Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консуматори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

    На някои автомобили запалката е захранена през контактния ключ. Първото фиксирано положение преди контакт. Т.е. ще се претовари и контактния ключ, ако се използва гнездото на запалката за някой по-мощен консуматор.
    Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

    Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

    Коментар


    • #17
      От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

      15 ампера запалката,ако намериш по-яки искам и аз.

      Тук ги има морски нерьждавейка ма пак макс. 15 ампера,не стават за як тормоз.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

        Вановете-Шаран и Галакси имат в багажното отделение,усилени букси.Предоставям снимки на такава букса.Ще я ползвам за Витарата.Кабела и буксата са оригинални :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14102013248.jpg
Прегледи:1
Размер:142.7 КБ
ID:5527028Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14102013249.jpg
Прегледи:1
Размер:147.7 КБ
ID:5527029Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14102013250.jpg
Прегледи:1
Размер:143.4 КБ
ID:5527030Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14102013251.jpg
Прегледи:1
Размер:142.2 КБ
ID:5527031Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14102013255.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5527032
        Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
        ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

        Коментар


        • #19
          От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

          Първоначално публикуван от Сианга Преглед на мнение
          На някои автомобили запалката е захранена през контактния ключ. Първото фиксирано положение преди контакт. Т.е. ще се претовари и контактния ключ, ако се използва гнездото на запалката за някой по-мощен консуматор.
          Как реши че именно контактния ключ "пуска" тока към консуматорите??? Той подава само сигнал за това!!!

          Коментар


          • #20
            От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Как реши че именно контактния ключ "пуска" тока към консуматорите??? Той подава само сигнал за това!!!
            На по-старите коли (примерно до първите пълноинжекционни двигатели) никакъв сигнал не подава, ами направо прекъсва дебелия проводник дето храни всичко.

            Коментар


            • #21
              От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
              Как реши че именно контактния ключ "пуска" тока към консуматорите??? Той подава само сигнал за това!!!
              Реших защото при включване на тази позиция на контактния ключ не се чува да цъка реле.
              Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

              Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

              Коментар


              • #22
                От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                15 ампера запалката,ако намериш по-яки искам и аз. Тук ги има морски нерьждавейка ма пак макс. 15 ампера,не стават за як тормоз.
                Това е стандартен размер куплунг за запалка (200 W Max) на BMW X5 (2 броя отзад в багажното отделение и 1 брой отпред в краката на пасажера). И трите са непрекъснато захранени през отделни бушони.


                No 3 и 4 от долната схема





                Номенклатурен номер : 61346973037
                Описание : ГНЕЗДО ЗАПАЛКА
                Ед.цена (с ДДС) : 6.28 BGN
                Номенклатурен номер : 61346904008
                Описание : КОНЗОЛА ЗАПАЛКА
                Ед.цена (с ДДС) : 13.51 BGN
                Това са цените от оторизиран дилър, но в случая е важна не само конструкцията/материала на куплунга/контактите с цел да издържат консумираната мощност, но и да се подбере подходяща точка от която да се захрани куплунга (съответно през правилно оразмерен предпазител).

                Коментар


                • #23
                  От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                  Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
                  Това е стандартен размер куплунг за запалка (200 W Max) на BMW X5 (2 броя отзад в багажното отделение и 1 брой отпред в краката на пасажера). И трите са непрекъснато захранени през отделни бушони.


                  No 3 и 4 от долната схема





                  Номенклатурен номер : 61346973037
                  Описание : ГНЕЗДО ЗАПАЛКА
                  Ед.цена (с ДДС) : 6.28 BGN
                  Номенклатурен номер : 61346904008
                  Описание : КОНЗОЛА ЗАПАЛКА
                  Ед.цена (с ДДС) : 13.51 BGN
                  Това са цените от оторизиран дилър, но в случая е важна не само конструкцията/материала на куплунга/контактите с цел да издържат консумираната мощност, но и да се подбере подходяща точка от която да се захрани куплунга (съответно през правилно оразмерен предпазител).
                  Мерси за инфото колега , изненадан съм от хубавата цена и то на BMW, на фронти оригинална запалка, наскоро направих справка и ми казаха цена 130лв , засега съм решил проблема с дебели кабели с накрайници крокодилчета, директно от акумулатора, и ще монтирам от BMW гнездото на запалката на мястото на оригиналната, че 200w максимум, си е доста по-издръжлива от сегашната.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                    Не разчитай много на тез цифри, освен това внимавай какво пъхаш в гнездото, защото въпреки че е добро може да го стопиш с менте букса
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #25
                      От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                      Аз си намерих удължител и разклонител за запалката, което си е удобно в купето все пак във Викиват, ако ги знаеш.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                        Добре,да питам ли тогава колко ампера са 200 вата на 12 волта?Дали има пластмаса по него и дали е нерьждавейка със спойките по него няма да питам.

                        Жокерче - делете 200 вата на 13 волта / батерията ти е умряла на 12 волта та слагам 13 / за да получите ампери.И колко излиза?Ако искате по-лесно,умножаваме 13 по 15 или 10 Х 15 е 150 и прибавяме още 3Х15 или 45.Та 150 + 45 колко е,близо 200 вата?

                        Мога и с круши и ябълки за по-лесноа ако се напъна мога да ви покажа и колко зор държи 15 ампера гнездо ма не намирам снимките.Едно време нали пак търсих как да си включа ЛЕД бар 16 ампера в запалка,е няма и няма па ако ще не Баварец да е ми Бентли.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Добре,да питам ли тогава колко ампера са 200 вата на 12 волта?
                          200W / 12V = 16.6A (когато се говори за стандартна ел. инсталация на лек автомобил се има предвид 12V)
                          200W / 13V = 15.3A (това което си посочил за гнездото което си намерил)

                          Идеята ми беше, че 200W са достатъчни за повечето стандартни консуматори (аксесоари) на 12V.

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Дали има пластмаса по него и дали е нерьждавейка със спойките по него няма да питам.
                          Пластмаса няма (изолатора в дъното където е занитен плюса е керамичен и спойки няма - директно са оформени клемите), а защо трябва да е неръждавейка ако няма някакви специални изисквания за влаго-устойчивост?

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Едно време нали пак търсих как да си включа ЛЕД бар 16 ампера в запалка,е няма и няма па ако ще не Баварец да е ми Бентли.
                          Според мен в случая не е важна марката на автомобила (цитирах BMW, защото това карам и за него имам данни), а важно е това което пишат (гарантират) в Owner's Manual-a, защото това определя гаранцията и при евентуален инцидент е меродавно пред застрахователя.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                            Няма значение дали е Баварец или Опел,те гнезда за запалки не правят,а тия които правят от качествените пък не правят нищо по-яко от 15 ампера или поне моите мъки да намеря не се увенчаха с нищо увенчано.Щом държи толкова трябва да е качествена.
                            Само тия сметки дето ги смятат на 12 волта не ми излизат ма как да е.В кой момент батерията на колата е 12 волта при мерене.Ако е за цифрата само става,ако си говорим реално аз смятам на поне 13 нищо,че за разлика от има/няма един ампер е все тая.За тия пари е утепец,тук яко такова е едни 20 долара.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                              За мощни консуматори в автомобила използвам обикновено 50А конектори за UPS (непрекъсваеми захранвания, кабелите за акумулатор). Обикновено имам някое развалено, та оттам. За мощни радиостанции и др. уреди са незаменими.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:UPS1.JPG
Прегледи:1
Размер:281.9 КБ
ID:5528023

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:UPS2.JPG
Прегледи:1
Размер:299.7 КБ
ID:5528024

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:UPS3.JPG
Прегледи:1
Размер:351.0 КБ
ID:5528027
                              Последно редактирано от Веско; 20-10-13, 09:32.
                              Show must go on!
                              LZ1VES

                              Коментар


                              • #30
                                От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато

                                Таквоз водонепроницаемо правят ли?

                                Те че правят някъде правят ма кой и къде ги продава?Скьсах си гъзеца да търся такива за една ламБа което я залива солена океанска вода и сечено,само м ките гниди на пазара.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X