Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов и от каде се регулира какво да я направя по силна и т.н ... всичко за атаката на моторите Моляви
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Свий
X
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениеКакво точно е атаката на мотор 125-2тактов
А.Т.А.C клапата на Хонда (Automatic Torque Amplification Chamber, или Автоматична Камера за Увеличаване на Въртящия Момент, нека го наречем АКУВМ) действа чрез увеличаване или намаляване на обема на ауспуха чрез отваряне и затваряне на клапа поставена на изпускателния тракт. На ниски обороти центрофужно отваря път към малка допълнителна камера и увеличава обема на ауспуха прекарвайки изгорелите газове през тази камера. При високи обороти клапата затваря и газовете просто минават в главната разширителна камера на ауспуха (тумбестата му част). За повече въртящ момент на ниски обороти ти трябва по-голям обем, на високи обороти ти трябва по-малък. Това прави клапата.
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениеи от каде се регулира
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениекакво да я направя по силна и т.н
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнение... всичко за атаката на моторите Моляви
Успех.Последно редактирано от Goblin; 14-06-13, 15:23.Издъних се на Тюринг теста
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Може ли само да попитам как да я направя да се пуска на по малко обороти (7-11) то за 4 хиляди няма много смисъл
някой може ли да помогне как да я направя да се пуска примерно на 4 или 5 хиляди за да има повече полза или пак да я направя когато дам газ или пак винаги да е пусната моля помагайте
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениеМоже ли само да попитам как да я направя да се пуска на по малко обороти (7-11) то за 4 хиляди няма много смисъл
някой може ли да помогне как да я направя да се пуска примерно на 4 или 5 хиляди за да има повече полза или пак да я направя когато дам газ или пак винаги да е пусната моля помагайте
Купи си пи силен мотор и ще почне да дърпа от 4-5 хил.0888 074 049
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнениеДръпни си менуала за мотора и виж.
Няма как народа да знае какъв мотор караш точно ти.
Мотора ми е Yamaha DT125 как да го направя постоянна атака или пак на по малко обороти
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениеМенуала имаш предвид ръчно но как ?
Мотора ми е Yamaha DT125 как да го направя постоянна атака или пак на по малко обороти
п.п. За всеки случай (не че в профила няма телефон де), ама ето и още един 0878733154.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Айде и аз да драсна два реда....
Казваш ,че мотора ти е ДТ 125 , моя е ТДР 125, т.е почти идентични.
Колегите по-горе са ти казали някои неща...
Клапата си е клапа , "по-силна'' няма как да стане , но може да промениш леко начина да действие на клапата.
Вариант 1: Сядаш един ден и почваш да си играеш с жилата /те са 2 на брой/ ! Едното по-отвито, другото завито , обратното, по равно развити и след всяка проба тестваш мотора...
Не очаквай обаче мотора да литне - това няма как стане. С жилата по-скоро леко се променя момента на отваряне на клапата, т.е ако преди е отваряла при 7500 оборота , примерно, може да я изместиш да сработва при около 5К оборота...
Вариант 2: Това е нещо , което намерих наскоро като информация и приложих при моя мотор, от което останах много доволен.
Процедурата е следната:
Сваля се капака , който покрива жилата. Клапата се намира на цилиндъра , предполагам знаеш. Махат се жилата и самата клапа се ЗАВЪРТВА на 180 градуса /на ръка/ !!!!
Според това , което четох , а и от личен опит го казвам, се получава следното: в единия вариант силата на мотора е насочена към ниските обороти, но го няма този РЯЗ , който кара ръцете ти да се изпънат , когато подадеш газ във високи обороти... Добре е за каране, но мен лично не ме кефи.
Другата крайност , както вероятно се досещаш, е във високите обороти. Мотора губи голяма част от силата в ниските си обороти, но след 5-6К оборота направо полудява и дърпа в ръцете подобно на кросова машина. Лично аз съм избрал този начин на работа на двигателя и съм много доволен, НО при спънати трасета трябва повече игра със съединителя..... доста повече !
Вариант 3: Може да пробваш да кръстосаш или изправиш жилата ти. Т.е размени местата на жилата. Жило 1 отива на местото на жило 2 , а жило 2 на местото на жило 1. След което пак пробваш.
В краен вариант може да пробваш комбинация от 2 и 3 ! При мен е много добре !
Поздрави !
П.п Забравих да ти кажа нещо. Ако ще завърташ клапата на 180 градуса, е добре да свалих ауспуха.
След което завърташ клапата, закачаш жилата и даваш на контакт за да може клапата да направи CHECK-a /проверката си/ , а в същото време гледаш внимателно дали няма да закачи буталото или сегментите!!!! ТОВА Е МНОГО ВАЖНО.
Лично при мен не закача никъде и нещата са си перфектни ! Ако и при теб няма проблем може да пристъпиш към тестове ! Това се отнася за клапа регулирана от серво моторче и жила !!Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от Георги Гущеров - / Жокера / Преглед на мнениеАйде и аз да драсна два реда....
Казваш ,че мотора ти е ДТ 125 , моя е ТДР 125, т.е почти идентични.
Колегите по-горе са ти казали някои неща...
Клапата си е клапа , "по-силна'' няма как да стане , но може да промениш леко начина да действие на клапата.
Вариант 1: Сядаш един ден и почваш да си играеш с жилата /те са 2 на брой/ ! Едното по-отвито, другото завито , обратното, по равно развити и след всяка проба тестваш мотора...
Не очаквай обаче мотора да литне - това няма как стане. С жилата по-скоро леко се променя момента на отваряне на клапата, т.е ако преди е отваряла при 7500 оборота , примерно, може да я изместиш да сработва при около 5К оборота...
Вариант 2: Това е нещо , което намерих наскоро като информация и приложих при моя мотор, от което останах много доволен.
Процедурата е следната:
Сваля се капака , който покрива жилата. Клапата се намира на цилиндъра , предполагам знаеш. Махат се жилата и самата клапа се ЗАВЪРТВА на 180 градуса /на ръка/ !!!!
Според това , което четох , а и от личен опит го казвам, се получава следното: в единия вариант силата на мотора е насочена към ниските обороти, но го няма този РЯЗ , който кара ръцете ти да се изпънат , когато подадеш газ във високи обороти... Добре е за каране, но мен лично не ме кефи.
Другата крайност , както вероятно се досещаш, е във високите обороти. Мотора губи голяма част от силата в ниските си обороти, но след 5-6К оборота направо полудява и дърпа в ръцете подобно на кросова машина. Лично аз съм избрал този начин на работа на двигателя и съм много доволен, НО при спънати трасета трябва повече игра със съединителя..... доста повече !
Вариант 3: Може да пробваш да кръстосаш или изправиш жилата ти. Т.е размени местата на жилата. Жило 1 отива на местото на жило 2 , а жило 2 на местото на жило 1. След което пак пробваш.
В краен вариант може да пробваш комбинация от 2 и 3 ! При мен е много добре !
Поздрави !
П.п Забравих да ти кажа нещо. Ако ще завърташ клапата на 180 градуса, е добре да свалих ауспуха.
След което завърташ клапата, закачаш жилата и даваш на контакт за да може клапата да направи CHECK-a /проверката си/ , а в същото време гледаш внимателно дали няма да закачи буталото или сегментите!!!! ТОВА Е МНОГО ВАЖНО.
Лично при мен не закача никъде и нещата са си перфектни ! Ако и при теб няма проблем може да пристъпиш към тестове ! Това се отнася за клапа регулирана от серво моторче и жила !!
защото нямам и акомулатор както ти каза да дам на контакт да си направи проверка
Коментар
-
От: Какво точно е атаката на мотор 125-2тактов
Първоначално публикуван от vampirsman Преглед на мнениеМен ми се счупи тва там на цилиндара пласмасата и недарпа и вече си я я настройвам рачно в 1 положение и така пробвах на отворена на макс на 7 хилади пак се усеща явно нее от тва на колко да се отваря данебии на мен нещо по електрониките да ми е
защото нямам и акомулатор както ти каза да дам на контакт да си направи проверка
Аз ти казах как по принцип трябва да ти е клапата и как да си я регулираш от жилата. Повярвай ми от жилата клапата се регулира кога до отваря , но както казах , не може да се пипа до безкрай !! Настройката е малка в определени граници !
Сложи си един читав акомулатор и пробвай. Това ''счупи тва там на цилиндара пласмасата и недарпа и вече" , може да си го залепиш, има достатъчно здрави лепила. Моята също я счупиха ,но си я оправих с едно лепило и нямам проблем.
За електрониката не мога да ти кажа. Най - добре е да намериш от друг мотор и да пробваш, а ако на никой не му се дава за проба - сваляш твоята и я закачате на работещ мотор. Става лесно , а и ДТ-та колкото искаш има ...
Без акомулатор клапата НЯМА ДА НАПРАВИ ПРОВЕРКА и няма да работи ! Това ,че ''я усещаш'' при ръчно настройване си е така, НО клапата по тоя начин не работи коректно !
Като се замисля , най-добре наистина да отидеш при някой ,който разбира, че може да си отвориш по-голяма беля сам !!
Поздрави !Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар