Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 40

Тема: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    sofia
    Публикации
    36
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Здаравеите колеги собственици на екзотични марки автомобили. Обръщам се към вас за следния съвет. Моля ви вас по запознатите конкреъно със СУБАРУ ФОРЕСТЕР 1998-2000г. мотор двоика 125 кс. мисля да си взема такова возило и то със ръчни скорости ( те притежават бързи и бавни скорости). Трябва ми проходим автомобил едновременно подходящ за градско движение и за предвижване по черни и кални пътища (демек рибилов) . А и като се вземе в предвид състоянието на столицата като цяло ,мисля, че това ще е добър избор. Та въпроса ми е това ли е автомобила със повишената здравина на купе и ходова част?? И на прав път ли съм ? благодаря предварително

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Малееее...къде ми отиде статийката дето я пусках преди време
    По принцип са здрави машини, пословично здрави даже...обаче от зор и х@й можеш да счупиш дет` се вика... И тогава идва големия ...тъй де чеп... Щот` ремонт сложен (е не толкова, ама малко сервизи се наемат да го правят щот` ги е страх, а от тях кадърните са още по-малко), части пак сравнително скъпи... а за проходимост...спорен въпрос, в сравнение с лека кола е по-проходим, да, ама в сравнение и с по-мижавичък джип е зле... Та ето ти почва за размишления...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    sofia
    Публикации
    36
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Е като го взема на 80 100000 км. ама истински маи ще кара още толкова без ремонти. За проходимост ми трябва малко над обикновен автомобил . Има 21 см просвет от наи ниската точка до земята . На мен маи ше ми е достатъчно. Не ходя на оффроод. Ходя за риба и ми е достатъчно да изляза по черен път ако завали щото мондеото ми и това не може А и като гледам дупките по софия маи ще си ги има още поне 4-5 годинки. Мондеото го взех на 96 000 . сега е на 207 000 и може да не ми вярват някои от форума но смених алтернатор и това е. минава по неравности като котарак . щом един форт може да изкара 200 000 какво остава за субару . Все пак е по здрава конструкция от стандартен автомобил. Чудя се само на това субаро дали има сервиз които е монтирал газова уредба да каже дали става добре. Ако пасва газов инжекцион, това ще е колата дето ще карам следващите 4-5 год. Ако някои има представа субаро 2.0 -98 до 2000 г дали се газифитсирва и даде малко инфо ще му благодаря

  4. #4
    Аватара на zzlatev
    zzlatev е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    May 2005
    Място
    София
    Публикации
    9,176
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    За газифициране не знам, но някои австралийски фирми правят специално окачване за Форестър, може да се поръча и в България. Това говори, че колата не е чак толкова за подценяване, при внимателно каране според мен може да мине през интересни места. А с добри гуми...
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Добро е форестърчето смятам, а ми се върти, че може и да има серийно с газ, но може и да бъркам с волво крос кънтри... Ако случиш на читаво доста ще издаяни, от близко съм се запознавал с не 1 субару и са много сериозни, като се има на идея, че не са джипове, имат много сериозни постижения извън пътя. Е Йори би добавил, че голф е за предпочитане, но незнам дали по-новите са така подходящи като 2-ките. А и са по-малки, субарото е огромно и според мен подходящо за рибарлък. Лошото е, че ако/като се строши нещо, мног много няма кой да го прави, няма стари части, а новите са бая солени... така де, всяко нещо си има + и -...

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Само не бъркайте - Форестера не е огромен. По-малък е от много нормални автомобили, да не забравяме че използва шасито и ходовата платформа на Импреза, а това не е никакъв джип. А австралийците и за Териос предлагат окачване, видяхме какъв е резултатът - никакъв, дори бих казал стана по-зле... Така че това не е миродавно.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,930
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Че не е огромен,не е,но е достатъчно просторен и конфортен.За черни пътища,мисля,ще върши работа.Безспорно не е джип.Пораснало комби с повишена проходимост.За газифицирането,в понеделник ще ходя до сервиза на Субару,на Банкянско шосе и ще питам колегите какво ще кажат.

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Газов инжекцион може да се сложи на всеки стандартен бензинов двигател без тези от последно поколение с директно впръскване на горивото.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,930
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Тези са с метални колектори,та си мислех да питам за обикновенна АГУ.

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    407
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Немога да ви разбера с тия газови уредби.

    На Субару газ да слагаш .

    Все пак това е спортен автомобил, по-висок клас и т.н...

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,930
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Ми,чак спортен...2000 кубика,125 к.с.-то,по тази логика и Опел Вектра 2000 кубика е спортен автомобил.Пък всяка втора Вектра(ако не всяка) е на газ.Освен това,всеки си знае джоба.

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Цитат Мнение на jimmy Преглед на публикациите
    Немога да ви разбера с тия газови уредби.

    На Субару газ да слагаш .

    Все пак това е спортен автомобил, по-висок клас и т.н...
    И на Ферари бих сложил ако имах възможност, само за да докажа че другото са предразсъдъци. Те след някоя друга годинка формулите дизелови ще станат, ти за газта си се закахърил
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  13. #13
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    гледах вчера в мобиле.де 1 ферари старо доста за никфи пари, а действай и доказвай

  14. #14
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    София-Априлци
    Публикации
    2,549
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Цитат Мнение на quadra Преглед на публикациите
    И на Ферари бих сложил ако имах възможност, само за да докажа че другото са предразсъдъци. Те след някоя друга годинка формулите дизелови ще станат, ти за газта си се закахърил
    в търново има едно на газ.сервиза под самолета даже е червено

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    На старото и Бай Пешо Таксиметраджията може да му сложи...хем с най-евтиния изпарител
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    407
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    quadra, аз тебе, ако сложиш на Ферари газ още от сега те разбирам - щото ми е ясно, че го правиш за кеф.

    Да се пестят пари от това, вярно и това може, ама едва ли точно за Субару - където последната мисъл с такава кола е, че нещо е евтино и можеш да спестиш. Дето се вика едно нещо ще ти се счупи и отиде келепира. Имал съм Субару (всъщност единствената лека кола, която някога съм имал) и така и никога не се поинтересувах колко гори. По скоро ме блазнеше въпроса дали може да се завари педала на газта да е винаги до дупка натиснат.

    Аналогията с Вектра не я разбирам, който иска да си слага газ има и Вектри и Голфове бол, и частите са им евтини и т.н - лично мнение.....Изключвам тука агитката с V8-ците, то там количествените натрупвания водят до качествени изменения.

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2006
    Място
    София
    Публикации
    9,012
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Добре де, ама дали количествените натрупвания при V8 не са същите както и при WRX?
    Аре тя е кола за кеф, ясно, ама наистина какво пък толкова спортно има в една двулитрова атмосферна Импреза?
    И кефа там не е повече от всяка японка с подобен двигател, поне на сухо. Що да се набутваш излишни пари на държавата за нереалните цени на бензина като можеш да ги спестиш и да си купиш нещо полезно за колата За Ферари и Корвет е ясно че ги купува човек с пари и за кеф - там не е важно какъв е разхода. Ама тук - няколко килоевро за стара японка а после да се изваждаш като за Ферари - няма логика
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  18. #18
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,770
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Аз също не виждам какво лошо има човек да иска здрава голяма гола за да ходи на риба и същевременно да не дава луди пари за гориво.
    Ако взимаш колата само заради фасона и разбирам ама ако караш много парите си се пестят.
    no signature no problems

  19. #19
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,930
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Аналогията с Вектра не я разбирам, който иска да си слага газ има и Вектри и Голфове бол, и частите са им евтини и т.н - лично мнение.....Изключвам тука агитката с V8-ците, то там количествените натрупвания водят до качествени изменения.[/quote]
    Ми,посто сериен автомобил=сериен автомобил,поне според мен.

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    sofia
    Публикации
    36
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: СУБАРУ ФОРЕСТЕР 4Х4

    Ами какво да ви кажа, на субарото ще е по добре да сложа газ. Като се има в предвид , че градският ми пробег на ден е средно 100 км. 12-13литра по 2лв . това е 25 кинта на ден по 30 дена 700 лева.Със газ ще е на половината. И при това тук не смятам извън градсите ми пробези . като се метна на дунава 2 пъти в месеца .. и не ми се смята А иначе субарото си е едно комби но със по висок профил . А бавните скорости не са за пренебрегване все пак Рав 4 на тоиота да не би да е кои знае колко проходима . там където стигнат бавните предавки обикновенните не стигат. А и на мен не мие основна цел офф рооуд-а въпреки че апетита идва с яденето, ще се почне я да видя тука как ще мине а я да видя там какво ще стане , но все пак ще върши работа . Всички казват че частите скъпи ,да ама и на жипките не са по евтини предполагам. А и със разунмо каране тази кола неможеш я строши лесно. Та ако някои пита нещо някъде за газифицирване да пише. Ще и сложа газов инжекцион за по пълноценна работа. На практика предполагам че няма да има разлика в работата на мотора. Само някои да даде отзиви от газифицирването на това чудо

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Субару 4Х4 - мит и реалност
    От quadra във форум Subaru
    Отговори: 111
    Последно мнение: 14-06-13, 12:25
  2. Бъги от Субару
    От Scrapheap във форум Бъгита и самоделни конструкции на колесни машини
    Отговори: 4
    Последно мнение: 20-01-06, 11:54
  3. Купувам предно стъкло за Субару
    От Жоро Донечки във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 23-11-05, 15:00
  4. миниван Субару Е10 4х4
    От Scrapheap във форум Архив
    Отговори: 21
    Последно мнение: 18-10-05, 19:01

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •