Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моят WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    Току що погледнах джипа отпред при ярко слънце и добре осветен джип отпред - абсурд е да мине за дневни светлини. В мрачно време и при сумрак да, иначе твърдо не.
    Честито и от мен за пореден път.
    Аз съм със същите крушки с 9 диода , но не стават за дневни - следващата стъпка е 17 бр. диоди или 21 , но не бях сигурен дали ще влязат като дължина.
    Ще се ходи до магазина (зад гърба ми е ) и проба на място.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

    Коментар


    • #17
      От: Моят WJ 2.7 CRD

      Много безаварийни километри с Jeep-а и от мен!
      За светодиодните крушки- имай предвид, че високата температура от работата на основната крушка с нажежаема жичка не се отразява никак добре на светодиодите и скъсява значително живота им. Ако искате да сте със светодиодни крушки, ще трябва да смените всички такива във фара, както габаритните, така и основните с някоя от тези /в зависимост от това с каква крушка е фара/:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:H4-BULBS-SMT-SMD-68-LED-WHITE-FOG-LIGHTS-3528.jpg
Прегледи:1
Размер:31.6 КБ
ID:5486827
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LED Lamp HB4_9006_64 smd r.jpg
Прегледи:1
Размер:109.3 КБ
ID:5486828
      Отделен е въпроса до колко добре ще светят, за да заменят основната крушка за къси и дълги светлини.
      Поздрави!
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #18
        От: Моят WJ 2.7 CRD

        Онзи ден докато доливах течност за чистачки(ей, много е ценно това подсещане на evic-a за washer fluid low ) ми направи впечатление едно маркуче, което влиза в акумулатора? За какво е?



        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #19
          От: Моят WJ 2.7 CRD

          Ако изкипи акумулатора да отведе киселината,а не да се ратече на всякъде около акумулатора.Един вид отдушник.

          Коментар


          • #20
            От: Моят WJ 2.7 CRD

            Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
            Ако изкипи акумулатора да отведе киселината,а не да се ратече на всякъде около акумулатора.Един вид отдушник.
            Голям да пораснеш! Никога до сега не го бях виждал под капака на кола.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #21
              От: Моят WJ 2.7 CRD

              А някаква "дупка" ли има на акумулатора, където влиза маркучът и на всички ли модели акумулатори има "заготовка" (място за пробиване) на такъв отвор ? Защото никога не съм виждал (не съм се и заглеждал, де) за такива отдушници. "Либъртито" в подписа е с "Optima Red top", тя има два отдушника, че и с активен въглен филтрирани, отгоре на капака. Но на други акумулатори не съм виждал ?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #22
                От: Моят WJ 2.7 CRD

                Акумулатори "Варта" имат.
                Grand Cherokee 2.7crd Limited

                Коментар


                • #23
                  От: Моят WJ 2.7 CRD

                  В общия случай акумулаторите с течна киселина имат отдушник, а геловите и AGM-ите нямат.
                  в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                  Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моят WJ 2.7 CRD

                    Имат, ама или са дупки на самите тапи на клетките, или ако клетките са с общ капак, някакви отвори на капака. А аз питах за нещо, в което да вкараш показания на снимката маркуч ?
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #25
                      От: Моят WJ 2.7 CRD

                      Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                      ...а геловите и AGM-ите нямат.
                      И те имат.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моят WJ 2.7 CRD

                        Бяхме малко на разходка около вилата до тук:


                        и си взех от една морга:

                        Ларедо-то го няма като екстра, а има една тапа на негово място. Много полезна екстра покрай всички помпащи, надуващи, светещи, зареждащи, захранващи, затоплящи и т.н. джаджи в колата.
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моят WJ 2.7 CRD

                          Преди няколко дни преглеждах за OBDII грешки с ключа
                          /три пъти бързо на контакт и държа докато не светне одометъра и на третия контакт започват да се изписват/
                          и излиза:

                          P0645 - проблем в ел. веригата на релето за вкл./изкл. съединителя на компресора за климатика
                          P1685 - неразпознат ключ

                          /след това не ми се изписва dONE, a остава да свети одометъра/

                          Първата грешка предполагам се е появила когато човърках за да разбера защо не ми студи климатика след като го напълнихме. Тогава вадих релето, бушон. Тествах да го пускам без тях и т.н. Климатика не работеше защото радиатора изпускаше газ. Сменихме го преди ~2 месеца. От тогава няма никакви ядове.

                          Втората грешка идея нямам от къде е. Колата е с два ключа, като с всеки от тях тя пали абсолютно успешно от раз. Даже един път докато бях само с едно дистанционно, което беше с изядени гумени капаци в/у бутоните и не сработваше добре ми се разсвири алармата след отваряне на вратата. Аз я спрях като вкарах ключа и запалих с него, което ме навежда на мисълта, че SKIM-а работи ок.

                          MIL лампата не ми е светвала. За последните ~2 месеца със сигурност има 40 подгряващи цикъла, а може би и 440 без да е съм имал проблем около тези два модула(а и с всякакви други) а грешките още не са се самоизтрили както пише тук:

                          Erasing codes:
                          After three good trips the MIL is extinguished and the Task Manager automatically switches the trip counter to a warm-up cycle counter. DTCs are automatically erased following 40 warm-up cycles if the component does not fail again.
                          Някакви идеи?
                          Последно редактирано от imarh; 03-07-13, 09:55.
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моят WJ 2.7 CRD

                            ..Ми и ела да трием гешки....
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моят WJ 2.7 CRD

                              To за триенето ясно. Аз (май) мога да ги изтрия и като разкача акумулатора. Не са някакви критични, но просто ми стана интересно, защо не се самоизтриват.
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моят WJ 2.7 CRD

                                Направих си малък експеримент относно разхода според EVIC-а и до колкото може да му се вярва. По Тракия след Пловдив, когато магистралата е равна и с прилична настилка. Замерванията за среден разход са направени на отсечки от по 10км за 80км/ч, 90км/ч, 100км/ч, 110км/ч, 120км/ч, 130км/ч и 140км/ч. с двама възрастни и две деца с много прилично количество багаж.За по-бавно нямах нерви, а за по-бързо смелост(заради децата и жената) а и рядко карам с над 120. Дизелът е обикновен от OMV + Castrol TDA. Това са данните:






                                Както се вижда от данните, според мен оптимума като икономия е 110км/ч и 130 ако се бърза.


                                Лично според мен тези стойности са нереални и са поне с литър по-ниски от действителните. Поздрави от Арапя, а за навръщане ще гледам да зачистя резервоара и да налея OMV Premium diesel за нови засичане и ще докладвам.
                                WG 2.7 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X