Амиии... Жоро малко късно го е хванала офроуд манията, ама за сметка на това го тресе яко.
Още повече го разтресе след първото място в Нови Пазар. Да вземеш първо място на първото си състезание е нещо наистина рядко.
Още с купуването на витарата Жоро беше сигурен, че ще сменяме предния мост с такъв от УАЗ, ще се слага лебедка, ще се прави клетка, изобщо витарата трябва да стане сериозна машина за офроуд.
Разбрахме се за това какво и как трябва да се направи, докарах витарата в Шумен, и започнах.
Най-напред затваряне на кабриото. Ламарина 1 мм за тавана и задната стена.
Жоро иска новите ламарини да са бели-ето ги бели.
Вчера дойде лебедката-Warrior S9500. Начертах какво трябва да представлява плочата, поръчах я в една фирма да я изрежат на лазер, в друга я огънаха, и воала:
А така ще стои лебедката върху нея:
Плочата ще е сваляема. За рамата заварих два винкела 60х60х6, със съответните отвори, плочата се захваща към тях с 4 болта М12 с клас на якост 10.9.
Боядисах, като изсъхна монтирах плочата към джипа, утре ще монтирам и лебедката, и ще ида на проба. Жоро извинявай за това, че ще обезчестя първи лебедката...
Мостовете от УАЗ са в сервиза при Игнат да ги рециклира, и като са готови-ще ги монтирам към витарата.
Още повече го разтресе след първото място в Нови Пазар. Да вземеш първо място на първото си състезание е нещо наистина рядко.
Още с купуването на витарата Жоро беше сигурен, че ще сменяме предния мост с такъв от УАЗ, ще се слага лебедка, ще се прави клетка, изобщо витарата трябва да стане сериозна машина за офроуд.
Разбрахме се за това какво и как трябва да се направи, докарах витарата в Шумен, и започнах.
Най-напред затваряне на кабриото. Ламарина 1 мм за тавана и задната стена.
Жоро иска новите ламарини да са бели-ето ги бели.
Вчера дойде лебедката-Warrior S9500. Начертах какво трябва да представлява плочата, поръчах я в една фирма да я изрежат на лазер, в друга я огънаха, и воала:
А така ще стои лебедката върху нея:
Плочата ще е сваляема. За рамата заварих два винкела 60х60х6, със съответните отвори, плочата се захваща към тях с 4 болта М12 с клас на якост 10.9.
Боядисах, като изсъхна монтирах плочата към джипа, утре ще монтирам и лебедката, и ще ида на проба. Жоро извинявай за това, че ще обезчестя първи лебедката...
Мостовете от УАЗ са в сервиза при Игнат да ги рециклира, и като са готови-ще ги монтирам към витарата.
Коментар