Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

    Здравейте,
    от 4 дни съм собственик на 3.1 Grand Cherokee Limited.

    Много ми харесва количката, но имам малко проблеми:

    1. По нагорнище когато подавам газ рядко, но все пак се случва да не поема - все едно съм дигнал крака от педала, за да поеме трябва да пусна педала и да го натисна пак.

    2. По жегите когато съм на климатик или през петрохан например ) вдига над 100 градуса, но не стига последната черта - виско?

    3. Сутрин пали трудно, но това предполагам са подгревните свещи.


    Благодаря за помощта приятели, ще се радвам да споделите и други хитрини или съвети на новоджип-еца
    Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

  • #2
    От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

    Първи акъл: напиши си в профила къде живееш. Много помага.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #3
      От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

      София
      Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

      Коментар


      • #4
        От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

        1. Най много нерви и пари ще си спестиш,ако веднага продадеш,това недоразумение на техниката.
        2. Ако все пак ти се дават пари на вятъра по първият ти проблем,като за начало смени горивният филтър,ако непомогне,разглоби и почисти горивната помпа.По вторият ти проблем,решенията са две,търсиш радиатор,който е предназначен за арабските страни,не се намира в БГ,тъсиш от чужбина,защото стационарният не е изчислен за температури на 25 градуса. Второ решение слагаш допълнителна електрическа перка на радиатора или зацепваш твърдо вискомуфата,но ще се обзаведеш със пикиращ самолет и ще ти писне,ако караш на отворен прозорец.

        п.с. сега видях,че имаш и трета грижа.Проблемът не ти е от подгряващите свещи в този сезон,гаранция,според мен ти е свързан с първият проблем,нафтовата помпа верочно ти изпуска и неможе бързо да подкачи гориво,за първо палене. Пробвано е на този мотор от мен при -24 с изправни свещи пали,на едно подгряване.
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #5
          От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

          Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
          1. Най много нерви и пари ще си спестиш,ако веднага продадеш,това недоразумение на техниката.......
          Този първи акъл на колегата го прочети поне 5 пъти.
          Това е и моя втори акъл за тебе.


          Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
          2. Ако все пак ти се дават пари на вятъра ........
          ....отиди в сервиза на Влади333 или при Дедо Владо. Ако не им знаеш тел. се обади да ти ги кажа. Там на лаф ще научиш мноооого за кратко.



          пп Хората които не знаят какво е VM са по щастливи от тия които знаят.
          Последно редактирано от drukman; 02-09-13, 12:02.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #6
            От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

            Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
            Здравейте,
            от 4 дни съм собственик на 3.1 Grand Cherokee Limited.

            Много ми харесва количката, но имам малко проблеми:

            1. По нагорнище когато подавам газ рядко, но все пак се случва да не поема - все едно съм дигнал крака от педала, за да поеме трябва да пусна педала и да го натисна пак.

            2. По жегите когато съм на климатик или през петрохан например ) вдига над 100 градуса, но не стига последната черта - виско?

            3. Сутрин пали трудно, но това предполагам са подгревните свещи.


            Благодаря за помощта приятели, ще се радвам да споделите и други хитрини или съвети на новоджип-еца
            Честито за джипката!
            И аз отвреме навреме се занимавам със същият красавец,както и с такива проблеми.
            по т.1- не знам какво нанагорнище визираш, но ако става въпрос за нормални пътни надлъжни наклони, не трябва да имаш проблем.Замисляне има,но в рамките на нормалното за автоматик.Когато и аз се чудех като теб,защо колата се държи като спъната, отговора дойде след диагностика на умната дюза.

            по т.2 -там много внимавай, да не преминава 100 гр. Защо-дълго е за обяснение,тук има много инфо по въпроса.Причини -много,възникващи проблеми и решения-също. От личен опит-на същият красавец,два пъти се промива цялата система.Смениха се температурни датчици,термостати, антифризи и прочие.Случаят ми е малко частен,защото виското е елиминирано от предният собственик.Но мощността на вентилатора ми е под въпрос.
            На другият дизелов красавец- с 2,5 двигателя, има изправно виско и температурата не преминава 100 гр. в жегите по нанагорнище.

            Масово ще чуеш, че тези двигатели са "чайници".Моето мнение , че са много капризни и на най-малката неизправност или некомпетентна "майсторска" намеса в компонентите.
            Това с последната черта го забрави като успокояващ вариант. Бягай за пълна промивка и ревизия на цялата ти система.Тоталната проверка на работата на радиатора е от първите ти задачи,както и термостата. Дотогава-едното око постоянно в таблото.

            по т.3-случва се и от подгревните свещи, но не само.Освен пак да кажа-бягай за замерване.Провери и ГНП-то.

            Дано заглавието на темата е вярно за бройката проблеми.
            Последно редактирано от ALEX_Z; 02-09-13, 12:09.

            Коментар


            • #7
              От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

              Благодаря за отговорите на всички. За 1 мисля, че е най-големия ми проблем. 2 и 3, особено 3 са ми ясни - на VW 1.9d се случва по същия начин когато не работят подгревните ми свещи Топла пали без проблем само акто посоча ключа
              П.С. - само като чуя продавай това недоразумение и ми се повдига, съжалявам за изказа ми ама трябва да занете че подобни изказвания колкото и да са добронаемрени нямат стойност
              Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

              Коментар


              • #8
                От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                Добре, ето ти друго по-стойностно- подари го!

                Няма нужда от хилещо се човече. Ти питаш, хората ти отговарят. Добронамерено. От тебе си зависи дали ще го приемеш за стойностно или не.
                Не забравяй да се похвалиш какво е станало. Успех!
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #9
                  От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                  Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
                  ...съжалявам за изказа ми ама трябва да занете че подобни изказвания колкото и да са добронаемрени нямат стойност
                  Човече, никой не иска да ти отнема удоволствието от новата покупка, но ВСЕКИ говори от собствен ОПИТ!!!
                  - сега ясно е, че няма да го продадеш, щото някой си от някой си форум ти е казал, че си взел чайник с пробойна. Хората искат да ти дадът съвет, житейски опит или както и да му казваш ...
                  Незнам с какво се занимаваш у колко си технически вчас, но да си вземеш дизелов Гранд, особено 3.1 VM, е крайно не уместно, разумно, ребтабилно и целесъобразно.
                  Без да съм голословен ще кажа най -честоте болежки и недостатъци на модела наблюдавани ЛИЧНО от мен и доста колеги и преди да се самонавиеш отново, че си взел кочина на колела прочети :
                  - конструктивно двигателя на VM (италианско производство) е мислен за монтиране в плавателни съдове като 4-ри цилиндров. Затова и е с отделни глави предполагащи - по -лесен ремонт в морето. До тук нищо лошо, ала опита сочи, че отварянето на 1 глава води до отварянето на всички Лошата му слава не се но само в Jeep, а и в много други марки. Модела в твоя джип е 5 цилиндров "ъпгрейднът " ама не баш.
                  - един от основните недостатъцие прегряването. Още от фабриката, не е предвиден запас. Годините и италиянската експлоатация изяждат свойствата на охладителната система. И така получаваш не веднъж прегряван джип. Мислиш ли, че предишния собстеник е следял температурата зорко?! Дали го е продал за 1000 евро щото е бил супер доволен?!
                  - конкретният екземпляр има навика да си разтапва блока в "най - подходящия "момент и почти винаги резултата е духнала фарнитура и крива глава.
                  - претъпкания кош е още една причина да се откажеш. Ако решиш да смениш дори подгревна свещ трябва да разкачаш поливината двигател.
                  И най -гадното е, че тамън дадеш 3-4 хилки за ремонт и тръгнеш към семейната почивка и хоп - оставаш на пътя именно заради нещо дребно - като спукано водно съединение поради "работещо " виско.

                  И ДА има и хора които са доволни, е аз знам само един съфорумец с Чероки 2.5VM, който е доволен и 1000 недоволни, ма дано ти си 2-я.

                  Съвета ми еда отидеш при наистина доверен сервиз и да провериш обстойно целия двигател. Почти съм убеден, че ще откриете скорошен ремонт на глава /гарнитура. Както вече споменах номера е да се намери лъскав джип с потрошен мотор за безпари, а в Италия бол . Прави се ремонт за колкото да тръгне и някой се "кефи" че е взел джип за 7к. 2003 г с всички екстри, ниви гуми и разни други благинки.
                  Айде дано те накарах да се замислиш...
                  (* пробвай да прегледаш джиип раздела и виж кои теми са най - чести и за кои версии срава дума?!

                  Поздрави и знай, че пиша с най -добри чувства, от гледна точка на времената в които живеем и потта с която печелим всеки ЛЕВ!
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 03-09-13, 09:52.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                    По горе описаното е вярно ,особено за семейната почивка.Точно това ми се случи ,но от друга страна с 50л. вода отидох и се върнах без да си развалям почивката.След това ремонт шлайф на всички глави ,смяна на всички тапи ,нова гарнитура ,подгревни свещи ,ремонт на 2 дюзи нови маркучета за нафта,лепене на разширителното казанче и всичко това с труда за точно 1000лв.Така,че не е толкова страшно ,като се има предвид,че точно заради такива изказвания цената на този джип е далеч под всички други които нямат по малко проблеми ако се зачетеш по подробно из форума.Честита придобивка и не си разваляй кефа.
                    Jeep Гранд Чероки 3.1

                    Коментар


                    • #11
                      От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                      Първоначално публикуван от maystora6 Преглед на мнение
                      По горе описаното е вярно ,особено за семейната почивка.Точно това ми се случи ,но от друга страна с 50л. вода отидох и се върнах без да си развалям почивката.След това ремонт шлайф на всички глави ,смяна на всички тапи ,нова гарнитура ,подгревни свещи ,ремонт на 2 дюзи нови маркучета за нафта,лепене на разширителното казанче и всичко това с труда за точно 1000лв.Така,че не е толкова страшно ,като се има предвид,че точно заради такива изказвания цената на този джип е далеч под всички други които нямат по малко проблеми ако се зачетеш по подробно из форума.Честита придобивка и не си разваляй кефа.
                      Благодаря ти колега. Както споменаха колегите, колата е имала вече това преживяване с охлаждането и тапите и главата в България, но не при мен.
                      Сега това което усях да локализирам е проблеми с маркучетата за обратната нафта и като цяло колата ми харесва
                      Е и аз искам 5.9 мотор, ама колко ли тук са имал итакива за да кажат как са
                      А относно охлаждането, смятам да направя поръчка за по-голям радиатор и толкова
                      Ще ме прощавате, ама не знам да има кола с виско, която при неработещо такова няма да и текнат водите... Все трябва нещо да се гледа и сменя от време на време по тез коли
                      Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                      Коментар


                      • #12
                        От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                        То на тая кола проблема и не е във виското. Май не съм виждал такава без сменена поне една глава. За другите, дето имали пак проблеми - просто има такива, при които проблемите са изключение и такива, при които са правило.

                        За 5.9 - не е като да няма собственици във форума. Просто се пише по-малко, пак поради горното. Там проблема се състои повече в изхранването, ама за това, освен слагане на АГУ, друг лек няма.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                          От опит - разширително казанче НЕ се лепи! Рано или късно в "точния" момент пак се сцепва!
                          1000 лв?! - не е като за ремонт пред вкъщи, още повече, че сравнително "ниската " цена на закупуването + неотложното обслужване и неотложния ремонт стъпва тамън на една стегната джипка с доказан мотор и качества! А нервите, неудобствата и кофти тръпката да останеш насред нищото е само бонус

                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                            Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
                            Е и аз искам 5.9 мотор, ама колко ли тук са имал итакива за да кажат как са
                            Има си анкета, колко е актуална, е друг въпрос, защото не дава да гласуваш два пъти
                            Резултати от Анкетата: С какъв двигател е Jeep-а който карате

                            • 5.9 Chrysler - 10 - 1.33%
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Моля за акъл относно два проблема на 3.1 WJ

                              не се заплесвайте, WJ с 5,9 няма, а по темата: сори, приятелю, що не пита преди да го купиш - сега бягай при Андро, той май продължава да се бори с тези, дядо владо не се цапа с ВиеМи
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X