Резултати 1 до 16 от 16

Тема: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    От известно време ми е влязъл бръмбар в главата със смяна на двигателя на УАЗ-а. Разглобих една Омега и възнамерявах да куплирам двигателя със СК и РК от Фронтера за по-лесно/евтино/, но греда - разликите станаха повече от приликите/съединител, кардани, лостовете ще дойдат много назад, няма и ръчна/ и този вариант отпадна.
    Сега на дневен ред е рязане и напасване на двата кожуха/горе долу по червените линии/ и монтирането на УАЗ-овите скорости на мястото им. Съединителя/феродов диск/ трябва да стане от Жук/Ниса/ - феродо 160-240мм. и леко престъргване на първичния вал за да влезе в леглото на лагера. Маховика и притискителния диск са износени/0,5-0,75мм./ по червените стрелки, ако се престържат по 1мм. по триещата се повърхност и 2мм. по повърхността посочена със зелена стрелка, как ще се отрази на работата на двигателя. За информация маховика тежи 14 кг.
    Всичко това е проект и зависи от двигателя - компресията на 2-ри цилиндър е 8.5атм./като налея малко масло скача до 11-12/, а на другите около 11-12атм., Не ми се разглобява, ще пробвам с наливане на газ за осветление да раздвижа сегментите/ако са спекли/. На двигателя ще се сменя и картера - от Фронтера 2.3 ТД.

    п.п. Имам проблем с качването на снимки. По късно ще опитам пак.

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Сега се получи:
    Име:  Копие от DSCN4206.jpg
Прегледи: 569
Размер:  180.7 Кб
    Име:  Копие от DSCN4208.jpg
Прегледи: 571
Размер:  168.7 Кб

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Ако се центроват нещата добре няма да има осезаеми последствия за маховика. Според мен по добрия варянт е да не ползваш Уазовите скорости и РК, но щом ти е наделяло...

    Ако на Фронтерата картера е като на Омегите 2.3д/тд няма да ти свърши работа, дано е различен.

    Успех!
    Случайни хора УАЗ не карат

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Цитат Мнение на Nik Преглед на публикациите
    Ако на Фронтерата картера е като на Омегите 2.3д/тд няма да ти свърши работа, дано е различен.
    На Фронтерите картерите са по-ниски в задната си част/като на УАЗ/ и събират малко повече масло/което е по-добре за джип/ за разлика от Омеговите, които са по-ниски в предната си част. На дизеловата Фронтера картера има допълнително два сливни отвора за масло: от турбото и от масления радиатор.

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2006
    Място
    гр.Банкя
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Не бих постъпил така,двигател и скоростите,бих ги монтирал в комплект, раздатка от газ 69, монтирана в центъра с два еднакви по дължина кардана,и без това предния ни кардан е много къс.Защото преработените детайли са по малко и не така специфични като кожуха на съединитела,който става част от скоростите,ми ако кутията се счупи!!!

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Цитат Мнение на ivan_ Преглед на публикациите
    Не бих постъпил така,двигател и скоростите,бих ги монтирал в комплект, раздатка от газ 69, монтирана в центъра с два еднакви по дължина кардана,и без това предния ни кардан е много къс.Защото преработените детайли са по малко и не така специфични като кожуха на съединитела,който става част от скоростите,ми ако кутията се счупи!!!
    И това го мислих, но за раздатката от ГАЗ 69 съм чувал, че се намират трудно зъбните. Здрава раздатка сигурно трудно ще се намери.
    За това което съм замислил, но не е окончателно, единствено ме притеснява здравината на заварката м/у двата кожуха.

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2006
    Място
    гр.Банкя
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Име:  d1da4cb9479a.jpg
Прегледи: 515
Размер:  68.4 КбИли преработването на уазовата рк в отделен агрегат.

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Това е руско заводско изпълнение и предавателното число беше около 3 на тази РК. Виждал съм я в http://www.uazbuka.ru/.

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Пробно двигателят беше наложен в коша. Алтернатора е от дясно и пречи на кормилната кутия, трябва да се премести от дясно/като на уазовия мотор/. Ще стане лесно на мястото на хидравличната помпа. Друг проблем може да се получи от разположението на водната помпа и вентилатора - на око изглежда са по-ниско разположени и няма да влезе в дифузьора на радиатора. Картера от Фронтера пасва идеално и разположението му спрямо моста е добро.

    Име:  IMG_20140902_193511.jpg
Прегледи: 448
Размер:  161.3 КбИме:  IMG_20140902_193501.jpg
Прегледи: 448
Размер:  156.3 КбИме:  IMG_20140902_193451.jpg
Прегледи: 447
Размер:  142.7 Кб

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Цитат Мнение на TONI 1977 Преглед на публикациите
    Пробно двигателят беше наложен в коша. Алтернатора е от дясно и пречи на кормилната кутия, трябва да се премести от дясно/като на уазовия мотор/. Ще стане лесно на мястото на хидравличната помпа. Друг проблем може да се получи от разположението на водната помпа и вентилатора - на око изглежда са по-ниско разположени и няма да влезе в дифузьора на радиатора. Картера от Фронтера пасва идеално и разположението му спрямо моста е добро.
    да се чете: ляво. Писал съм глупости.

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2014
    Място
    Габрово
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Ако вентилаторната перка не дойде добре ,направи го с ел перка.Примерно от БМВ за климатик са доста дебитни.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

  12. #12
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    СВИЩОВ
    Публикации
    84
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Колега, като гледам въздуховода колко е облепян мотора едва ли е читав. Поставял съм двигател от Peugeot на УАЗ и знам колко е труда. Уплътнителя на главата е 25-40лв. това със гаста е мит!
    0888 69 88 72
    https://www.youtube.com/channel/UC2lB8CKbb5eIV1Aj8ikgayw

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Мотора беше на Омега, която баща ми я кара 4-5 години, но купето беше изгнило и я разфасовахме. Както съм писал в първия пост, компресията на 2-ри цилиндър е 8.5 атм./което ме притеснява/, но не виждал логика с тиксото по маркуча. Тиксото е следсвие на гърмеж от пропан-бутана, сега баща ми кара Омега 2.0 и след газификацията маркуча и е с тиксо.

  14. #14
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Цитат Мнение на TONI 1977 Преглед на публикациите
    Мотора беше на Омега, която баща ми я кара 4-5 години, но купето беше изгнило и я разфасовахме. Както съм писал в първия пост, компресията на 2-ри цилиндър е 8.5 атм./което ме притеснява/, но не виждал логика с тиксото по маркуча. Тиксото е следсвие на гърмеж от пропан-бутана, сега баща ми кара Омега 2.0 и след газификацията маркуча и е с тиксо.
    И аз да кажа нещо по темата. Наскоро правих основен ремонт на същият мотор и ремонта си е цифра, 2.0 е далеч по евтин за подръжка и ремонти.
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    891
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Темата продължава.
    След доста чуденки, нещата отиват към рязане на опеловият кожух и насаждането на УАЗ-овите скорости. За да се получи добре се наляга удължаване на първичният/амбряжен/ вал на скоростите с парче от ГАЗ 24. Причината е, че коляновия вал на опела е по-напред/по-къс/ и при стандартното разположение на скоростите, двигателя идва много назад/опира в задната стена на двигателния отсек/. Шлиците на волговия вал минават точно през ръкавчето на опеловия лагер и Ф-то на феродовия диск е точно така, че по съединителя остава всичко от опел с изключение на феродовия диск.
    Дилемата на този етап е надежността на удължения вал или да пробвам някакъв вариант с фланец на маховика, за изнесено назад лагерче за лагеруване м/у кол.вал и първичен вал.
    Някой има ли информация за първичен вал на УАЗ със малки шлици, като на ГАЗ 24. Взех един вал за ГАЗ 24 от познат, но в зъбните и синхронизатора има разлика.Име:  1.jpg
Прегледи: 178
Размер:  139.7 Кб
    Име:  2.jpg
Прегледи: 178
Размер:  95.3 Кб
    Име:  3.jpg
Прегледи: 176
Размер:  179.5 Кб

  16. #16
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,132
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Двигател c24ne/OPEL/ на УАЗ???

    Колега най-добре си сложи опелови скорости и раздатка от газ 69 Уазковите скорости само проблеми създават... Успех в начинанието ще стане една приятна машина за каране
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

Сходни теми

  1. Купувам: Купувам двигател 1.6 моно за Opel Astra F
    От cecimecivuine във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 10-02-14, 09:23
  2. Opel Astra F и Opel Tigra-изпотяване на стъклата
    От Driftacha във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 16
    Последно мнение: 12-02-13, 16:02
  3. Отговори: 10
    Последно мнение: 08-03-09, 17:27

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •