Здравейте,и моя ред дойде да си блъскам главата с проблем по Терното.На прибиране от Пирин тъкмо си изпреварвам по баира една Нива и на 3-та и...изведнъж цък чека и 3-та се ограничи до 2200-2300об. и...зор...
Спрях на Юндола и закачих OBD-буксата която имам и с телефона засякох грешката.Изписа грешка Р02F4...това е някакъв протокол различен от Нисанския ...
Чух се и със Спарки/благодаря му за търпението и помощта по тела/и според него държанието на джипа било като при проблемен дебитомер.Изключих дебитомера,ама...разлика почти нямаше.Прибрах се в Ст. Загора и вчера тръгнах да решавам проблема.На първо място искам да отбележа,че с буксата установих,че дебитомера няма по-различни стойности от това което съм му засичал преди и при различните обороти/говоря на място/ си дава същите стойности.Премерих както ми каза и Спарки тоците на контакт/1v/ и на запален мотор на празен ход/2.2v/...
Така..реших ,тъй като единственото тълкувание на изписаната грешка което намерих в нета беше инжектор...да отида в сервиз с диагностична апаратура на Бош/Тераното ми е Бош с-ма/.
Да ама...то на хората дето не разбират каквато и апаратура да им дадеш в ръцете е все тая.Човека ме закачи/дори малко с нежелание
/ и..ами излизали му 2 грешки:
1.Нещо с въздуха-най-вероятно дебитомер
2.Нещо с аванса-т.е. нещо с центровката
Та заключението за несвършената за мен работа беше..."ами смени дебитомера ,че ще гледаме тогава" и си ми прибра 25лв....
То ако си ми зъболекар си викам...ще и извадиш 29 здрави зъба преди да разбереш ,че 30-тия е болния...
Разбрах,че там повече работа нямам.Отново по тела със Спарки и като му обясних,че чека светва при движение примерно на 3-та или 4-та скорост и задържане примерно на 3000об. продължително/около 200-300м./ и всъщност при каране из града на по-ниски обороти,както и каране на по-високи обороти ама за кратко време проблем няма,той предложе да огледам да нямам закъсан кабел между мотора и купето...
Разбандажирах и там...в най-големия пек...,но и там не намерих проблем.Вече се отчаях и не знаех какво да предприема.Тогава Марин даде идея за един друг сервиз,че и там имало диагностична апаратура и човека и Терано имал...
Отидох и се почна...изчистване на грешката-отивам карам по околовръстното 500м. светва чека и се връщам.
Не съм дотам в час с апаратурите за диагностика и с различните протоколи...,но човека каза,че трудно се свързва с компа на джипа.
Да не ви занимавам обаче повече с подробности....и с две думи.
При тестовете се оказа,че първоначалнота грешка при него излиза някаква Р1246 -не намерихме тълкувания за нея!
След това решихме да пробваме и закачихме друго умна дюза работеща ,но свалена от друг джип защото тече...т.е. съпротивлението и си беше ок...
Изчистихме грешката и хайде пак на околовръстното-500м. светва чека и обратно...
Тук като ,че ли направихме една малка крачка напред/или поне аз така си мисля
/.
При четене на грешката се оказа...че компа на джипа вече е записал друга грешка Р1242 и за нея имаше тълкувание в програмата-Не добър обратен сигнал за центровката/което беше нормално,защото другата дюза просто си висеше за съпротивление на буксата и не беше монтирана на мотора.
Закачихме отново моята дюза,изчистихме грешката и последва отново акция околовръстно и...неизменно на 4- та като задържах на 3000 об. и покара 200-300м. чека си светна/това го правеше всичките около 5-6-пъти/
Върнах се в сервиза и отново диагностиката показа първата грешка Р1246.
Сега...човека в сервиза изказа съмнение,за няма някакво износване в ангренажа и луфтовете в този режим да превишават заложеното като параметри в компа на джипа,да се получавало някакво приткракване и чрез умната дюза да получава сигнал за не добро/по-скоро не в границите заложени му/ предварение или зъкъснение и компа да минава в авариен режим.
За мен това изглежда много сложно ,а и не съм чувал за подобни случаи.какво толкова и колко може да се износи ангренажа...В същото време до момента на светване на чека автомобила си върви безпроблемно..т.е. не тресе ,не пуши и се набира перфектно.Дори и в авариен режим отново си работи перфектно,само дето не може да ускорява и няма мощност!
За мен/макар и нищо да не разбирам/,обаче е по-вероятно умната дюза просто в някакъв момент да не успява за секунда да подаде правилна информация на компа за центровката и той естествено минава в авариен режим...
Давайте акъл,защото хич нямам никакви излишни пари да се подиграват с мен по сервизите за диагностика/говоря определено за първия посетен такъв,защото в последния човека ми отдели 2 часа,и се рови по тия компютри и накрая дори не ми взе пари,защото нищо не бил свършил/
Проблема поне според моята логика се локализира около умната дюза,а и грешката от моята букса в интернет доколкото намерих инфо казва инжектор...
Дано да даде някой акъл,че направо се стопих от притеснения два дни...
П.П.Между другото...пробвах и с друг дебитомер втора употреба-Волтажа му беше както ми каза Спарки,но стойностите му на въздуха/моя софтуер го мери в гр./сек. ,бяха малко по-ниски от на моя.Резултата...ами без промяна.Категорично съм убеден,че не е от дебитомера.Дори и да дава по-слаби показатели,джипа просто ще върви по-малко,но чек няма да свети...
Поздрави!
Спрях на Юндола и закачих OBD-буксата която имам и с телефона засякох грешката.Изписа грешка Р02F4...това е някакъв протокол различен от Нисанския ...
Чух се и със Спарки/благодаря му за търпението и помощта по тела/и според него държанието на джипа било като при проблемен дебитомер.Изключих дебитомера,ама...разлика почти нямаше.Прибрах се в Ст. Загора и вчера тръгнах да решавам проблема.На първо място искам да отбележа,че с буксата установих,че дебитомера няма по-различни стойности от това което съм му засичал преди и при различните обороти/говоря на място/ си дава същите стойности.Премерих както ми каза и Спарки тоците на контакт/1v/ и на запален мотор на празен ход/2.2v/...
Така..реших ,тъй като единственото тълкувание на изписаната грешка което намерих в нета беше инжектор...да отида в сервиз с диагностична апаратура на Бош/Тераното ми е Бош с-ма/.
Да ама...то на хората дето не разбират каквато и апаратура да им дадеш в ръцете е все тая.Човека ме закачи/дори малко с нежелание

1.Нещо с въздуха-най-вероятно дебитомер
2.Нещо с аванса-т.е. нещо с центровката

Та заключението за несвършената за мен работа беше..."ами смени дебитомера ,че ще гледаме тогава" и си ми прибра 25лв....

То ако си ми зъболекар си викам...ще и извадиш 29 здрави зъба преди да разбереш ,че 30-тия е болния...

Разбрах,че там повече работа нямам.Отново по тела със Спарки и като му обясних,че чека светва при движение примерно на 3-та или 4-та скорост и задържане примерно на 3000об. продължително/около 200-300м./ и всъщност при каране из града на по-ниски обороти,както и каране на по-високи обороти ама за кратко време проблем няма,той предложе да огледам да нямам закъсан кабел между мотора и купето...
Разбандажирах и там...в най-големия пек...,но и там не намерих проблем.Вече се отчаях и не знаех какво да предприема.Тогава Марин даде идея за един друг сервиз,че и там имало диагностична апаратура и човека и Терано имал...
Отидох и се почна...изчистване на грешката-отивам карам по околовръстното 500м. светва чека и се връщам.
Не съм дотам в час с апаратурите за диагностика и с различните протоколи...,но човека каза,че трудно се свързва с компа на джипа.
Да не ви занимавам обаче повече с подробности....и с две думи.
При тестовете се оказа,че първоначалнота грешка при него излиза някаква Р1246 -не намерихме тълкувания за нея!
След това решихме да пробваме и закачихме друго умна дюза работеща ,но свалена от друг джип защото тече...т.е. съпротивлението и си беше ок...
Изчистихме грешката и хайде пак на околовръстното-500м. светва чека и обратно...
Тук като ,че ли направихме една малка крачка напред/или поне аз така си мисля

При четене на грешката се оказа...че компа на джипа вече е записал друга грешка Р1242 и за нея имаше тълкувание в програмата-Не добър обратен сигнал за центровката/което беше нормално,защото другата дюза просто си висеше за съпротивление на буксата и не беше монтирана на мотора.
Закачихме отново моята дюза,изчистихме грешката и последва отново акция околовръстно и...неизменно на 4- та като задържах на 3000 об. и покара 200-300м. чека си светна/това го правеше всичките около 5-6-пъти/
Върнах се в сервиза и отново диагностиката показа първата грешка Р1246.
Сега...човека в сервиза изказа съмнение,за няма някакво износване в ангренажа и луфтовете в този режим да превишават заложеното като параметри в компа на джипа,да се получавало някакво приткракване и чрез умната дюза да получава сигнал за не добро/по-скоро не в границите заложени му/ предварение или зъкъснение и компа да минава в авариен режим.
За мен това изглежда много сложно ,а и не съм чувал за подобни случаи.какво толкова и колко може да се износи ангренажа...В същото време до момента на светване на чека автомобила си върви безпроблемно..т.е. не тресе ,не пуши и се набира перфектно.Дори и в авариен режим отново си работи перфектно,само дето не може да ускорява и няма мощност!
За мен/макар и нищо да не разбирам/,обаче е по-вероятно умната дюза просто в някакъв момент да не успява за секунда да подаде правилна информация на компа за центровката и той естествено минава в авариен режим...
Давайте акъл,защото хич нямам никакви излишни пари да се подиграват с мен по сервизите за диагностика/говоря определено за първия посетен такъв,защото в последния човека ми отдели 2 часа,и се рови по тия компютри и накрая дори не ми взе пари,защото нищо не бил свършил/
Проблема поне според моята логика се локализира около умната дюза,а и грешката от моята букса в интернет доколкото намерих инфо казва инжектор...
Дано да даде някой акъл,че направо се стопих от притеснения два дни...

П.П.Между другото...пробвах и с друг дебитомер втора употреба-Волтажа му беше както ми каза Спарки,но стойностите му на въздуха/моя софтуер го мери в гр./сек. ,бяха малко по-ниски от на моя.Резултата...ами без промяна.Категорично съм убеден,че не е от дебитомера.Дори и да дава по-слаби показатели,джипа просто ще върви по-малко,но чек няма да свети...
Поздрави!
Коментар