Привет колеги, искам да монтирам вътре в джипката, издръжливо гнездо за запалка по начин както се свързват авто-усилвателите, с яки кабели и предпазител директно от клемите на акумулатора, целта ми е да включвам без проблем до 300 вата максимум консумация, че стандартната запалка и без това не дава добър контакт и е с прегоряла пластина в дъното на гнездото, идеи за това колеги? И най-важното, къде да намеря качествено гнездо или друга алтернатива, че китайските хич не стават?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консуматори
Свий
X
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеСъс стандарно гнездо за запалка не става. 300Вата си искат едни 25Ампера. Трябват си твърди връзки или поне сериозни лустерклеми.И поне едни 4мм2 кабели.
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Огледай по моргите, например на меган сценик при задните седалки има усилена запалка на зафирата в багажника също има такава обаче както колегата запалката не може да поеме сериозно натоварване дори и да е усиленаПоследно редактирано от auto_marin; 13-10-13, 20:18.ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеДо тук добре, а идея за направа за издръжливо гнездо за запалка, или къде има специализиран магазин, че не успях да намеря при чичко гугъл?
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
А защо държиш непременно на този сокет? Мощните консуматори се включват или директно или с истински връзки."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениеосвен да смениш гнездото, както и буксата на това, дето ще го включваш................ тогава ще имаш избор, нещо такова например:
[ATTACH=CONFIG]637535[/ATTACH]
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеТо и нещо такова може да върши работа, примерно.
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Хубавите инвертори си имат много добра защита по заземяване, така че няма грижи.
И да - щепселите в запалката са се наложили по исторически причини, а не защото имат някакви предимства. По-добре е да се ползва нещо друго за сериозните токове.
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеА бе, Вени, как се занулява това нещо в колата!?;-)
Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
нула 999 нула 3 нула 9 нула 3
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеА бе, Вени, как се занулява това нещо в колата!?
Коментар
-
От: Решение да монтирам отделно гнездо за запалка, за включване на по-мощни консумато
Коректният отговор беше, че гнездото за запалка е проектирано за около 50 вата, със съответните кабели и бушон и за повече иска друг вид конектор-избор голям.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар