Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 65

Тема: Положение на стрелката за температура

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Положение на стрелката за температура

    Колеги гледах темите но никой не казва от къде до къде е нормално да седи стрелката за температура на Дайхатсу Фероза?
    Моля някой да ме осведоми ако може.
    Мойта играе от ръба на нарисуваното термометърче до ръба на напречните му чертички.
    И още как да си проверя виското? На загряла кола (на ръба на чертичките) успях да спра перката с пръсти .
    Водната помпа и термостата са чисто нови

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    1,774
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Здравей! В зависимост от термостата на колко градуса отваря правилното положение е между 2 мм от вертикалната чертичка до върху самата чертичка. Това, че стрелката стига до края на хоризонталните не е добре според мен. Моята правеше така, но след смяна с хубав антивриз и нов термостат нещата си дойдоха на мястото. на термостата има едно отворче с клапанче на него. Правилното му положение е да е нагоре. То обезвъздушава системата и мисля, че също може да е проблем при теб ако не си го поставил в правилното положение. Надявам се да съм бил полезен. За виското има много писано по темите, но не се сещам в кои, а трябва да тръгвам и не мога да ги потърся сега. Поразрови се и ще намериш. Успех!
    ..................

  3. #3
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    518
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Здравей, стрелката не трябва да има голяма амплитуда след като колата влезе в нормален топлинен режим, ако например при по дълго спускане с висока скорост стрелката пада ниско и после се покачва почти до последните деления това е знак за не правилно работещ термостат (имал съм такъв проблем, но не на ферозата и след смяната стрелката си стоеше по средата с малки отклонения.На моята стрелката си и и стой по средата и почти не мърда(т'ва сме го коментирали и в други тема).
    За виското- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=163875 , това е най-прясната тема и мисля, че отговаря на въпроса ти.
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Вчера купихме виско и естествено се оказа че не става! Явно е за седем лопатки.Сега ще търся пак

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    820
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Колега, сменил си и термостата, дано е този от 78 гр. С, ето ти и темата http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%F0%EE%E7%E0 .
    Дано съм бил полезен.
    Последно редактиран от белята ; 04-05-13 в 09:34 Причина: кривопис
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  6. #6
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Смених го ама е на 86 градуса, стария беше на 84. Според мен това е нормална работна температура.

  7. #7
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    146
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Цитат Мнение на bogo1704 Преглед на публикациите
    Колеги гледах темите но никой не казва от къде до къде е нормално да седи стрелката за температура на Дайхатсу Фероза?
    Моля някой да ме осведоми ако може.
    Мойта играе от ръба на нарисуваното термометърче до ръба на напречните му чертички.
    И още как да си проверя виското? На загряла кола (на ръба на чертичките) успях да спра перката с пръсти .
    Водната помпа и термостата са чисто нови
    Стрелката трябва да се движи от малко в ляво от центъра до центъра при нормално каране. При по-високи температури, по-висока скорост или на баир може да се мести в дясно, при спускане малко в ляво, но трябва да се връща в нормалните граници при нормализиране на обстановката. Иначе има проблем. Ако показва постоянно по-висока температура се почва - свещи, кабели, центровка, термостат, липса на антифриз, водна помпа, виско, запушен радиатор, лошо гориво, износен двигател и т.н. да се търси причината. Ако стои ниско - тогава ??? - освен развален термостат, проблемен датчик или голям студ и яко парно - друго не се сещам, ама сигурно може да има и за това хиляди причини.

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    820
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Явно, не си чел достатъчно, термостатите са два вида, заради градусите на 78С и 84С, такова животно на 86гр.С Нема за Дайхатцу. Смени го с 78гр и внимавай при монтажа. С него просто няма да имаш ядове.
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Ами прав си днес ще ходя да търся на 78 С . Иначе виското го смених. И сега работи със сигурност. Дано да се оправи с термостата.

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    820
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Не виждам от къде си иначе мога да ти дам жокер, ако си от Сф.
    Интересува ме, какви пари даде за виското и какво е, т.е марка. Моето преди 2 г. дадох 160 кинта, след хиляди перипетии, защото през ръцете ми минаха 3-те модела. Писано е доста по темата.
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  11. #11
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    От Сф съм. Дадох 220 лв за японско Shimahide .Смених и термостата с Тама 78 С и сега стрелката не стига средата. Мисля че всичко е наред сега.
    Абе всичко започна след излизане на щуцера с маркуч от блока(отзад под делкото) по магистрала Хемус!! Което незанайно как стана... набих го обратно. Странна работа проверих дали надува маркучите .. не ! Какво беше това изкачане на този щуцер и досега не мога да си обясня.

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2008
    Публикации
    147
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Извинявам се,че използвам темата ти,но да не отварям нова-нормално ли е тая амплитуда на температурата,видна от снимките,като на място е 1 мм. след средата към загряване,или и аз съм за термостат?Име:  040420131249.jpg
Прегледи: 640
Размер:  94.0 КбИме:  040420131250.jpg
Прегледи: 646
Размер:  93.4 Кб

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Лекинко ти загрява, но не виждам кой знае какъв повод за притеснение, ако не прескача средата. Не трябва да мърда от лявата вълничка до термометърчето.
    Едно нещо съм забелязал. Ферозата не се страхува от големи горещини при ниски обороти. При високи обороти загрява повече, дори да е по-хладно.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2008
    Публикации
    147
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Лекинко ти загрява, но не виждам кой знае какъв повод за притеснение, ако не прескача средата. Не трябва да мърда от лявата вълничка до термометърчето.
    Едно нещо съм забелязал. Ферозата не се страхува от големи горещини при ниски обороти. При високи обороти загрява повече, дори да е по-хладно.
    При мене е точно обратното-във високите никога не загрява,високите обороти я карат да охлажда.Моята се притеснява от ниски обороти.За това я карам само на ръчка...Държи се,все едно има недостиг на дебит от водната помпа,а тя е в ред.

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Ами, виж си и термостата тогава. Може да е заял.
    Моята в най-големите горещини в реката и нагоре по баира към лозето, натоварена с почти тон камъни, никога не ми е качвала до средата.
    Карам на първа с малко газ и бавно, за да не потроша ресорите.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    146
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Ами, виж си и термостата тогава. Може да е заял.
    Моята в най-големите горещини в реката и нагоре по баира към лозето, натоварена с почти тон камъни, никога не ми е качвала до средата.
    Карам на първа с малко газ и бавно, за да не потроша ресорите.
    Не съм много съгласен с констатацията, че загрява ако минава средата. Ако карам с кофти газ с над 100 моята стрелка понякога минава в дясно от термометъра доста устойчиво. Но като мина на бензин се нормализира. В повечето случаи дори приемам, че това е нормално, защото много често газта е калпава. Ето една нощна снимка на ефекта при мен. Даже още може да се качи на баир или при по висока скорост.
    Име:  IMG0129A.jpg
Прегледи: 608
Размер:  13.8 Кб

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Ми, не знам Ачо.
    Факт е, че откакто я карам (4 години), никога не съм виждал стрелката да подмине средата. По черно , на дълго, градско, на високи, ниски обороти...
    А радиатора ми капе.
    Възможно е и да е от газта. Аз нямам газова.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,478
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Моята е качвала над средата веднага след като я купих, като я разръчках със 120-130. После смених антифриза, смених маслото с квото трябва (щото в началото сипах 15W50), и от тогава май никога не е подминавала средата. Виското се пуска горе-долу като стигне средата и не и дава да подминава по-натам.

    Все пак, мисля че дори да подминава средата с малко (милиметър-два), не е фатално. Просто трябва да се провери охладителната система и ако всичко е наред, няма повод за притеснения.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,659
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Говорите за напълно НЕ прецизни уреди, при това 20 годишни.
    При мен ако стрелката стигне средата оначава, че е кипнала.
    Нормално ми стои на 1/3 от циферблата.
    Всичко ми е изправно - и термостата и виското.
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    518
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Положение на стрелката за температура

    Здравейте, имам един въпрос.Стрелката на ферозата си стои по-средата, всичко си е ок, като изгася двигателя се чува клокочене и се чудя дали е нормално.
    Питам превантивно, мисля си че е нормално предвид факта, че след като се изгаси и е топла трябва по някакъв начин да се охлади, а тя е с виско и няма перки които да въртят (след спиране на мотора) и това е начина-преливане на водата на разширителния съд.

    П.п. С тези пълнолетни коли съм на принципа проверката е висша форма на доверие.
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 73
    Последно мнение: 23-01-16, 15:14
  2. Отговори: 2
    Последно мнение: 22-05-12, 19:38
  3. Отговори: 1
    Последно мнение: 28-02-12, 18:31
  4. Положение на ръчките на кормилото
    От ®yMeH във форум Трасета и техники на каране
    Отговори: 19
    Последно мнение: 29-07-09, 18:14
  5. Положение на въдицата при тролене
    От nemirko във форум Сладководен риболов
    Отговори: 4
    Последно мнение: 16-05-09, 07:32

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •