Понеже някои хора вече ми честитиха в другата тема, се чувствам длъжен да се похваля в отделна тема. Вече съм собственик на това:
Kia Sportage Grand 2,0 16V 128 к.с., първа регистрация май 2001 г. От както си продадох мотора ми липсват разходките по черните пътища. От доста време си търся такава машинка и ето, че най-накрая успях!
Всъщност това не е първата ми джипка. Тази зима съвсем неочаквано си купих къс Нисан Терано 2,7 ТДИ с кръглите фарове. И въпреки че беше в много добро състояние, не си допаднахме. Друса, клати, гори доста нафта, няма багажник …Просто не беше моят автомобил. Покарах го около месец. Беше идеален за втори автомобил, но реших че две коли в семейството са излишен разход. За това пуснах обява и още същата вечер Нисанът беше продаден.
Беше решено – само и единствено бензинов Спортидж с голям багажник. Защото хем е дълга база с доволно голям багажник, хем е сравнително компактен. Тежи с поне 300 кила по-малко от останалите дълги бази. Вътре има достатъчно пространство за шофьора и пътниците.
*** Тук искам специално да благодаря на Пенчо за пробното кръгче (което беше преди година и половина поне). Какво ти кръгче – направо Тест Драйв ми устрои по Софийските улици. Че и накрая пихме по бира на терасата му.
След дълго търсене и обикаляне, най-накрая попаднах на този екземпляр. Купих го от гр. Пирдоп. Имаше проблеми с номера на шасито, но вече са оправени. Има си газов инжекцион с компютър STAG-4 (трябва да е полски), а останалите компоненти са на Tomasetto. Сменяни са съединителят и задните амортисьори и др.
За сега мисля да му сменя маслото на мотора и антифриза. Ангренажният ремък е сменен преди 10 000 км с комплект Dayco, та за сега няма да го пипам. Ще проверя останалите масла, а по-нататък ще ги сменя и тях с каквито трябва.
Имам и проблем – на студен мотор пали и работи сякаш на 3 цилиндъра. Пали лесно на бензин, но работи неустойчиво. След малко преминава на газ и продължава да работи така неустойчиво. След още 1-2 минути достига работна температура и започва да работи нормално има си мощност, абе перфектен. Докато е студен, от ауспуха мирише на неизгорял бензин. Вчера светна и Check-а, до вчера не светеше. Даде ми разход от 12/100 (за пробег от 120 км извънградско и 70 км градско каране). Мисля че е нормален.
Kia Sportage Grand 2,0 16V 128 к.с., първа регистрация май 2001 г. От както си продадох мотора ми липсват разходките по черните пътища. От доста време си търся такава машинка и ето, че най-накрая успях!
Всъщност това не е първата ми джипка. Тази зима съвсем неочаквано си купих къс Нисан Терано 2,7 ТДИ с кръглите фарове. И въпреки че беше в много добро състояние, не си допаднахме. Друса, клати, гори доста нафта, няма багажник …Просто не беше моят автомобил. Покарах го около месец. Беше идеален за втори автомобил, но реших че две коли в семейството са излишен разход. За това пуснах обява и още същата вечер Нисанът беше продаден.
Беше решено – само и единствено бензинов Спортидж с голям багажник. Защото хем е дълга база с доволно голям багажник, хем е сравнително компактен. Тежи с поне 300 кила по-малко от останалите дълги бази. Вътре има достатъчно пространство за шофьора и пътниците.
*** Тук искам специално да благодаря на Пенчо за пробното кръгче (което беше преди година и половина поне). Какво ти кръгче – направо Тест Драйв ми устрои по Софийските улици. Че и накрая пихме по бира на терасата му.
След дълго търсене и обикаляне, най-накрая попаднах на този екземпляр. Купих го от гр. Пирдоп. Имаше проблеми с номера на шасито, но вече са оправени. Има си газов инжекцион с компютър STAG-4 (трябва да е полски), а останалите компоненти са на Tomasetto. Сменяни са съединителят и задните амортисьори и др.
За сега мисля да му сменя маслото на мотора и антифриза. Ангренажният ремък е сменен преди 10 000 км с комплект Dayco, та за сега няма да го пипам. Ще проверя останалите масла, а по-нататък ще ги сменя и тях с каквито трябва.
Имам и проблем – на студен мотор пали и работи сякаш на 3 цилиндъра. Пали лесно на бензин, но работи неустойчиво. След малко преминава на газ и продължава да работи така неустойчиво. След още 1-2 минути достига работна температура и започва да работи нормално има си мощност, абе перфектен. Докато е студен, от ауспуха мирише на неизгорял бензин. Вчера светна и Check-а, до вчера не светеше. Даде ми разход от 12/100 (за пробег от 120 км извънградско и 70 км градско каране). Мисля че е нормален.
Коментар