Завчера, както си карах по околовръстното на Пловдив, колата угасна, и се наложи да отбия. Карах с около 60, на магистралата от София преди това - стигах до 120 по наклон надолу - нищо необичайно.
Като отбих, колата запали, и си продължих, но на следващият светофар, пак угасна, и този пък като запали, веднага угасва.
Успях да намеря сервиз наблизо, и човека успя да намери OP-COM - грешка P1634. След грешката пише Fuel Injection Quantity Malfunction
Говорих с много хора то онзи ден, включително kiki.t и всички ме уверяват, че ще дам една сериозна сума за поправка на ГНП.
От тук имам следните опции, и ви моля за мнение:
1. Да търся помпа на старо (kiki.t - против, понеже може да е мъртва, пред умиране, или с проблем)
2. Да дам пари за нова помпа - изключвам варианта, понеже е 4000лв –мианимум-
3. Да правя конверсия към старият вариант с VP44 - тук искам да попитам, според вас възможно ли е?!
4. Да купувам друг двигател, евентуално бензинов 2.2i или 3.2..тук освен парите за монтажа, има и технотест, 1000лв..но общо към 2000- 2500лв.
5. Да продавам колата на части - предвид нов съединител, нови дискове и накладки в багажника, и как съм я стегнал отвсякъде, хич не ми се отива на този вариант.
6. Колата да се закара на бош сервиз - около 2000лв, но доста мнения против
7. Да сваля електрониката и да я дам за поправка - сам да я сваля, и да я дам на човек, който ми даде 2% шанс да я поправи.
За сега си мисля за 3 или 4..ако е 1, то ще е невероятен късмет.
Вие какво бихте направили?
Като отбих, колата запали, и си продължих, но на следващият светофар, пак угасна, и този пък като запали, веднага угасва.
Успях да намеря сервиз наблизо, и човека успя да намери OP-COM - грешка P1634. След грешката пише Fuel Injection Quantity Malfunction
Говорих с много хора то онзи ден, включително kiki.t и всички ме уверяват, че ще дам една сериозна сума за поправка на ГНП.
От тук имам следните опции, и ви моля за мнение:
1. Да търся помпа на старо (kiki.t - против, понеже може да е мъртва, пред умиране, или с проблем)
2. Да дам пари за нова помпа - изключвам варианта, понеже е 4000лв –мианимум-
3. Да правя конверсия към старият вариант с VP44 - тук искам да попитам, според вас възможно ли е?!
4. Да купувам друг двигател, евентуално бензинов 2.2i или 3.2..тук освен парите за монтажа, има и технотест, 1000лв..но общо към 2000- 2500лв.
5. Да продавам колата на части - предвид нов съединител, нови дискове и накладки в багажника, и как съм я стегнал отвсякъде, хич не ми се отива на този вариант.
6. Колата да се закара на бош сервиз - около 2000лв, но доста мнения против
7. Да сваля електрониката и да я дам за поправка - сам да я сваля, и да я дам на човек, който ми даде 2% шанс да я поправи.
За сега си мисля за 3 или 4..ако е 1, то ще е невероятен късмет.
Вие какво бихте направили?
Коментар