Идеята за смяна на вярната Витара се беше появила от известно време. И не защото с нещо ме беше предавала някога, а просто исках да покарам нещо малко "по-истинско"
. Все пак още ми е малко кофти, че ще трябва да се разделя с нея, но трябва. Багажника на Витарата отдавна беше запълнен с всякакви полезни неща и място за багаж се намираше все по-трудно.
Исках този път беше да е с два цели моста, дизел и малко по-широко и по-голямо от Витарата, но не много по-голямо де
.
Да си призная първата ми идея беше за Диско 2, но просто защото не смеех и да си помисля за Rubicon-а ... до фестивала в Суходол. Там съпругата окончателно се запали по идеята Rubicon, леко загатната отново от мен
. И така след като на семейния съвет беше взето принципно съгласие, оставаше просто да направим заедно и следващата крачка към мечтаната играчка ...
Е, червейчето беше започнало да човърка още от Приморско 2012, където видяхме на живо джипа на elbgt Моят проект Jeep Wrangler JK и си поприказвахме с колегата.
Много интересна ми беше и темата на колегата hotsnail Кой нов джип е по-добре Wrangler или Defender?, въпреки че моето решение беше взето, но ми беше полезно да проследя пътя, по който и другите стигат до този извод
, без да се намесвам
.
Подходящият екземпляр отдавна беше наличен и дори се продаваше ... този Вранглер JK Рубикон с 35-ци., просто явно чакаше аз да узрея и да мина в next level
Кинекса беше го ъпгрейднал точно по начина, който аз си го представях, а Наско се оказа, че допълнително е сложил и още хубави неща.
Тази неделя седнах за първи път в Jeep Wrangler. Не знам как да опиша чувството което изпитах ... емоционален шок ... Отчитам обаче, че в случая и Кинекса е виновен
, в никакъв случай усещането нямаше да е същото, ако бях седнал в стандартна версия.
Благодарение на Пламен и разбира се на Наско, от днес вече Rubicon-a ще ме разбива емоционално предимно мен.
Шумен е при високи скорости с тези хубави гуми, видимостта не е като на лека кола, управлява се като малко камионче, ускорява малко по-мудно, отколкото съм свикнал, по-спартански интериор от други .... но общото усещане е невероятно. Усещането, което лично аз винаги съм искал да изпитам.
Още веднъж много благодарности на Кинекса и Наско.
Мерси на Пепи за съдействието.
Това е снимка от днес на път за София.

Исках този път беше да е с два цели моста, дизел и малко по-широко и по-голямо от Витарата, но не много по-голямо де

Да си призная първата ми идея беше за Диско 2, но просто защото не смеех и да си помисля за Rubicon-а ... до фестивала в Суходол. Там съпругата окончателно се запали по идеята Rubicon, леко загатната отново от мен

Е, червейчето беше започнало да човърка още от Приморско 2012, където видяхме на живо джипа на elbgt Моят проект Jeep Wrangler JK и си поприказвахме с колегата.
Много интересна ми беше и темата на колегата hotsnail Кой нов джип е по-добре Wrangler или Defender?, въпреки че моето решение беше взето, но ми беше полезно да проследя пътя, по който и другите стигат до този извод


Подходящият екземпляр отдавна беше наличен и дори се продаваше ... този Вранглер JK Рубикон с 35-ци., просто явно чакаше аз да узрея и да мина в next level

Кинекса беше го ъпгрейднал точно по начина, който аз си го представях, а Наско се оказа, че допълнително е сложил и още хубави неща.
Тази неделя седнах за първи път в Jeep Wrangler. Не знам как да опиша чувството което изпитах ... емоционален шок ... Отчитам обаче, че в случая и Кинекса е виновен

Благодарение на Пламен и разбира се на Наско, от днес вече Rubicon-a ще ме разбива емоционално предимно мен.
Шумен е при високи скорости с тези хубави гуми, видимостта не е като на лека кола, управлява се като малко камионче, ускорява малко по-мудно, отколкото съм свикнал, по-спартански интериор от други .... но общото усещане е невероятно. Усещането, което лично аз винаги съм искал да изпитам.
Още веднъж много благодарности на Кинекса и Наско.
Мерси на Пепи за съдействието.
Това е снимка от днес на път за София.

Коментар