Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha XT 660 Z, 2008 - след 10,000км

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha XT 660 Z, 2008 - след 10,000км

    От миналата година съм собственик на въпросното возило. Тъй като информация от първа ръка почти не се намира, реших да споделя с бъдещи собственици за какво става дума. За стария модел е писано доста, но не и за новия(след 2008 година). Практически двигателя си е същия, като изключим инжекциона.
    При мен се получи "Пълна промяна" май само двигателят, рамата и задната капла останаха непипнати.
    Искам обаче да отбележа, че и изцяло заводски мотора си е повече от приличен. Аз се заинатих да го правя малко по..... и резултата е налице:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:88.1 КБ
ID:6021704

    Така де, посмених някой друг детайл. Сега след като вече навъртях повече от 10,000км (и всичко работи) мога да споделя мнение.

    Двигател:
    Аз го купих с отворен K&N филтър, power comander и SM Racing ауспух. Диша и върви доста по-добре от заводската настройка.
    Припаткването от гърнето го разреших със запушването на един маркуч. Мошност 48 к.с както е казано вече, за сам човек, и по възможност без магистрали е перфектен. Спокойно се поддържа 100/110 км/ч, не проблем да се вдига за кратко и до 140/150 км/ч, но двигателя реве до пръсване.

    Окачване и спирачки:
    Смених телескопите с обърната предница от Yamaha YZ, естествено смених пружините с най-твърдите за модела. Предна капла YZ, диск 320мм,
    с оригиналния (YZ)спирачен апарат. Сега мога да кажа, че стана друг мотор. Няма го потъването на предницата при спиране, и лакатушенето при черен път.
    За off road става, в рамките на нормалното (без дерета, мото крос и самоубийствени мисии като hill climbing). Кара се съвсем спокойно по всякакъв терен, пясък, чакъл, пръст, кал, угар, трева, коловози, разбит асфалт и т.н естествено трябва да се има на в предвид, че е доста тежък.
    Най хубавото от всичко е, че сега мога да кривна от шосето и без да се замислям да продължа за където съм решил.
    Амортисьора е все още оригиналния, но му се пише път.

    Гуми:
    Беше с Continental TKC 80, сега съм с Metzeler Karoo, супер са за черно, държат и на асфалт (мокро/сухо)но вият ужасно.
    Нямам търпение да ги махна, те и без това почти свършиха за 4 - 5000км.
    Определено Continentala е по-добър вариант(въпреки компромиса за извън пътя).
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:84.9 КБ
ID:6021706Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:89.7 КБ
ID:6021707

    Ветрозащита:
    Аз съм 185см, получаваше се едно много неприятно буфериране, със спойлер на Touratech въпроса се реши.
    Сега мога да карам със 100км/ч с отворена слюда без да ми пречи.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:91.6 КБ
ID:6021705

    Разход:
    5л/100км. при всякакви условия (до 110/120км/ч)

    Ремонти и поддръжка:
    Всичко е много просто и всеки, с елементарни познания може да се справи. Масло се сменя за 20мин. Накладки за още толкова. Клапани се регулират за два часа, като повече време отива за разглобяване и сглобяване.

    Багаж:
    Аз пътувам с един непромокаем сак, но по принцип позволява товарене. Заводските куфари са добри, на мен не ми пасват.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:93.7 КБ
ID:6021708

    Светлини:
    Слабички, наложи се да се прибирам няколко пъти по тъмно - ами без очи останах, обаче вариантите с разни допълнителни фарове
    (тип BMW GS Toutatech) не ми харесват, следователно, гледам да съм спрял преди мръкване.

    Вибрации:
    Има, за мен са поносими, нищо за което да се замисля, все пак е мотор, не е кола.

    Седалка:
    Оригиналната е зле. Смених я с доста по-добра, максимума на който съм издържал до сега е 800км за ден, след това трябва малко почивка.

    Прибори:
    Най необходимото, обортомер, километраж, ниво гориво, часовник и трип метър. Аз лично добавих волт метър.

    Огледала:
    Не са от най-добрите, виждам си половината рамене и малко вибрират, но стават.

    Дуракоустойчивост:
    Мисля, че е доказана с годините но все пак, за мен е много над средностатистическия мотоциклет.

    В заключение мога да кажа, че за мен (без да претендирам да съм капацитет или нещо подобно) това е един много добър вариант за хора които не държат на максималната скорост и обичат да излизат извън пътя.

    Дано съм бил полезен.
    Последно редактирано от ramar; 05-08-13, 02:05.

  • #2
    От: Yamaha XT 660 Z, 2008 - след 10,000км

    Благодаря много Аз също гледам от две седмици от същия тип. Проблемът е, че не мога да намеря в България. Другият въпрос е между Tenere срещу същата година Transalp. Ако си купя от италия как стои въпросът с данъци и транспортни съоръжения

    Коментар


    • #3
      От: Yamaha XT 660 Z, 2008 - след 10,000км

      Това се казва изчерпателно, лично мнение, поднесено по много приятен и неангажиращ начин. Т. нар. customer review.
      Поздрави и приятни мигове с мотора!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X