Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 31 от 31

Тема: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

  1. #21
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    с.Лозен, Софийско
    Публикации
    69
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Сигурно си имате сериозни причини за избора на дизела, но аз ще се опитам да изложа аргументите
    Много точнo и коректно. Подкрепям всички аргументи на колегата tsb_bg.

  2. #22
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    966
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Цитат Мнение на Иван Вълчанов Преглед на публикациите
    Много точнo и коректно. Подкрепям всички аргументи на колегата tsb_bg.
    Защо?Качи се на 3.0д н бмв или на 3.2 цди на мерцедес и ще се откажеш бензиновите коли.Иначе и аз харесвам бензинови коли но от 4.0литра нагоре а не някакви 4 цилиндрови асматици.

  3. #23
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    София
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    3 литровия бензинов двигател на BMW е 6 цилиндров и няма нищо общо с астмата . Това, че ти харесва дизела е ясно, но виж отново заглавието на темата.

  4. #24
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,584
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    Тук къде каза че не поняся високи обороти,със съвременните дизели не е така,последно един приятел ходи до италия с такъв мотор само че на петица и със скорост почти навсякъде 180км даде разход 6 нафта на 100.Отделно по отношение на динамиката 3 литровия дизел има предимство пред 3 литровия бензин а и без проблем се чипва до 300 коня което е съвсем достатачно.
    Да, бе да! И един мармот завива шоколада...

    Защо само моите коли горят много?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  5. #25
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    гр.Враца
    Публикации
    1,157
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Цитат Мнение на s_s1 Преглед на публикациите
    Да, бе да! И един мармот завива шоколада...

    Защо само моите коли горят много?
    +1.Това за 6/100 при 180км/ч е брутална,ненаучна фантастика!Колегата май е объркал форумите.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E
    Х3,Е83,3.0i.

  6. #26
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,422
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    530д с 6/100 може, ама 180км/ч само по яко нанадолнище, иначе - 120 максимум!
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  7. #27
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    966
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Тук говорим за каране с нафта наливана от чужбина,а всеки който е излизал навиънка и е карал с чужда нафта знае че колта няма нищо общо като динамика с бъргарската нафта а разхода е поне 1.5 литра надоло.Иначе за пример ще ви дам че с мойта ц-класа при скорост 180 км ми дава разход 8 нафта на 100 при това със дебитомер който скорог го хванах че не работи коректно.Като го сменя разхода трябва малко да падне.

  8. #28
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,584
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    Тук говорим за каране с нафта наливана от чужбина,а всеки който е излизал навиънка и е карал с чужда нафта знае че колта няма нищо общо като динамика с бъргарската нафта а разхода е поне 1.5 литра надоло.Иначе за пример ще ви дам че с мойта ц-класа при скорост 180 км ми дава разход 8 нафта на 100 при това със дебитомер който скорог го хванах че не работи коректно.Като го сменя разхода трябва малко да падне.
    Да, бе, аз живея на село, но като ходих на град на пазара 1 продаваше Фолксваген Лупо, рекламираше го, че му горял 2,5 л/100 км. дизел. А може би в чужбина ще гори 1/100?

    До колкото си спомням от физиката при увеличаване на скоростта въздушното съпротивление нараства на втора степен. Или за 530 физичните закони не важат?
    Пак да напиша: карал съм БМВ, готино е, най-ме кефи управлението на климатичната, навигационната и аудио системите, особено тунера е страхотен, но както казваше 1 познат: "Като карам баварецо съм бел човек, като зареждам-черен..."

    П.П. за "Цедката" не сменяйте дебитомера, че ще почне да връща и да прелива при високи скорости.
    Сори за спама, но по темата: "Оно козата си сака пръч."
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  9. #29
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    278
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Айдееее.....темата пак тръгна на е...м страна. 3 литровия дизел е доказано здрав и никой не спори за това. Аз самият карам такъв и лоша дума не мога да кажа. Но легенди от типа 6/100 със 180 км./час....няма нужда. В темата човека е задал конкретен въпрос, касаещ само бензиновите двигатели и колегата tsb_bg e отговорил много подробно и аргументирано.
    Triumph Tiger 800 XRx
    LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 D
    Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

  10. #30
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,422
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    За амортизиран автомобил, какъвто се предполага, че е Х5-ца за до 20 хиляди лева, може да се твърди, че бензиновият мотор е по-добър избор, особено с намерението да се монтира АГУ... Предполага се, че дизеловите коли в Зап. Европа се купуват с намерението да се карат много км, а бензиновите ги купуват клиенти с малък годишен пробег... Всяко правило си има изключения...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  11. #31
    Регистрация
    Dec 2011
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW-X5,3,0-I ИЛИ BMW-X5,4.4I

    Лично мнение, карам 4.6 от 5 години, преди година ми смениха мотора на 250 000 км от перфектно състояние, мой - 150 хил., защото счупиха парче от блока при сваляне на скоростната кутия, от сервиза ми сложиха мотор на 150 000 от 4.6 също в перфектно състояние. Сега + и -, от минусите: най-голям разход от всички Х5 - градско 18-22л., мотора е перфектен и не е нужно да се кара до макс. обороти, карам доста спортно и много рядко минавам на спорт режим скорости просто 5 хил. са повече от достатъчно при мен в Катар, а какво остава за БГ. М62 моторите имат проблеми с гарнитурите на капаците на главите и всички гарнитури, внимавайте за течове на масло. До сега не съм чул да има проблеми с гумичките на клапаните за разлика от N62 всички варианти. След 150 хил. има проблеми с VANOS ите, тракат (не е фатално но дразнят) има начин за възстановяване. Хубаво е с всияки гарнитури да се сменят и успокойтелите на дългата верига, гарнитура на главата прави проблеми само при прегряване, въобще за този мотор само суперлативи, без разхода. Окачването е много здраво и издържа доста натоварвания, има страшна возия с sport suspension опция. А и 4.4, 4.6 имат доста повече базови екстри от 6 -така. За мен от Е53 преди фейса 4.6 е перфектния модел 2001 - 2003 г., ако можеш да я зареждаш, страшна визия и вървеж. Следва 4.4 след 2001 г с голямата навигация и Sport пакет, само 19 " джанти не ми харесват как и стоят, но пък има с новите скорости 5HP24 - като мойте на 200 пълен рециклаж за 2000 $ и дива газ, всички други модели са компромис с нещо, но пък всеки си има собственно мнение и възможности, но категорично не съм съгласен , че повечето от проблемите изброени в предишните постове са типични за Е53.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •