Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето ме с новата джипка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето ме с новата джипка

    Здравейте,
    скоро станах собственик на джип Toyota Land Cruizer ,но за сажеление не открих подобен в БГ. и не знам нищо за него.Моля посъветвайте ме къде да му сменя маслото на автоматичната скоросна кутия....сам дали бих се справил....има ли филтър тоя автомат или няма?! ...,а маслото на диференциала?!
    Машината е производство 1997г....само това знам....всичко е на арабски
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0078.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:6061720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0086.jpg
Прегледи:1
Размер:133.2 КБ
ID:6061721Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0087.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:6061722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0088.jpg
Прегледи:1
Размер:136.0 КБ
ID:6061723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0089.jpg
Прегледи:1
Размер:107.2 КБ
ID:6061724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0092.jpg
Прегледи:1
Размер:55.7 КБ
ID:6061725Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0091.jpg
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:6061726....немам идея къв е тоя двигател....с ремък ли е или с верига?!
    от 2008г. до сега е навъртял около 1000км.

  • #2
    От: Ето ме с новата джипка

    ДВГ е 5VZ-FE - V6, агренажа е с ремък. АСК трябва да е А343F и е позната от ранните ТЛК 120.

    Коментар


    • #3
      От: Ето ме с новата джипка

      Честито.Типично по арабелски , май с два резервоара,така и рядък мотор/но пък здрав/.

      Коментар


      • #4
        От: Ето ме с новата джипка

        Не е като да няма такива в България, аз имам такава. Тая е арабско изпълнение и някой неща ще са различни но не е страшно.

        Тук http://www.japan-parts.eu/ може да разгледаш всички чарколяци на колата. Части може да си доставяш оригинални от Patrol fan тук във форума (много от нещата за тая кола са само оригинални, имай предвид), неоригинални от Балканпартс, IMI и autopower.bg. От чужбина най-добрия вариант който аз съм намерил за момента е buycarparts.co.uk с доставка през gabco.org.

        Ако искаш да я обслужиш имаш да сменяш масла освен на скоростната кутия на раздатката 75w-90 1.2 литра, заден диф 80w-90 (варира между 2 и 2.9 литра според зависи имаш ли LSD или твърд блокаж) и преден диф 80w-90 около литър. Сам можеш да го направиш но си е цапане, трябва ти помпа за масло, вложка 24 за тресчотка и не помня точно какъв размер еврейска звезда за предния диф. По добре на сервиз да го направиш точно това, само маслата си купи ти да знаеш че са добри. И да знаеш че се сменят тия масла на 30000км.

        Друго, гресирай си карданите. Имаш 8 точки за гресиране по тях. Това те съветвам вече сам че по сервизите шибат от най евтината грес винаги. Купуваш си един такаламит и молибденова грес и действаш. Това на всяка смяна на маслото се прави.

        Свещи също се сменят на 30000, по 6 лева парчето са оригиналните на Денсо K16TR11 във фирма Косер. Смени ги че иначе ще сменяш бобини.

        Двигателя е с ангренажен ремък, сменя се на 100000км. Има лампа на таблото която светва като дойде време за смяна, ако е ресетната при предната смяна обаче. Хубавото е че това е zero interference engine, т.е. и да скъсаш ангренаж поражения няма да има никакви, просто ще спре колата. Иначе смяната е доста скъпо упражнение с ролките и водната помпа.

        Ако решиш да и слагаш газ може да премахнеш основния резервоар и бутилката да отиде на негово място. При мен е така и се получи много добре.

        Ако има нещо друго питай, от 4 години карам такова и доста неща съм правил по него сам.

        Коментар


        • #5
          От: Ето ме с новата джипка

          Аз масло сменявам в Джемини че имат машинка и го сменяват на 100%, то го дават на моята да не се сменява но според Жорката собственика на Джемини, щом пишело да не се сменява се сменявало на 100 000 и като видях какво извадихме от скоростите е на 100% прав

          Коментар


          • #6
            От: Ето ме с новата джипка

            Благодаря колеги,
            сложих и газова уредба,че така гори 15 бензин....като се кара леко разбира се и сега ще я зача на газ.
            свалих основния резервоар и нагово място сложиха бутилката,но съм мноого недоволен от газаджията,но това е друга тема.
            отдолу е изгнила страшно...,но това не плаши душите наши
            Имам един последен въпрос:
            еднакви ли са буксите на двата резервоара....та ако мога на таблото да имам информация за бензина?!?!

            Коментар


            • #7
              От: Ето ме с новата джипка

              Колега jja,
              благодаря ти за инфото,много е изчерпателно.
              Поздрави
              А. Гърков

              Коментар


              • #8
                От: Ето ме с новата джипка

                Първоначално публикуван от dusyy Преглед на мнение
                Колега jja,
                благодаря ти за инфото,много е изчерпателно.
                Поздрави
                А. Гърков
                Няма проблем. Ако има нещо питай направо, може на лично, разглобявал съм повечето неща, ще ти спестя настъпване на мотики. Ако има избор от части и се чудиш каква да вземеш пак питай и тия мотики съм настъпвал.

                Малко странно че е изгнила много колата, арабските обикновено не са така. Но ако е така прегледай задните стопове. Слабо място на модела. Тотално на открито са под задната броня. Корозират ужасно до пълно разпадане. Ако още не са, свали ги и ги почисти. Ако са от Milner Offroad може да вземеш най-тънко нови.

                Друго задните спирачни апарати се пробвай да свалиш. Болтовете които ги държат за супорта и по които се плъзгат са с гладко стебло в централната част, което е смазано с грес. Тая грес като я заместят пясък и вода с времето и апаратите спират да се движат съответно оставаш без задни спирачки от едната страна което на хлъзгаво се усеща. Та разглоби ги сега ако още не са в това състояние и ги смажи. Ще ти спести купуване на скъпи части завбъдеще.

                Ръчната също е слабо място на модела. Така е направена че ръждата я блокира. Провери дали работи, ако не проследи механизма по жилата виж какво е ръждясало и сменяй.

                Тампоните на рейката прегледай. Те се закъсват сравнително рано в живота на колата. Два от трите не се предлагат като резервни части. Тъпо но факт. Сменят се пак с полиуретанови от Milner Offroad.

                И разбира се, класически за всяка кола, прегледай маншони на кромилни накрайници и полуоски. Че влизаш в много скъпи ремонти на тая кола ако нещо не е наред там.

                Коментар


                • #9
                  От: Ето ме с новата джипка

                  Здравейте колеги,
                  всичко е наред за сега с джипката....,но имам страшен проблем с газовата уредба!!!!
                  дайте ЧИТАВ газаджия.....тоя моя е пълен идиот!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ето ме с новата джипка

                    Та егати и одисеята с тая газова уредба....махна ми този основния резервор и ми сложи газовата битилка на негово място....и стана страшноооо....разход 24 на газ...,а не върви. Също така и лампичката дето ми отчита че е пусната помпата на допълнителния резервоар мига когато е изгасена помпата му, а не изгасва напълно както си беше преди. Мисле да докарам куплпнга на основния резервоар до този на помошнния и да го изключа помошния. Може ли тоя некадърник да я е вързал неправилно? Има ли ламбда-сонда тая джипка?Търсих,но не открих! Ще запоя всички места където е бърникал, че не е запоил една жица. Вирзал ги е ей така...заплетени с изолирбандче!!
                    Никой да не ходи при тоя...страшен глупак е....намира се зад бензиностанция Lukoil на главния вход на Западен парк, след моста на захарната!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ето ме с новата джипка

                      Ходи при Жоро в Горна Баня, човека си разбира от работата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ето ме с новата джипка

                        Здравейте колеги,
                        искам само да изкажа благодарности на колегата jja, който е страшен пичага и много ми помогна да разбера за автомобила ми.
                        Отзивчив човек готов да помогне и да е полезен.
                        Ако всички взимаме пример от такива хора, светът в който живеем ще е по-добър!!!
                        Поздрави
                        А. Гърков

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ето ме с новата джипка

                          Да по събудя малко ТЛК темата тук и да попитам - при кой познаващ добре модела, да закарам една такава за оглед в София, преди покупката й? Ще съм благодарен ако споделите инфо.
                          ....!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ето ме с новата джипка

                            Какво трябва да се гледа - ръжди, механика, тоци, друго?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ето ме с новата джипка

                              Не познавам изобщо модела - така, че ще ми трябва някой като Дядо Владо за американките, но за ТЛК - който да ми каже Взимай/Не взимай
                              ....!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X