Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 77

Тема: Една Фероза с ново сърце

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    с.Лозен, Софийско
    Публикации
    69
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Една Фероза с ново сърце

    Здравейте, колеги!
    Време е и за моята по-сериозна тема в раздела.
    Един проект с любезното съдействието на:
    Моята съпруга - доставя части всякакви. Име:  photo_18.jpg
Прегледи: 1677
Размер:  132.1 Кб
    Моят тъст - главен експерт и съдействащ във всяко едно отношение. Срамува се. Няма снимка
    Естествено и аз съм в играта-главен инициатор и изпълнител.Име:  photo_11.jpg
Прегледи: 1670
Размер:  82.4 Кб
    По стечение на обстоятелствата миналата година и аз се сдобих с Дайхатсу Фероза от 1989г., инжекцион.
    Идеята беше да я взема, за да свърша определена работа и след това да не я карам повече. Стана точно обратното. Много ми допадна и реших, че имам нужда точно от такава джипка. Лесно се провира и паркира навсякъде; сравнително здрава и лесна за ремонт; прави достъпа до планината много по-лесен и приятен; тегли ремаркета и какво ли още не; не се притеснявам, че някой ще ме одраска на паркинг, а зимата си е направо супер. Освен това, има възможност за подобрения и преправяния, с които да си запълвам свободното време /тук е момента да вметна , че работя в семеен автосервиз , та време изпада/.
    След като видях, че малката джипка би ми вършила чудесна работа, се разрових в раздела на Дайхатсу, прочетох 90% от темите и се заех със обслужването и.
    Първо смених маслата в мотора, скоростната кутия, диференциалите и раздатката. След това промих охладителната система, смених термостата и заредих с нов антифриз. Имах проблем с отоплението в купето и затова смених радиаторчето на парното и уплътних всички въздуховоди, за да може всичкият въздух от вентилатора да минава през радиатора /използвах радиатор от БМВ Е30; такъв имах наличен/.
    Проверих състоянието на анренажния и другите ремъци, смених семеринг на разпределителния вал, регулирах клапаните и смених свещите.
    Смених и цялата изпускателна система – беше много изгнила.
    Последва смяна на предни накладки и опресняване на спирачната течност.
    Монтирах модул за дневни светлини /след като забравих няколко пъти фаровете включени/ и нови крушки на фаровете Osram night breaker plus.
    Подкарах по-смело и естествено смених съединителя /още в началото се усещаше, че е износен/ Всичко това правих миналата зима, имаше много сняг и студ и нямаше кой да снима.
    Мина зимата и дойде пролетта. Заех се с поставянето на алтенатор 80А, отново от Е30; нови ремъци; нов въздушен и горивен филтър; пране на целия салон; поправяне на малките изненади, които изникнаха под мокета и пластмасовите вежди. Консервирах вратите и предния капак с консервант за кухини.Име:  sustoqnie kupe.jpg
Прегледи: 1662
Размер:  139.3 КбИме:  krupka.jpg
Прегледи: 1650
Размер:  64.5 КбИме:  grund z b.jpg
Прегледи: 1650
Размер:  45.4 КбИме:  diht  z b.jpg
Прегледи: 1647
Размер:  90.1 КбИме:  alternator.jpg
Прегледи: 1649
Размер:  58.6 Кб
    Моделирах и ляв тампон на мотора, като използвах нов тампон от Форд. Име:  tampon s dwg.jpg
Прегледи: 1651
Размер:  101.0 Кб
    Всичко стана добре и пак газ.
    Направих нова задна броня от тръба и махнах вече стърчащата извън бронята стойка за номера с осветлението. Боядисах стойката на резервната гума, изправих задната врата, отстраних ръждите, оцветих и нея.Залепих фолио на задните стъкла. Естествено, залепих стикери с логото на OFFRoad-Bulgaria.com
    Име:  zad.JPG
Прегледи: 1653
Размер:  124.7 Кб
    Стана първи юли и хайде нощно каране към връх Половрак в Лозенската планина, за да гледаме изгрева. Малко ни пречеха дръвчетата, но си беше готино. Самият аз съм от с.Лозен.Име:  photo_20.jpg
Прегледи: 1655
Размер:  169.9 КбИме:  photo_22.jpg
Прегледи: 1655
Размер:  322.8 Кб
    Естествено дойде време за монтирането на газова уредба. Не обичам газта и все го отлагах, но обстоятелствата го налагаха. Решението е едно: премахване на старият резервоар и поставянето на нов по-малък заедно с бутилката за газта на неговото място.
    Име:  rezerwoariii.jpg
Прегледи: 1653
Размер:  130.3 Кб
    Избрах газова бутилка 27литра. За бензинов резервоар избрах стара бутилка за въздух, събираща 17литра /такава имах/.
    После с флекса, телоподаващото и куп други инструменти, направих Ферозата да върви на газ и на бензин. Естествено преди да монтирам всичко, почистих, нанесох ръждопреобразувател и боядисах задната част на шасито.
    Исках да сложа филтър и преди бензиновата помпа, защото нямаше как да сложа цедка на смукателя от към новия резервоар. Заложих на проба-грешка, прочетох статиите из нета и накрая установих, че Racor Filter върши работа. Намерих такъв и го монтирах зад десния подкалник.
    Всичко стана супер, минахме няколко теста в планината и отново започнахме да се возим безгрижно.
    Име:  racor.jpg
Прегледи: 1647
Размер:  11.5 Кб
    Стана есен и вече събирах пари и мнения с какви гуми да обуя джипката.
    Обаче!!!
    Един ден както се возех рано сутринта, по равен празен път в средата на селото, видях бял дим излизащ от ауспуха /джипката беше загряла нормално и я карах с равна газ/. Досетих се къде да очаквам проблем, а именно гарнитура на главата и веднага се прибрах. До обяд главата беше на масата и проблема беше ясен……спукан блок, както се оказа по-късно, на обичайното място: между трети и четвърти цилиндър. Беше много неприятен и тъжен ден.
    На следващия ден започнах с търсенето на блок. Пуснах тема във форума, звънях на разни обяви, но всеки предлага цял мотор, а цени не ми се коментират. Мина седмица и половина, блок не намирах никъде. Започнах да се замислям за двигател от друга марка автомобил/ ние се занимаваме предимно с автомобили БМВ и естествено мислите ми бяха в тази насока/. След няколкодневно мерене, смятане, питане, четене и разглеждане на цените на двигатели, взех решение да сложа двигател от БМВ Е36 с код М42б18 или така добре познатият ни 318ис около 140к.с. Причините, поради които избрах този двигател са:
    - имах блок с дупка от биела и глава, с тяхна помощ щях много лесно да наглася новите места на тампоните върху шасито и лапите за новият двигател;
    - цената за цял оборудван двигател е половината от тази на двигател за Фероза;
    - по-здрав, надежден и мощен от този на Ферозата;
    - лесно се намират части и консумативи;
    - познат ми е много добре.
    Остана още един основен въпрос за разрешаване, а именно скоростната кутия. Тук на помощ се притече Дани от Казичене. Дойде огледа скоростните кутии на Дайхатсу-то и БМВ-то. Каза: „няма проблем, ще отрежа камбаните и ще направя скоростната кутия на Дайхатсу-то с камбана от БМВ” . Оказа се “дълъг и сложен процес”, но след три месеца вече имах фабрична скоростна кутия от Дайхатсу за двигател на БМВ.
    Име:  sk kutiq nowa.JPG
Прегледи: 1656
Размер:  149.8 КбИме:  skor kut new 1.JPG
Прегледи: 1656
Размер:  140.1 Кб
    Междувременно купих цял двигател 318ис, проверих му основните и биелните лагери, проверихме дали е с разтегната ангренажна верига, сменихме гарнитурите на капаците и картера.
    Докато чаках с нетърпение успях да направя и боди лифт около 6см. Необходим е, за да може да се вмести изпускателния колектор на новия двигател.Име:  IMAG0333.jpg
Прегледи: 1652
Размер:  154.5 КбИме:  body lift.JPG
Прегледи: 1653
Размер:  114.4 Кб
    Успях да продам на колега от форума оригиналните ферозови джанти с гуми и да намеря много хубави джанти с ЕТ-20 широки 8,5 инча. Име:  djanti.JPG
Прегледи: 1649
Размер:  132.1 Кб
    След нова година времето се затопли и при първа възможност се заех с направата на лапи за новият двигател и всичко необходимо за поставянето му. Мерене, рязане, пилене, заваряване, ръждопреобразуване, грундиране, боядисване….времето направо отлетя. В средата на февруари успяхме да го монтираме.Име:  IMAG0331.jpg
Прегледи: 1651
Размер:  128.2 КбИме:  IMAG0329.jpg
Прегледи: 1643
Размер:  128.5 КбИме:  IMAG0330.jpg
Прегледи: 1637
Размер:  97.8 КбИме:  IMAG0334.jpg
Прегледи: 1639
Размер:  86.7 КбИме:  is pred.JPG
Прегледи: 1642
Размер:  143.0 КбИме:  dvg is.JPG
Прегледи: 1633
Размер:  147.6 Кб
    За норматив монтирах и алтернатора, стартера, помпата за хидравликата, водната помпа, демпфера, ролките и ремъка. Предстои монтиране на радиатора и направа на цялата охладителна система, заедно с изпарителя. За целта съм приготвил един кашон с най-различни маркучи, малко медни тръбички с различни диаметри, скобички, няколко климатични вентилатора от различни марки и модели автомобили с изгорели управления, и разбира се, радиатор за 318ис. В оригинала за охлаждане се използва перка с виско съединител навити на водната помпа, но от преправянето на скоростната кутия двигателя мина с около 3см. напред; отделно коша на Ферозата е по- къс и място няма. Изпарителя зае малко странна позиция, но тепърва ще тестваме да видим ще има ли проблем.
    Дойде време за радиатора и вентилатора. Улисах се в мерене, рязане, напасване и след 2-3 часа вече си имаха места. От дясно заварих стойка за радиатора на шасито, от ляво изработих малък държач, който се захваща с един от болтовете на кормилната кутия. Горната страна е по-лесна. Две планки наподобяващи S. Оригинално радиатора е на четири тампончета. Надявам се няма да има проблем, че стъпва на шасито.
    Ред бе на кормилната уредба. Там промених местата на казанчето за хидравлична течност и маркучите. Налага се защото хидравличната помпа вече е от ляво. За казанчето си имаше фабрично място от ляво, просто го монтирах. Маркуча за високо налягане си направих по поръчка, а за връщащото се в казанчето масло си остана оригиналния маркуч от хидравликата.Име:  IMG_4791.jpg
Прегледи: 1645
Размер:  81.3 Кб
    Беше време за най-интересната и вълнуваща част. Направа на смесена електрическа инсталация между БМВ и Дайхатсу и след това запалване на двигателя.Име:  IMAG0351.jpg
Прегледи: 1641
Размер:  100.1 Кб Име:  photo.JPG
Прегледи: 1639
Размер:  134.4 Кб
    С по-голямата част от инсталацията се справих лесно. Един от основните проблеми беше подреждането на бобините по местата им /оригинално ис-а е с четири бобини, закачени от вътрешната страна на десния калник, а до самите свещи има доста дълги, скъпи и ненадеждни кабели. Затова сложих четири бобини от М52 – всяка направо върху свещта/. Необходима е специална планка за закрепването им към главата и преди да се свали двигателя от донора да се надпише кой кабел от кай цилиндър е.Име:  IMAG0354.jpg
Прегледи: 1638
Размер:  81.2 Кб За съжаление не присъствах на демонтирането на двигателя и после падна много четене, ровене из нета и пробване, но накрая все пак запалихме. Датчикът за налягане на маслото си остава от БМВ, температурният датчик си свалих от главата на Ферозата и го монтирах на фланеца на термостата.Име:  IMAG0357.jpg
Прегледи: 1634
Размер:  43.2 Кб Останалата част от инсталацията е лесна.
    След като запалихме двигателя ни остана само направа на хубава изпускателна система, намиране на място за въздушния филтър и да направим ново ухо на жилото за съединителя, защото оригиналното е на няколко милиметра от изпускателния колектор на много горещо място. За целта е необходимо да се поработи и нещата си стават. Име:  photo 2.JPG
Прегледи: 1643
Размер:  153.7 КбИме:  photo 5.JPG
Прегледи: 1633
Размер:  128.7 КбИме:  photo 4.JPG
Прегледи: 1634
Размер:  132.0 Кб
    Речено сторено и на 26.03.2013г. платих гражданската и минах преглед.
    Следва раздвижване 100-150км. След това оглед за възникнали евентуални проблеми.
    Оформяне и придаване завършен вид на всичко в моторния отсек.
    За сега е това. To be continued...............

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Попово
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Браво Колега мислех че само аз не се развивам добре и ако искаш вярвай като ми писне вечер сядам и се ровя в нета да намеря някой по луд от мен. Между другото пиша ти това защото схемата при мен е долу горе същата. След като скъсах биела на 1 ви цилиндър помислих малко и ми влезе щура идея в главата да сложа на ферозата двигател от алфа ромео 1.9 жтд . ти поне вече си запалил аз имам още малко работа но много се радвам като видя някой ентусиаст. Аз също напаснах кутията от ферозата с фланец и сложни изпълнения около маховика и съединителя, почти съм готов с механичната работа голям проблем имах с изпускателния колектор трудно намерих място защото моя двигател е с турбо и много малко място ми остана. Така и не направих нито една снимка макар че няколко човека ме помолиха да пусна тема. Надявам се скоро да запаля и да я сцепя. Поздрави

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    стара загора
    Публикации
    555
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Един съвет махни това жалко подобие на филтър след една седмица каране лятото по прашни пътища и дебитомера е заминал
    ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

  4. #4
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,962
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Браво за ентусязма.Ще следя с интерес,житие и страдание на твоята фероза
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    с.Лозен, Софийско
    Публикации
    69
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Цитат Мнение на abshristov Преглед на публикациите
    голям проблем имах с изпускателния колектор трудно намерих място защото моя двигател е с турбо и много малко място ми остана.
    И аз срещнах проблем с изпускателната система. Оригиналният колектор въобще не се събираше. За щастие имах познат с двигател м44б19. Там колекторът е много по-прибран. Купих такъв. Него също го преправих, но по-малко. Успех и на теб.

    Цитат Мнение на koko_s Преглед на публикациите
    жалко подобие на филтър
    Много точно казано. Няма място за кутия. Не става нито от БМВ, нито от Фероза. Времето много ме притиска. Реших да сложа такъв филтър, за да мога да се придвижвам. Идеята е да направя кутия, която направо да съчетая с шнорхел.
    Последно редактиран от CarTest™ ; 29-03-13 в 10:38

  6. #6
    Аватара на Райковски
    Райковски е офлайн
    Радослав
    Старши участник | ОС || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2011
    Място
    София, Троян
    Публикации
    3,772
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Много интересна тема, ще я следя с интерес! Браво!

    П.П.- Леле, с тоя двигател, не се знае как ще ''фърка''
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    514
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Браво супер е станала, със здраве да си я караш и много безаварийни. С този мотор няма стигане
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

  8. #8
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Браво, лудите не са на изчезване!
    Има нещо, което не схванах съвсем - къде точно ти се крепи радиатора? отдолу за рамата, а горе за купето? Ако е така, добър съвет, направи нещо по въпроса. Не, че купето ходи кой знае колк омного спрямо рамата, но съвсем достатъчно, за да скапе радиатора, проверено. Ако не съм разбрал правилно - сори.

    Въпросче: какво е това чудо за консервиране на кухини? Въпроса много ме вълнува.

    А, и последно .... дано си по-инат от нас или поне по-съвестен ... както сложихме на "проекта" китайски филтър за 5 лева (горе-долу всичко по-дребно от врабче май може да мине необозпокоявано през него), само за пробата, и ... таковата ... все още си е с него Което никак не е добре, ама няма кой да ни начука канчетата...
    Ще следя с интерес какво си намислил.
    Успех!
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  9. #9
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Ловеч
    Публикации
    3,997
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Поздравления за положения труд!
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,162
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Поздравления и адмирации за добрата работа! Преди време един такъв филтър (вярно беще си КН) успях да го упаковам за някакво Саксо VTS в пластмасови саксии.Успех и със здраве!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    с.Лозен, Софийско
    Публикации
    69
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Re: От: Една Фероза с ново сърце

    отдолу за рамата, а горе за купето
    Правилно си разбрал. Хубавото е, че долу не е захванат, а само стъпва на тампончета, върху специално изработени гнезда на рамата /така стъпва и в оригинала/. Отгоре S-образни планки го крепят към купето, отново посредством тампончета/ отново оригинални/, като има възможност да се мести с около 5-6мм нагоре-надолу. Напред-назад не се мести. Наблюдавам, за сега проблем няма.
    чудо за консервиране на кухини
    Правят го много фирми. Аз използвам консервант за кухини на Car System с код KS-250. Не правя реклама. Ако преценят модераторите, да изтрият.
    Най-просто казано, представлява нещо като течен восък. Предлага се на спрей и на по-големи разфасовки - те се нанасят със специален пистолет. Със спрея има специална тръбичка с накрайник, който разпрашава, така че като пръскаш в някоя кухина да се разнесе равномерно навсякъде. След като засъхне прави филм, който предпазва металите от корозия.
    За филтъра, вече писах.
    Поздрави на всички и благодаря за съветите
    Последно редактиран от Иван Вълчанов ; 29-03-13 в 20:23 Причина: правопис

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,650
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Поздравления!
    Колега, проекта ти е чудесен!
    И аз имам от време на време такива мисли в главата.
    Сега мотора ми е след ремонт. Ако не ми хареса след ремонта ще мисля и аз за смяна.
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Попово
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Колега забравих да кажа браво за положения труд дано да не излизат по сериозни проблеми със здраве да си я караш

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Попово
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Забравих да попитам как направи съединителя сигурни си ползвал маховика от бмв-то и си сложил феродовия от ферозата. Ако е така имаш ли проблеми със съединителя държи ли се добре? Моя маховик беше демпферен и се наложи да го сменя с обикновен от по стария модел като го разстъргах малко и сложих притискателния и феродовия от ферозата но ме притеснява по големия въртящ момент който при мен долу горе идва по две. Триещата повърхност на оригиналния диск при мен е по-голяма и като сложим допълнителното натоварване при боксуване при кал малко ме притеснява дали ще издържи

  15. #15
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    с.Лозен, Софийско
    Публикации
    69
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Забравих да попитам как направи съединителя?
    Използвах маховик, притискателен диск и феродов диск от БМВ. Вградихме главинката на Ферозовия феродов диск във феродовия диск на БМВ-то. Педала стана малко по-твърд. В момента съм с поизтъркани гуми. Само те превъртат при подаване на повечко газ. Вчера теглих по стръмен наклон съседа с неговата Asia Rocsta. За сега проблеми няма. Предстоят още тестове.

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Re: От: Една Фероза с ново сърце

    Цитат Мнение на Иван Вълчанов Преглед на публикациите
    Правилно си разбрал. Хубавото е...
    Благодаря за инфото, ще ми е полезно.

    За радиатора - ще се повторя, но ако смяташ да се навираш на по-интересни места, а след подобна интервенция, просто не виждам как ще се сдържиш да не го направиш, помисли, дали няма вариант радиатора да остане хванат само за рамата. Или само за купето, в краен случай. При движение по що-годе равен път е съвсем нормлано да няма проблем, още повече при ходовете, които каза, че си оставил от към рамата. Но при по-сериозно усукване, особено комбинирано с леко подпиране в някое дръвче (аааа, да де, и аз все казвам, че съм разумно момче и не правя такива неща ... ) изведнъж изместването може да се окаже малко повечко, отколкото радиатора иска да издържи. А в такава ситуация, навръх интересното, дет' се вика, да останеш без водица е гаааааадост неземна, и сам знаеш. Не го пиша, щото си нямам друга работа, сърбал съм попарата, а много се кефя на това, което правиш, та затова мрънкам - да не откриваш топлата вода по трудния начин
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Попово
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Това за смяна само на главинката честно да ти кажа не ми дойде на акъла защото при мен единия феродов е демпферен а другия не е и въобще не се усетих. При теб няма слабо място ти реално ползваш целия комплект на бмв- то и няма как да има проблем.

  18. #18
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Браво колега! Ще следя темата с интерес.
    Спукване на блока май е често срещан проблем, така че желая успех в начинанието.

  19. #19
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    Цитат Мнение на Delcho Преглед на публикациите
    ... Спукване на блока май е често срещан проблем, така че желая успех в начинанието ...
    Точно пък на BMW двигател да е проблемен блока за първи път чувам. Още повече на М42В18 който е най-добрия 4-цилиндров двигател на фирмата ...
    Не знам само защо колегата е сложил отделните бубини с тази планка а не е запазил оригиналната конфигурация с общ блок и отделни кабели до цилиндрите която по принцип не дава проблеми, но той си знае.
    Най-малкото не е ясно колко добре ще уплътнят "лулите" върху отворите (нямам предвид около свещите).

    PS Ако въобще може да се говори за проблеми с прегряване при BMW двигателите то те се срещат най-вече при TDS-ите и то по главите а не по блоковете (това разбира се при изправна охладителна система и ако не се опитваш зорлем да унищожиш мотора)

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,962
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Една Фероза с ново сърце

    [QUOTE=tsb_bg;2147448]Точно пък на BMW двигател да е проблемен блока за първи път чувам. Още повече на М42В18 който е най-добрия 4-цилиндров двигател на фирмата ...
    QUOTE]

    Споко,Делчо говори за мотора на ферозата.Неговото спукване е повод за тази интересна тема.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Едно ново начало на една стара машина! :)
    От Hristo Iskiliev във форум Бъгита и самоделни конструкции на колесни машини
    Отговори: 36
    Последно мнение: 09-05-16, 20:21
  2. Гошо си има ново окачване :)
    От stargazer във форум LAND ROVER
    Отговори: 8
    Последно мнение: 09-05-11, 10:42
  3. Отговори: 49
    Последно мнение: 08-04-10, 09:23
  4. Отечка след ново окачване и то от ABS-а
    От dido-diskoto във форум LAND ROVER
    Отговори: 5
    Последно мнение: 16-01-09, 09:24
  5. Още една Фероза в клуба :)
    От Иван Горчев във форум DAIHATSU
    Отговори: 6
    Последно мнение: 17-06-08, 22:24

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •