Резултати 1 до 4 от 4

Тема: Въпрос за 4x4 на Galloper

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2013
    Място
    Велико Търново
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Въпрос за 4x4 на Galloper

    Здравейте колеги,

    От скоро съм притежател на Galoper 2 къса база и тъй като нещата около подобен род машини са новост за мен имам следния въпрос. Мога ли да карам джипа на 4x4H постоянно или трябва да се съобразявам с пътните условия и да го карам само на мокро, заледено, сняг, кал и т.н. в подобен режим, за да не скапя нещо по раздатъчната кутия.

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    София
    Публикации
    974
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Въпрос за 4x4 на Galloper

    Здрасти едва ли знам повече от теб и все още се уча ! Та в събота ходих при дядо Владо на уроци и бях много приятно изненадан от възможностите на автомобила от подписа ми . Относно 4х4 разбрах , че е хубаво да се включва преди преминаването през някакво препятствие , че като засъсаш вече е късно . От всичко , което съм чел тук във форума съм разбрал , че е силно непрепоръчително карането на 4х4 на сух /мокър асвалтов път !
    Хюндай Галопер Ексийд 3000 V 6 ДБ
    0895-514-112 Станко.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2013
    Място
    Велико Търново
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Въпрос за 4x4 на Galloper

    Здравей,

    Благодаря за отговора! И аз бях останал с подобно впечатление от всичко, което изчетох, но все пак реших да задам въпрос, за да съм наясно.

    Поздрави

  4. #4
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    София
    Публикации
    974
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Въпрос за 4x4 на Galloper

    Благодаря за поздравите ! Надявам се малко да пораздвижим подфорума .
    Имай в предвид , че 4х4 може да те подлъже понякога ! В смисъл при включено усещаш ,че колата се движи добре , но всъщност при спиране си спира като останалите автомобили и е възможно да не дооцениш достатъчно обстановката и да те хлъзне . Естествено добре е да се използва повече двигателна спирачка , което ме подсеща за нещо също важно ! В случай , че си с автоматични хъбове и ти се наложи да лашкаш автомобила напред-назад да го правиш внимателно и с малко газ , защото има един момент при тръгване от напред за назад те се отключват и заключват наобратната посока , което ако се случи с удар може да се счупят ! Предполагам същото се случва и при преминаване от режим тяга към двигателна спирачка ! Както ти казах аз в момента също се уча и това е само теоритичната част ,до която съм достигнал ! Надявам се по-опитните колеги да споделят практическите си впечатления !
    Поздрави .
    Хюндай Галопер Ексийд 3000 V 6 ДБ
    0895-514-112 Станко.

Сходни теми

  1. Проблем с Galloper 2.5 TDI
    От Spacecake във форум HYUNDAI
    Отговори: 30
    Последно мнение: 28-08-14, 15:07
  2. покупка на GALLOPER
    От mire4a във форум Общи приказки
    Отговори: 7
    Последно мнение: 01-11-13, 18:23
  3. термометър на Galloper
    От many във форум HYUNDAI
    Отговори: 9
    Последно мнение: 17-01-12, 17:43
  4. въпрос за антифриз на Galloper
    От many във форум MITSUBISHI
    Отговори: 19
    Последно мнение: 06-10-11, 07:51
  5. въпрос за антифриз на Galloper
    От many във форум HYUNDAI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 03-10-11, 17:57

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •