И още веднъж стана като смених ламбда сондата. За 3-4 дни повече каране се оправи. Та виж да не е и при теб така.

          Коментар


          • #6
            От: високи обороти на ферозата

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Подозирам падове на налягането, или бензинов филтър в моя случай.
            И аз подозирах много неща, ама тсъ. Почти откак я имам мойта е така. Има един начален момент, в който падат оборотите, а и да я настъпваш, няма мощност. Така и не съм го хванал от какво е.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: високи обороти на ферозата

              На моята, проблема се появи наскоро, Спарки.
              Най-много два месеца.
              Преди, зиме-лете, студ, пек, си палеше от четвърт оборот.
              Сега в самия момент на паленето след стартера. леко се зачудва, около секунда-две.
              Ако подам леко газ, оборотите веднага се стабилизират.
              Но и без да подавам газ се стабилизират.
              А бензинов филтър не съм сменял от години.
              А, и сякаш леко претриса при запалването.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: високи обороти на ферозата

                Тя моята си пали от четвърт. Веднага след запалването оборотите падат, и няколко секунди след това се стабилизират. Лятото не се чувства много, но зимата - доста. Всичко, дето ми дойде на ум гледах, пробвах, чистих - не и не. Предполагам че е нещо от байпаса, но не мога да съм сигурен.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: високи обороти на ферозата

                  Здравейте ,да се извиня не можах да вляза с профила от тел. и за това пиша от този профил.
                  Пробвах със жилото и по скоро я развалих повече .Със жилото нямаше ефект ,позагледах се и видях едно малко болче с вътрешен шестограм и контра гайка ,под планката на която се захваща жилото.стоперно болче на дроселовата клапа за да не се затваря напълно.завъртях го един оборот .оборотите паднаха на 1000.Оставих ги така ,детето искаше да ходи на разходка край реката(тунджа,от ямбол съм) и отидох ме .две три лоши места с пребоксувания и на връщане почна да гасне на празен ход,освобождавам от скорост гасне,паля карам освобождавам и пак гасне до паркинга едвам се задържа ама за малко пак да угасне .Утре ще върна старите настройки до колкото мога (уж белязах болчетата ама знаеш ли)
                  Ето клипчето и снимките.
                  http://<a href="http://youtu.be/AAAR...AARvkIAZhs</a>
                  и снимките
                  0893966166- Димо Тодоров

                  Коментар


                  • #10
                    От: високи обороти на ферозата

                    Ето и снимките
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140913_182206.jpg
Прегледи:1
Размер:100.0 КБ
ID:5611204Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140913_183854.jpg
Прегледи:1
Размер:193.9 КБ
ID:5611205Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140913_183901.jpg
Прегледи:1
Размер:173.5 КБ
ID:5611206
                    на последната снимка съм посочил от каде се мъчих да регулирам оборотите.
                    Прикачени файлове
                    0893966166- Димо Тодоров

                    Коментар


                    • #11
                      От: високи обороти на ферозата

                      Първоначално публикуван от maksimus1 Преглед на мнение
                      Здрасти колега!
                      Същия проблем имах и аз миналата зима.
                      Като свалиш маркуча пред дросела, на входа на дросела от долната страна ще видиш един отвор.Това е байпас на дросела, а вътре в него има клапан, който при студен двигател отваря, а при повишаване на температурата на охладителната течност затваря (работи на принципа на термостата, само че с обратно действие).Купих си дросел втора употреба но се оказа че неговият клапан въобще не работи (дори и при загрял двигател не затваря). Този клапан не подлежи на ремонт! Реших си проблема, като на отвора на входа на дросела си направих тефлонова втулка с първоначален отвор 3мм и с постепенно разширяване си нагодих обороти на студен двигател около 1300 . От тогава нямам проблеми, на студен двигател 1300об при нормална температура 850(и така докато не спре да затваря и този клапан).Ако този клапан ти затваря напълно,болта за регулиране на оборотите не трябва да е завит до край, защото няма да имаш празен ход и двигателя ще изгасва(няма как да работи без въздух). За съжаление нямам снимки под ръка за да ти покажа по точно. Ако можеш снимаи дросела,пусни снимка и ще се опитам да ти обясня по точно.
                      Успех!!!
                      ок,утре ще го снимам ,ама не разбрах как точно втулката стана клапан?
                      0893966166- Димо Тодоров

                      Коментар


                      • #12
                        От: високи обороти на ферозата

                        май с клипчето не успях ,втори опит.
                        0893966166- Димо Тодоров

                        Коментар


                        • #13
                          От: високи обороти на ферозата

                          Според мен въпросния байпас работи както трябва. Търси от къде другаде дърпа въздух - я спукана мембрана на делкото, я напукан маркуч или нещо от сорта.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: високи обороти на ферозата

                            Делкото е електрическо ,няма вакуми по него само кабели

                            Коментар


                            • #15
                              От: високи обороти на ферозата

                              Тази сутрин в 05:00 [emoji16] запалих зверчето за проба,1500 оборота но нямах време да я изчакам дса загре е до работна температура.Мисля ,че ще трябва да отворя малко дроселовата клапа от горното болче за леголиране и ще видем.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X