Здравейте колеги. Преди време също имах подобен проблем, тогава се оказа, че касетата на съединителя беше малко вкопана, изпилих я с голяма права пила и се пооправи. От известно време започна отново трудно да отделя, при загрял мотор като го стисна трябва да го държа 3-4 секунди, за да отдели или да го натоваря доста и тогава отделя добре, но при първоначало стискане трудно отлепя, което е дразнещо. Онзи ден го отворих и видях, че този път касетата е добре, не е вкопана.
Така я сголбих миналия път и сега пак е така, като плъзна пръст през лъчите не се усещат неравности, а само си личи къде са натискали феродовите дискове.
Въпроса ми е дали е възможно от поизхабени феродови дискове да идва проблема, защото всичко др. ми изглежда добре - жилото е опънато, пръта, който натиска аксиалния лагер прави ход от 2.4мм при стискане на ръчката, двете касети се въртят независимо една от друга и без никакви луфтове, когато са монтирани на вала на скоростите, ето и снимка на феродовите дискове
Ето при това положение меря височината на гърбиците на диска и тя е 0.28мм незнам дали е в норма.
Дебелина на диска 2.83 премерена върху гърбицата.
И следващия проблем, е че немога никъде да намеря феродови дискове за Husqvarna, но в един магазин пича каза, че стават едно към едно от Honda CRF 450 и извади един диск и единствената разлика беше, че за хондата диска е дебел 3мм.
Ето и снимка на вътрешната касета, която ми изглежда здрава.
Само да не забравя да добавя, че съм пробвал с различни марки масла 10в40 и 15в40, само с ATF не съм пробвал.
Моля за съвети, че вече нз какво да му правя на тоя мъртвец.
Така я сголбих миналия път и сега пак е така, като плъзна пръст през лъчите не се усещат неравности, а само си личи къде са натискали феродовите дискове.
Въпроса ми е дали е възможно от поизхабени феродови дискове да идва проблема, защото всичко др. ми изглежда добре - жилото е опънато, пръта, който натиска аксиалния лагер прави ход от 2.4мм при стискане на ръчката, двете касети се въртят независимо една от друга и без никакви луфтове, когато са монтирани на вала на скоростите, ето и снимка на феродовите дискове
Ето при това положение меря височината на гърбиците на диска и тя е 0.28мм незнам дали е в норма.
Дебелина на диска 2.83 премерена върху гърбицата.
И следващия проблем, е че немога никъде да намеря феродови дискове за Husqvarna, но в един магазин пича каза, че стават едно към едно от Honda CRF 450 и извади един диск и единствената разлика беше, че за хондата диска е дебел 3мм.
Ето и снимка на вътрешната касета, която ми изглежда здрава.
Само да не забравя да добавя, че съм пробвал с различни марки масла 10в40 и 15в40, само с ATF не съм пробвал.
Моля за съвети, че вече нз какво да му правя на тоя мъртвец.
Коментар