Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отделни класове при Трофи състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отделни класове при Трофи състезания

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    ...други пък правят по 4 кълба през таван ...
    Е това е във волната им програма.
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • От: Отделни класове при Трофи състезания

      Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
      "Като цяло съм съгласен да си закупиш примерно Патрол ,да му промениш окачването с каквото позволява машината ,да и монтираш колкото и каквито желаеш лебедки ,да и насъскаш мотора или да сложиш по-мощен от нисан /нарочно го писах с малко Н / ! Монтирай си каквито желаеш нисански дифове и т.н.сложи си където искаш и ти е удобно радиатора но да е в/у някаква основна база....................................................................................."
      Копирах част от един от постовете си за да ви обърна внимание в/у него ! Така направен джип не е от типа"КАКТО ГО Е МАЙКА РОДИЛА ", тунингован ли е +и монтаж на клетка за безопасност ? Дали е заводски вече ? Желанието ми е да се въведе вариант ,който желае да кара в експертния клас /не е задължително да е в ХОБИ/ но с машина която е с агрегати от ЕДНА МАРКА ! Това в този вариант не е ПРОТОТИП ! Дали на Тойота ще и монтираш тойотски дифове но подсилени с блокаж не я прави незнаен воин !Размера на гумите и вида им също не е за коментар ,изборът им е тактика !Не се впускайте в излишни полемики и философстване с комичен отенък !
      Надявам се най-после да сте ме разбрали !
      Влади ,това е изказването ми от 21.03 в 09.51 ..............................мислех ,че поне ти следиш ,след като беше учтив да създадеш темата !!!!
      ...................................................................................................................................................... .............................................................
      В тежко трофи шаси с мостове и гуми от Виетнамка и с купенце от Самурай отгоре и двигател 5.7 Хеми и скорости от БТР дали звучи добре да бягате заедно ??? Според теб това реална надпревара ли е ? Ако колегите с траялните машини дойдат да карат с нас в едно не много скоростно трофи дали няма да ни нацепят шушоните ?
      Това е от същата дата21.03 в 15.34
      ...................................................................................................................................................... ...................................................................
      При тебе всичко си е на Нисан ,това че си го орязал ,сменил мястото на радатора не го прави прототип ! Протипите са сглобки от различни марки ! Това не харесвам и смятам ,че не е редно да се пишеш ,че участваш със Самурай при положение ,че само купето ти е такова ! Разбираш ли ме сега ??? Или както гърците са качили купе от Митсубиши ,мотора мисля ,че и той в/у Патрол ? Те всъщност с какво карат,нима това е Митсубиши ?
      Последно редактирано от 4nikix4; 24-03-14, 00:01. Причина: доп
      http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

      Коментар


      • От: Отделни класове при Трофи състезания

        4nikix4 , остави ги , няма смисъл на "коне с капаци " да им казваш къде е пътя те си знаят тяхното. Сега трябва да отворят тема какво е прототипен автомобил и какво стандартен подготвен. Предложението на Г.Герчев за класове бе много добре формулирано но някой да го бе прочел поне. Едно е да подготвиш автомобил а съвсем друго е да построиш автомобил без ограничения. Абе хора , в автомобилните спортове в "белите страни " слагат рестриктори а вие ако може ще монтирате ракетен двигател и ще кажете че е нормална кола.
        Пак питам колко джипа в България влизат в определението прототип.
        На ушко "Самурая, На Тенев ( макар че е в ралито) Патрола, онзи белия Ровър с купе от G , витарата на Кольо, Тойотата на Геро и тн. . Да изброявам ли още?
        Я намерете предложението в другата твма за класовете -(клас Прото), (клас 31) и (клас 33) и ги прочетете внимателно. Подозирам че само си "лаете" в такт с глутницата. Айде за да не търсите ще ви го постна тук:
        Протокол

        От среща на офроуд приятели – в гр. Плиска – 11.01.2014г.


        Присъствали : Кирил Панайотов , Константин Кирилов, Галин Герчев , Благой Петров , Димитър Вълев , Чавдар Владимитов , Мехмед Мехмедов , Даниела Стойчева , Атанас Арабаджиев , Николай Динков , Петър Минчев , д-р Стойчо Стойчев , Ивайло Митев , Христо Панов , Петър Добрев , Николай Николов , Николай Колев , Иван Калайджиев, Стоян Димитров и други ...


        - Предложения свързани с развитието на състезанието 4х4 Шумен относно разделяне на състезателни класове.


        Клас 31’’


        - Фабрично произведен автомобил със запазени за модела силови агрегати , гуми с размер до 31’, измерени посредством калибър при налягане не по-малко от 1.6 бара. Разрешени са промени по вида и геометрията на амортисьори , пружини, торсьони и ресори.


        Клас 33’’


        - Фабрично произведен автомобил със запазени за модела силови агрегати , гуми с размер до 33’, измерени посредством калибър при налягане не по-малко от 1.6 бара. Разрешени са промени по вида и геометрията на амортисьори , пружини, торсьони и ресори.


        Клас Прото


        - Без ограничения в промените
        В правилника на състезанието са необходими корекции относно промяната / замяната на гуми по време на състезанието, както и опростяване на някой точки.


        Пояснение за Фабрично произведен автомобил – цялостна комплектация – шаси , силова част, ходова част и други , такава каквато е предвидена, проектирана и изпълнена от производителят на автомобила . ( може и да не е пълно )


        По-просто относно модификациите на автомобилите - какво не е разрешено / не се отнася за клас Прото / : Смяна на двигател / скоростна / раздатъчна кутия с различена от тези за модела, промяна на системата на окачване (ресьор > носачи и други ), подмяна на мостове с различни от тези за модела, промяна на положението на радиатора на охладителната система.


        Гр. Плиска 12.01.2014
        И да обобщя: никой не казва, че не трябва да има класове. Класовете са два и засега са достатъчни. За повече засега няма възможности и достатъчно участници. И не е правилно по "хард" трасето да се пускат неподготвени джипове
        Георги , ти май не си чел проект-правилника по който ще се провеждат състезанията тази година. Има само един клас -"клас Трофи" каквото и да значи това.
        Искам да ми кажеш кой те излъга че няма "възможност " и "достатъчно участници"? Нека да направим класовете пък участниците сами ще се появят.
        Подготвения от мен автомобил е достатъчно добре подготвен за вашите "хард" трасета макар и да е стандартен но не е подготвен да се бори срещу "незаконни" прототипи така че не ми говори глупости. Когато на Ушко Самурая мине редовна регистрация в КАТ с протокол от Технотест може да си говорим.
        НЯМА ЛИ ДА ЗАТВАРЯТЕ ТАЗИ ТЕМА ! НИЕ СЕ ПРЕДАВАМЕ!
        Последно редактирано от banjo; 24-03-14, 07:12.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • От: Отделни класове при Трофи състезания

          Не мога да те разбера за какво недоволстваш - направили сте си среща , приели сте " Предложения свързани с развитието на състезанието 4х4 Шумен относно разделяне на състезателни класове " , е ами карате си на Шуменското състезание и всички сте доволни . Обърни внимание на удебеления текст ...
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • От: Отделни класове при Трофи състезания

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            ......... Обърни внимание на удебеления текст ...
            Що така бре бате Живко.....не слагайте сега и Киро в спора и дискусиите,за него и Шуменското състезание всеки си има собствено мнение!
            Стига с тея класове,всичко се решава на трасето......който е по добър нека победи!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • От: Отделни класове при Трофи състезания

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              4nikix4 , остави ги , ...
              "лаете", "коне с капаци", "глутницата" ...

              Момче, ти май много си си повярвал, че си някаква истина от последна инстанция и можеш да си позволяваш такъв език спрямо опонентите си. Никак не си прав!
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Отделни класове при Трофи състезания

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                Що така бре бате Живко.....не слагайте сега и Киро в спора и дискусиите,за него и Шуменското състезание всеки си има собствено мнение!
                Стига с тея класове,всичко се решава на трасето......който е по добър нека победи!
                Светльо , нищо никъде не слагам , просто цитирам това което е публикувал Благой . Не ме интересува колко ще са класовете , ако ми харесва дадено състезание и организатора ме допусне до него карам , ако ли не ще гледам .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: Отделни класове при Трофи състезания

                  Бакалов, не мисля че изобщо трябва да ти отговарям но. От Шуменското състезание излизат всички новости в офроуда. Там бе въведен GPS контрола, състезанията по пътна книга,неговите организатори направиха повечето трасета за състезания в България през годините и дори в момента правят трасето за Бреслау. Какво ли съм тръгнал да ти се обяснявам.
                  ЗАТВАРЯЙТЕ ТЕМАТА!
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • От: Отделни класове при Трофи състезания

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    "лаете", "коне с капаци", "глутницата" ...

                    Момче, ти май много си си повярвал, че си някаква истина от последна инстанция и можеш да си позволяваш такъв език спрямо опонентите си. Никак не си прав!
                    Какво ми има на езика? Ти като си толкова напред с нещата знаеш ли какво е да се изразяваш с Фрази и изрази? Умник!
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • От: Отделни класове при Трофи състезания

                      Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                      Влади ,това е изказването ми от 21.03 в 09.51 ..............................мислех ,че поне ти следиш ,след като беше учтив да създадеш темата !!!!
                      ...................................................................................................................................................... .............................................................
                      В тежко трофи шаси с мостове и гуми от Виетнамка и с купенце от Самурай отгоре и двигател 5.7 Хеми и скорости от БТР дали звучи добре да бягате заедно ??? Според теб това реална надпревара ли е ? Ако колегите с траялните машини дойдат да карат с нас в едно не много скоростно трофи дали няма да ни нацепят шушоните ?
                      Това е от същата дата21.03 в 15.34
                      ...................................................................................................................................................... ...................................................................
                      При тебе всичко си е на Нисан ,това че си го орязал ,сменил мястото на радатора не го прави прототип ! Протипите са сглобки от различни марки ! Това не харесвам и смятам ,че не е редно да се пишеш ,че участваш със Самурай при положение ,че само купето ти е такова ! Разбираш ли ме сега ??? Или както гърците са качили купе от Митсубиши ,мотора мисля ,че и той в/у Патрол ? Те всъщност с какво карат,нима това е Митсубиши ?
                      E точно тука грешите-определението "Прототип"
                      Това че някой на Витарата си е сложил преден мост от Уазка не го прави Прототип, това че купето на друг било от Самурай а шаси,мостове и всичко останало от Патрол, също не го прави Прототип. Кола, за която не може да се даде точно определение примерно за шаси, купе- когато е тръбна конструкция, няма врати и т.н. и т.н., навлизаме в неща, които са доста противоречиви и сложни за нас и изискват специални правила-правилници с които нещата стават много сложни.
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • От: Отделни класове при Трофи състезания

                        Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                        E точно тука грешите-определението "Прототип"
                        Това че някой на Витарата си е сложил преден мост от Уазка не го прави Прототип, това че купето на друг било от Самурай а шаси,мостове и всичко останало от Патрол, също не го прави Прототип. Кола, за която не може да се даде точно определение примерно за шаси, купе- когато е тръбна конструкция, няма врати и т.н. и т.н., навлизаме в неща, които са доста противоречиви и сложни за нас и изискват специални правила-правилници с които нещата стават много сложни.
                        Напротив точно сбирщайн от различни марки спира да самоопределя машината към съответната марка и го праща в графа самоделки /прототипи/ ! Да не говорим ,ако е изградено в/у тръбна конструкция и няма рама !
                        Последно редактирано от 4nikix4; 24-03-14, 10:01. Причина: ред
                        http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                        Коментар


                        • От: Отделни класове при Трофи състезания

                          Сбирщайн от една марка прави колата точно толкова "прототип", колкото и сбирщайн от няколко марки. Всичко, което не е заводска комплектация за модела, може да се дефинира като "прототип". Почти всичко, направено за състезания, е сбирщайн.

                          Вижте T1 и T2 при ралиджиите - в T1 почти всичко е разрешено, в T2 - почти всичко е забранено. Клас "отворен" е като T1, но без някои "усложнения". Схемата работи успешно. Нещо като "ЕКПЕРТ" и "ХОБИ", но без да звучи обидно за тези от клас "ХОБИ".

                          Коментар


                          • От: Отделни класове при Трофи състезания

                            С риск да бъда навикан, какви да правилата и класовете на сръбското трофи?
                            Газ 69 2.4i
                            Густо майна, пътят свърши !!!
                            GSM: О895 7О6О59

                            Коментар


                            • От: Отделни класове при Трофи състезания

                              Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                              Напротив точно сбирщайн от различни марки спира да самоопределя машината към съответната марка и го праща в графа самоделки /прототипи/ ! Да не говорим ,ако е изградено в/у тръбна конструкция и няма рама !
                              Добре де, аз в момента правя траялна машина с два завиващи моста, върху рамата на ГАЗ-69, част от купето на същия, мостове от ГАЗ-63, гуми от ГАЗ-49(БТР-60), двигателя е В-8 5,9л Крайслер, но заради теб мога да сложа В-8 5,8л от ГАЗ-12(Чайка) заедно с автоматика, лебедката и хидравличните цилиндри за управление са от ГАЗ-66. Това модифициран ГАЗ-69 ли е или прототип?
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • От: Отделни класове при Трофи състезания

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Добре де, аз в момента правя траялна машина с два завиващи моста, върху рамата на ГАЗ-69, част от купето на същия, мостове от ГАЗ-63, гуми от ГАЗ-49(БТР-60), двигателя е В-8 5,9л Крайслер, но заради теб мога да сложа В-8 5,8л от ГАЗ-12(Чайка) заедно с автоматика, лебедката и хидравличните цилиндри за управление са от ГАЗ-66. Това модифициран ГАЗ-69 ли е или прототип?
                                Това е траялна машина ,където не се развиват скорости и не ме касаят,освен това там си бягат ,особенно във високия клас, само такива прототипи ! Тук темата е за трофи формата ,не случайно траяла не го коментирам !
                                http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X