Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВИТАРА или ФЕРОЗА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВИТАРА или ФЕРОЗА

    Реших да си купя джипка, къса база, 1,6 мотор , между 94г. и 96г. до около 5000лв. и се спрях на ВИТАРА или ФЕРОЗА. Джипката ще се ползва предимно за лов - няма да и се навъртат мн. километри и терена в който ще се кара е средно пресечен, не е труден. Тъй като досега не съм имал джип и се чудя кое ще е по добро от гледна точка на чупливост- подръжка, и реших да задам няколко въпроса :

    1. На кой модел е по евтина подръжката и намират ли се части, нови или втора ръка като по евтини ?

    2. Кой модел е по чуплив - като имате в предвид , че няма да вижда голямо натоварване / казаха ми че ферозата по се чупела-незнам дали е вярно / ?

    3. ПРОХОДИМОСТ / казаха ми че са равностойни при еднакви гуми- незнам дали е вярно / МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ?

    ПРОСТО ИЗКАЖЕТЕ МНЕНИЕ ЗА ДВАТА МОДЕЛА ЗА ДА РЕША.
    БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

  • #2
    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

    Колега,разгледай из форума!Има такива теми поне 5-6.
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
    "Mud Angels" Stara Zagora

    Коментар


    • #3
      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

      1. Витарата е по-масов автомобил. За цени на части не мога да кажа. За 6 години нищо не съм сменял. С частите някога беше трудно. Сега се намират - поне тия, дето се сменят.
      2. Не е вярно че ферозата е по-чуплива. Според мен е обратното, без да задължавам никой с мнението си. Не случайно тежи с 300 кила отгоре. На едното предницата е макферсон, на другото все пак прилича на джип.
      3. Сравними са. Ако в заводски вид - ферозата е по-джип. Ако ще се тунингова - витарата е по-лесна за тунинговане.

      В заводски вид - витарата е по-лека и пъргава и по-асфалтово насочена. Ферозата - точно обратното. По-тромава, по-некомфортна, но с повече желязо в нея.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        1. Витарата е по-масов автомобил. За цени на части не мога да кажа. За 6 години нищо не съм сменял. С частите някога беше трудно. Сега се намират - поне тия, дето се сменят.
        2. Не е вярно че ферозата е по-чуплива. Според мен е обратното, без да задължавам никой с мнението си. Не случайно тежи с 300 кила отгоре. На едното предницата е макферсон, на другото все пак прилича на джип.
        3. Сравними са. Ако в заводски вид - ферозата е по-джип. Ако ще се тунингова - витарата е по-лесна за тунинговане.

        В заводски вид - витарата е по-лека и пъргава и по-асфалтово насочена. Ферозата - точно обратното. По-тромава, по-некомфортна, но с повече желязо в нея.
        благодаря , жив и здрав.

        Коментар


        • #5
          От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

          Аз с мойте два Самурая не би трябвало да давам компетентно мнение, но Ферозата ми се струва по-тесничка вътре, поне отзад.

          Коментар


          • #6
            От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

            разгледай, разгледай ама то сомалъка ти и страници, та затова реших да попитам директно. Който го мързи да пише ако иска може и линкове към подобни теми да публикува. поздрави на всички.

            Коментар


            • #7
              От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

              Спарки ти кога си купи Витара?
              Иначе по темата:За 5 хилки ще си купя друг джип!който по да става за лов!
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                Уф, за фероза говорех.

                Всъщност сменял съм нещо - ляв тампон на двигател (40-60лв), ресори (според както ги намериш) и тампони на амортисьори и стабилизираща щанга(някакви левчета - стандартни са).

                За това че си искаш Нива-та знаем. Аз пък не искам такова недоразумение и за подарък дори.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                  Витарата се тунингова по-лесно, но докато не сложиш уазков преден мост отпред, макферсона си е макферсон и си остава недоразумение за джип за извън пътя.
                  И двете стават за това, за което се пита.
                  Аз бих избрал Фероза, но мнението ми е пристрастно
                  Достаъчно е да се навреш и под двете и да откриеш разликите
                  При Ферозата, всичко е с камионски размери.
                  С по-агресивни гуми (и над заводския размер), се рискува чупене на карета отпред и при по-геройски изяви, преден диференциал.
                  Но за Витарата е същата история.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Уф, за фероза говорех.

                    Всъщност сменял съм нещо - ляв тампон на двигател (40-60лв), ресори (според както ги намериш) и тампони на амортисьори и стабилизираща щанга(някакви левчета - стандартни са).

                    За това че си искаш Нива-та знаем. Аз пък не искам такова недоразумение и за подарък дори.
                    Освен Нивата и едно паджеро къса база.тойота 70.ЛР дифендър.нисан терано.Газ.уаз.Гейка.навара.исузо. и так дальше.
                    Само не и витара/много ме дразнят/и фероза не бих повторил-все пак човек евоюлира
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                      Малки са шансовете, за посочения бюджет да попаднеш на добър екземпляр от посочените от теб, док.
                      Ако се абстрахира човек от разхода, един патрол К160 3.3 ТД ги бие всичките. И караш танк из гората.
                      Ама и като танк гори...
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                        Да не бъркаме оф-роуда с лова, колата ще се кара по нормални черни пътища кадето вървят и леки коли, просто неискам проблеми като завали и се разкаля.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                          паджеро къса база.тойота 70.ЛР дифендър.нисан терано.
                          Успех в намирането на читаво такова за 5 бона, освен с дъъъълго търсене и дяволски късмет.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                            Къса гранд витара е за теб за 5к. ще намериш части има и с сравнение с ферозовите са далеч по евтини ,вози по добре от ферозата с пъти все пак е на пружини лесно се повдига за часове и евтино да макферсон но пък ферозата торсион (не по врат а по шия).Витарата има лек проблем с един от тампоните на предния диф но се лекува и държи моята я карам трети сезон с бутонки

                            Коментар


                            • #15
                              От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Малки са шансовете, за посочения бюджет да попаднеш на добър екземпляр от посочените от теб, док.
                              Ако се абстрахира човек от разхода, един патрол К160 3.3 ТД ги бие всичките. И караш танк из гората.
                              Ама и като танк гори...
                              Успех и в намирането на читаво такова. То 60ки не останаха неръждясали. Отделно дето точно тоя дизел никак не блести с нещо, да не кажа нещо повече.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X