Здравейте колеги! Въпроса ми е кой от двата джипа има по-добро 4х4 и съответно кой се държи по-стабилно на пътя? Хондата е 2000г. , а Тойотата 2002г. Подчертавам, че джипа не ми трябва за тежък офроуд. Става дума за лек пресечен терен и зимни градски условия.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda Cr-v vs Toyota Rav4
Свий
X
-
От: Honda Cr-v vs Toyota Rav4
По - добра система 4х4 при равката, поне според руснаците. Карал съм само малко второто поколение на рав , ами добре се държи с Д4Д мотора. Карал съм първото поколение , доста и трето поколение доста. Май третото не е с толкова добра система 4х4, но за асфалта е ок държи се много прилично, извън пътя не съм я вкарвал , щото ми е жал и ме съмнява докъде би стигнала, а дизела / не съм карал бензин/ може да изнендва приятно с разход ако не го гониш. Първото поколение е наистина добро, бих си купил ако намеря запазен, но за 2 години, наистина не усилено търсене , не съм намерил. Хонда съм карал първо поколение, не ми хареса, слаб мотор , къси скорости които да го компенсират, дървен интериор, с нищо не ме грабна, но на много хора им харесва все пак.
Ако не те вълнува особено възрастта на автомобилчето , равка първо поколение е много добър избор като за SUV. Никакви електроники по 4х4 , чиста механика която или работи или е счупена и не работи. Пак според руснаците мотора не удря клапани при скъсан ангренажен ремък , т.е допуска се и немърливост от страна на собственика, която не се наказва с болка в областта на портофейла. Като недостатък мога да изтъкна неприятното друсане при преминаване на напречни неравности по пътя на късата база , но това си е типично за всяка къса база, независимо от производителя. Ако и бяха сложили и бавни...би била съвременен и висококачествен аналог на лада нива, ама не са...та си остава само качествен продукт на тойота.Последно редактирано от kikimora; 20-12-13, 21:47.
Коментар
-
От: Honda Cr-v vs Toyota Rav4
Хонда е с RT4WD и тврдят че е по-добра система. Включва се автоматично, много бързо реагира ако някое от колело се подхлъзне (задейства се докато колелото направи едва четвърт оборот ), тогава прехвърля мощност назад и действа докато зацепи буксуващото колело. През останалото време кара само на предно. Диференциал има отзад. При задействане на спирачките RT4WD се изключва за да може ABS-a да оказва различен натиск върху отделните колела.
РАВ4 има бутон за 4х4 с който може да го оставиш постоянно, ако искаш да минеш през дълъг хлъзгав терен. Тогава 4х4 ще се изключи автоматично само като вдигнеш над 25км/ч. При RT4x4 на Хондата 4х4 се включва и изключва непрекъснато и не е възможно да се остави на постоянно, дори е вредно за двигателя й.
Коментар
-
От: Honda Cr-v vs Toyota Rav4
Първата генерация на тойота си е постоянно 4х4 през междуосов диферинциал, няма какво да включваш и изключваш, освен блокажа на междуосовия диф. Втора и трета генерация винаги , при всяко тръгване са 4х4, а хондата е само на предно предаване и при превъртане на предните колела включва и задното , което в някой условия обаче е голям минус , защото се закопаваш. Затова тойота по-ми допада , както съм писал , най - вече първото издание на РАВ4.
Коментар
-
От: Honda Cr-v vs Toyota Rav4
РАВ4 е фул-тайм 50/50 с маждуосев диференциал, ръчно блокируем. Хонда е с тяхната си уникална система с хидравлични помпи и многодисков съединител между осите. Нормално е само на предно и при по-агресивно шофиране на лед и сняг може да изненада с промяна в поведението при сработване на задния мост. Но е въпрос на свикване. Аз бих предпочел РАВ4.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар