Резултати 1 до 20 от 20

Тема: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Здравейте колеги,

    Нов съм във форума и тази сутрин пуснах тема, но все още не мога да я намеря(може да е изтрита или преместена, не знам).
    Та както и да е, от днес съм собственик на ISUZU Trooper 3.0tdi(автомат,дълга база).
    Вчера я докарах от Варна до Търговище и нямаше никакви проблеми с изключение на това, че насред магистралата климатроника престана да работи т.е никое копче или врътка не работеше и не светеше. Тази сутрин се опитах да я запаля и се оказа, че акумулаторите не щат да въртят. По-късно на обяд с кабели я запалихме, но след като махаме кабелите гасне. Така няколко пъти и накрая успях да я закарам в един сервиз за да проверят акумулаторите. Съмнява ме, че динамото не ще да зарежда защото сега като се замисля снощи фаровете сякаш светеха много слабо. Като я запалихме на обяд при работещ двигател опитах да измеря с мултиметъра и показваше близо 12волта.
    Бащата имаше Опел Корса с 1.5дизел Исузу мотор и динамото беше някакво с хидравлика и му правеше постоянно някакви магарии.
    Молбата ми е за помощ от знаещи и опитни колеги.

    Благодаря предварително,

  2. #2
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,653
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Неработещ генератор е най-вероятната причина.
    При работа на празен ход напрежението трябва да е около 14 Волта (13,8 - 14,3 - 14,5) това при читав акумулатор.
    Другото е "умрял" акумулатор.

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Колега,

    Много благодаря за бързия отговор! Нека да питам и още нещо за какво е втория акумулатор?

  4. #4
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,653
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Вързани са в паралел.
    Тоест ... за нищо. Само ядове.
    Мислено е И за полярни условия на експлоатация на автомобила.

    Откачи клемите и на двата акумулатора. Остави ги така разкачени няколко часа и виж кой какво напрежение ще ти покаже.
    Твърде вероятно е единия да е мъртвец.

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2011
    Място
    София/UK
    Публикации
    1,191
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на CarTest™ Преглед на публикациите
    Вързани са в паралел.
    Тоест ... за нищо.
    Що, за офроуд са тамън, ако полозваш лебедка и допълнителни офроуд фарове имаш допълнителен заряд. Също ако си на къмпинг няколко дни спокойно си включваш разни електрически неща без да се замислиш за изтощаване на акумулатор.

  6. #6
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,653
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Мдааа ...
    И как ще ги разделиш?
    Общ заряд и ... различен разряд. Реле - кой го управлява, колко трябва да е мощно, диод - дискутирали сме го = пад на напрежението ... не, че няма решение но ... струва едни пари.

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,828
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на levent81 Преглед на публикациите
    Здравейте колеги,

    Нов съм във форума и тази сутрин пуснах тема, но все още не мога да я намеря(може да е изтрита или преместена, не знам).
    Та както и да е, от днес съм собственик на ISUZU Trooper 3.0tdi(автомат,дълга база).
    Вчера я докарах от Варна до Търговище и нямаше никакви проблеми с изключение на това, че насред магистралата климатроника престана да работи т.е никое копче или врътка не работеше и не светеше. Тази сутрин се опитах да я запаля и се оказа, че акумулаторите не щат да въртят. По-късно на обяд с кабели я запалихме, но след като махаме кабелите гасне. Така няколко пъти и накрая успях да я закарам в един сервиз за да проверят акумулаторите. Съмнява ме, че динамото не ще да зарежда защото сега като се замисля снощи фаровете сякаш светеха много слабо. Като я запалихме на обяд при работещ двигател опитах да измеря с мултиметъра и показваше близо 12волта.
    Бащата имаше Опел Корса с 1.5дизел Исузу мотор и динамото беше някакво с хидравлика и му правеше постоянно някакви магарии.
    Молбата ми е за помощ от знаещи и опитни колеги.

    Благодаря предварително,
    Пич, да тие честита джипката,
    но, съдейки от поста ти, техниката не ти е силната страна,
    та не се занимавай с глупости, а отиди при автомонтьор,
    ще си спестиш много драма !
    Последно редактиран от Джоу (x3mrjoe) ; 20-03-14 в 22:32
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    176
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Честито, колега за новата придобивка! Много да те радва и безаварийни километри! Не е зле да обслужиш двг-то и АСК по правилния начин /тук има много изписано/. Успех!

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    7,863
    Блог Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    29

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    .., техниката не ти е силната страна,
    ...
    Имам подозрения, че ще има широко поле за самообразование колегата..
    ИСУЗУ...
    LZ1VEN Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.
    Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
    Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
    Driving experience - since 1976

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,828
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на Veni1 Преглед на публикациите
    Имам подозрения, че ще има широко поле за самообразование колегата..
    ИСУЗУ...
    Зависи за какво му е.
    Ако ще ходи чат-пат по нивята по-добре при майстори,
    но за по-твърди, горски, изпъления почти всичко е ТНТМ.

    То нали и тва е кеф, да си отвориш една бира, и от 3 метра да съзерцаваш резултата от неколкодневно/неколкоседмично кривене !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  11. #11
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Колеги,

    Благодаря за пожеланията.
    В момента колате е на сервиз при един приятел който се занивама с подобни проблеми. Оказа се има проблем в динамото и сега са поръчани части и в скоро време ще е готова та да мога да и се порадвам малко.

    Поздрави,

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Колега ако приемем че си стигнал от Варна до Търговище на акумулатори значи са добри Ако имаш проблем с алтернатора обади ми се имам широко прокаран път за решаване на този проблем тел 0884 679 260

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Здравейте отново,

    Проблема с алтернатора е отстранен и днес вече съм подкарал камиона.
    Остана да реша проблема с климатроника, и бих се радвал на мнения от колеги с опит.

    Благодаря предварително,

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    176
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на levent81 Преглед на публикациите
    Здравейте отново,

    Проблема с алтернатора е отстранен и днес вече съм подкарал камиона.
    Остана да реша проблема с климатроника, и бих се радвал на мнения от колеги с опит.

    Благодаря предварително,
    Бих те посъветвал да направиш следното - да провериш дали ремъка на компресора е там и дали ел.предпазителят работи.Ако не работи, може да го подмениш, но ако веднага изгори, значи има по-сериозна причина. Според мен трябва да откараш автомобила при техник, който се занимава с автоклиматици - да го вакумира, да го напълни /с фреон/, има пресостати за ниско/високо налягане и куп други, които техника може да ги установи. Така, че не се занимавай, а отиди при професионалист.

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Здравейте отново колеги,

    Климатроника вече функционира перфектно. Оказа се късо съединение, на един от захранващите кабели. След изолиране и смяна на предпазителя всичко си дойде на място.
    Имам още едно питане към вас:
    -Снощи забелязах, че някои от бутоните на арматурното табло не светят и предполагам са изгорели лампи.Опитах се да ги извадя, но така и не успях, а не исках да използвам сила защото мога да ги счупя. Та ако някой е сменял тези лампички и ако може да ме светне и мен за чалъма на изваждането на въпросните бутони ще съм благодарен.

    Благодаря предварително,

  16. #16
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Цитат Мнение на levent81 Преглед на публикациите
    Здравейте отново колеги,

    Климатроника вече функционира перфектно. Оказа се късо съединение, на един от захранващите кабели. След изолиране и смяна на предпазителя всичко си дойде на място.
    Имам още едно питане към вас:
    -Снощи забелязах, че някои от бутоните на арматурното табло не светят и предполагам са изгорели лампи.Опитах се да ги извадя, но така и не успях, а не исках да използвам сила защото мога да ги счупя. Та ако някой е сменял тези лампички и ако може да ме светне и мен за чалъма на изваждането на въпросните бутони ще съм благодарен.

    Благодаря предварително,
    Я, ни сподели на колко километра ти се води колата, а пък, ако дадеш и ВИНа ще е най-лесно. Аз съм абсолютно некадърен с колите, но за сметка на това познавам много чужди езици и натискам бързо копчетата Също така съм крайно досаден и съм научил доста неща за тези коли от по-умни от мен, та може и да ти дам някой акъл
    Иначе, добре дошъл в клуба на извратените
    +359 899985804

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране

    Колега колата(камиона) е на 230хил. като не мога да твърдя, че са реални. В момента документите не са при мен, но по-късно може да споделя и ВИНа.
    Бях в чужбина, навъртях близо 2хил. километра и наистина съм очарован. Между другото намерих цаката за това как да извадя и бутоните и вече всичко свети перфектно. Засега нямам никакви проблеми и се надявам и за в бъдеще всичко да е ОК.

    Ben Име:  DSC_0250.jpg
Прегледи: 469
Размер:  158.8 Кб
    Последно редактиран от CarTest™ ; 16-05-14 в 16:42

  18. #18
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Колеги здравейте отново,

    Вече няколко месеца с камиона и за моя радост нямам никакви проблеми.
    Не че си падам състезател, но да питам има ли и какви са възможностите за увеличаване на мощността и динамиката на този двигател.
    Благодаря предварително за отговорите,

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Колеги здравейте,

    Имах малък проблем с стартера и тази вечер, като я взех колата от сервиза и на връщане към вкъщи примигваха светлините на задния мост както и светеше Check. След като я изгасих и пак я запалих Check надписа изчезна , но светлините на задния мост продължаваха да примигват.
    Може ли помощ, че в Търговище все още не намерих място където да и направят Комп. диагностика.

    Поздрави,

  20. #20
    Регистрация
    Mar 2014
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Питане относно ISUZU Trooper 3.0tdi

    Здравейте колеги,

    Поради промяна в плановете Джипа вече се продава. Може и Бартер и за по-малък автомобил.

    Поздрави,

Сходни теми

  1. Isuzu Trooper 3.0tdi 2001 г.
    От Djipkata във форум ISUZU
    Отговори: 2
    Последно мнение: 18-11-13, 18:27
  2. Isuzu Trooper 3.0tdi 2001 г. Пружини ???
    От Djipkata във форум ISUZU
    Отговори: 3
    Последно мнение: 17-10-13, 17:29
  3. Isuzu Trooper 3.0tdi common rail
    От ludiqmax46 във форум ISUZU
    Отговори: 5
    Последно мнение: 27-11-12, 23:37
  4. Isuzu Trooper 3.0tdi coman rail
    От ludiqmax46 във форум ISUZU
    Отговори: 2
    Последно мнение: 20-11-12, 11:14

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •