Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Дават my някъде 19 мили на галон. На мойта леката кола и дават 21...
    Бе те хубаво "дават" братята американци, ама на осмак да гледаш разхода.... Аз поне за три години на 4.7 стигнах до следния извод - като свърши, първата бензиностанция и "догоре". Ако на някой не му изнася - има подфорум "Продавам".
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

    Коментар


    • #92
      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
      Нямаш ли Usermanual за тая машина? Прочети или поне попрегледай там какво са написали.Няма да е чак толкова сложно да си програмираш сензорите при сезонната смяна на гумите.
      Имам pdf за Liberty 2005 - 2007 с два вида TPS. Има подробно обяснено как се демонтира/монтира гума, сензор и т.н. Ако представлява интерес, мога да ти го пратя на mail.
      Поздрави!
      И юзер и сървис мануали си свалих - TPSM системата не е същата Тази е някаква advanced, top, hyper, не ми се рови пак в безкрайното ръководство, общо са три вида TPSM-и.
      На тебе рисува ли разни анимации на дисплея, за всяка гума с отделното налягане, до стотна от бара ? Не е само да ти светва индикаторче със сплескана гума, а ти показва схемата с 4 гуми, налягането на всяка гума поотделно и стрелка кое точно налягане не му харесва. Безкрайни указания в горния цитиран стил, но за тази точно система с уточнението: "отивай при дилъра"
      Както и радиото (или там телевизоро с джипиесо) - на повечето измежду 60-те версии иска код, ако откачиш акумулатора (тука има много теми, защото кода обикновено го няма), и на това конкретно код естествено нямаше залепен на книжката - на мястото, където пише "залепи стикера с кода". Понеже и акумулаторът е за смяна вече почвах да си скубя косите от ставащото неизбежно посещение в БС, но на 657-ма страница от отделното ръководство за аудио-системата (и то само на италиански и немски ) установих, че код няма, защото на този модел радиото просто не работи ако бъде сложено на друг автомобил от същия вид. Не му трябвало код. Има си радиото нещо като имобилайзер (уфф, поне една добра новина... )
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #93
        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
        Бе те хубаво "дават" братята американци, ама на осмак да гледаш разхода.... Аз поне за три години на 4.7 стигнах до следния извод - като свърши, първата бензиностанция и "догоре". Ако на някой не му изнася - има подфорум "Продавам".
        Аз само писах колко и дават за груби сметки. За зануляване, точни сметки и засичания нищо не съм казал. Моята лека кола си харчи някъде 25 /смесено/по книжка. Като я карам аз без детето на задната седалка, отива на 35 някъде. С цел увеличаване на разхода, задните ми гуми са 275/40/18, предните 255/45/18. Ако можеше да събере по-широки, по-широки щях да и сложа. Не може "Мечо Пух" и душата в рая едновременно.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #94
          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          И при Liberty има два вида TPМS - BASE TIRE PRESSURE MONITORING и PREMIUM TIRE PRESSURE MONITORING
          TPM system operates on a 315 MHz radio frequency. Export TPM system operates on a 434 MHz radio frequency. The 434 MHz sensors can be easily identified by a solid white oval insignia (3) on the body.
          Явно при тебе са я доусъвършенствали тази система доста и трябват познания като за астронавт. А за радиото - и при мен е така. Моето е с GPS навигация и цветен дисплей /също без карта за нашите ширини/, но е вързано с колата по VIN. При сваляне на акумулатора не иска код, не си забравя настройките, датата и часа и е много точно, като час /нали си взема данни от сателит/. Има два DVD диска, но за северна и южна Европа. Нас пак ни няма на картата.
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #95
            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Е какъв е проблемът да се смени акумулатора, без да се прекъсва захранването! Някакъв допълнителен датчик ли има, че си махнал акумулатора?
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • #96
              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
              Е какъв е проблемът да се смени акумулатора, без да се прекъсва захранването! Някакъв допълнителен датчик ли има, че си махнал акумулатора?
              Имаш предвид с някакви джикитайски джаджи пускащи ток през запалката ? Не съм махал акумулатора, просто ме гони "автохипохондрия" и се опитвам да предвидя всички възможни бъдещи неприятности. Тази с изгубен "код на радиото" отпада - нЕма код.
              Засега няма да сменям акумулатора, защото се повъзбуди откакто почнахме да караме "Хемито" и си пали горе-долу добре. Той е явно първият, откакто е колата, базов модел на "Johnson Controls", същия с какъвто беше "Libby" (в Щатите ги гледах по 29 $ в "Уол Март" ), само че си е с десен плюс (на "Либи" е с ляв), което прави намирането на заместител в БГ много по-лесно. Има място и за по-голям размер (на "Либи" влезе само червена "Оптима" , всички други опции бяха рязане или пилене на стойката или слагане на батерия с по-малък капацитет).

              Други новини - днес махнахме резервната гума. Беше си здраво напомпана - 2,3. Напомпахме я още по-зверски, но съобщението "Spare tire pressure low" не ще да си ходи . Reset-нахме де що имаше такива копчета, пак седи. Пак я свалихме, отдалечихме се с колата на 2 км. от гумата - пак "Spare tire pressure low". Явно сме изтеглили късата клечка и имаме въпросния "неотстраним бъг" лекуван с ~1000 $ за 5 бр. нови сензори и ХХХ $ за обучение при дилъра Не се самообучават, трябва си Scan-tool, в "Роцкауто.цом" любезно предлагат тайвански такива за около 470 $, к`во му плащаш.
              Поне установихме, че с натискане на едно копче "Step" на централната конзола все пак можеш да прегледаш показанията на трип-компютъра, вкл. пробег, компас, външна темп., оставащи км. до зареждане, среден разход и т.н. но за кратко, много-много кратко, докато отново не се появи господарят на екрана, а именно: "Spare tire pressure low" .
              Нулирахме пробега, отидохме до Дядо Владо за съставяне на "списък за пазаруване", по пътя я поюркахме, колкото имаше мегдан - около 140 км/ч макс. с резки потегляния и ускорявания (голям кеф), върнахме се и - "Average consumption - 19 l / 100 km."
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #97
                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Ако резервната е с подходящи /същите/ размери, като тези на колата, що не пробвате да я сложите на мястото на една от другите и да покарате малко с нея. Интересно ми е как ще реагира тогава. Не може да е чак толкова "глупав", че и за изхвърляне на пепелника да ходиш до дилър, за да ти ресетне нещо в компютъра. Що ще да са развалили една доказала се, работеща система TPMS от предишните модели, вместо просто да я доусъвършенстват и развият? Там тя си се самообучаваше по коментирания вече начин и нямаше чак толкова капризни щения!
                Другия вариант е резервната просто да няма въобще TPM сензор или поне работещ такъв.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #98
                  От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Не може да е чак толкова "глупав", че и за изхвърляне на пепелника да ходиш до дилър, за да ти ресетне нещо в компютъра.
                  Все повече се убеждавам, че нещата са така замислени За пепелника просто не са се сетили, защото повечето хора там не пушат, нали ?

                  Най-вероятно е това:
                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Ако резервната е с подходящи /същите/ размери, като тези на колата, що не пробвате да я сложите на мястото на една от другите и да покарате малко с нея. ...
                  Другия вариант е резервната просто да няма въобще TPM сензор или поне работещ такъв.
                  Джантата на резервната гума е здраво подбита от удар върху нещо ръбато (бордюр или българска дупка на пътя). Ударът е далече от вентила, но нищо чудно да е прецакал сензора или при оправяне на гумата да е заминал и тази да са я оставили за резервна.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #99
                    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Е, дори така да е. Не става ли да се купи само един сензор от същия модел и да се обучи, макар и при дилър, вместо това:
                    въпросния "неотстраним бъг" лекуван с ~1000 $ за 5 бр. нови сензори и ХХХ $ за обучение при дилъра
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                      Е, дори така да е. Не става ли да се купи само един сензор от същия модел и да се обучи, макар и при дилър, вместо това:
                      Знам ли... Предполагам, предвид присъщата ми Марко-Тотевщина че тъкмо ще оправя тази гума, ще свършат батериите и на другите сензори . Така или иначе ще купувам гуми, най-добре е цялата работа да се свърши накуп - нови гуми + нови сензори, а най-добре би било да се изключи проклетата TPMS система. Димата ми каза някакъв руски форум, ама аз естествено забравих името на сайта, ще пробвам с "гугълстване" да го открия, където е описана процедурата как се изключва TPSM. След това с разпечатка от алгоритъма трябва "по втория начин" да се убеди съответния служител при дилъра или при предишния дилър Инд. комерс (и там можели) да я приложи. Защото на дилърите им било забранено да изключват системата и в тяхната документация процедурата я няма...
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Що да гадаете, резервната на гумаджия и виждате има ли сензор. Те не бяха ли с батерия ДО 10 години живот и после нови . Ta може и това да е...

                        Коментар


                        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Имаш предвид с някакви джикитайски джаджи пускащи ток през запалката ? Не съм махал акумулатора, просто ме гони "автохипохондрия" и се опитвам да предвидя всички възможни бъдещи неприятности. Тази с изгубен "код на радиото" отпада - нЕма код.
                          Засега няма да сменям акумулатора, защото се повъзбуди откакто почнахме да караме "Хемито" и си пали горе-долу добре. Той е явно първият, откакто е колата, базов модел на "Johnson Controls", същия с какъвто беше "Libby" (в Щатите ги гледах по 29 $ в "Уол Март" ), само че си е с десен плюс (на "Либи" е с ляв), което прави намирането на заместител в БГ много по-лесно. Има място и за по-голям размер (на "Либи" влезе само червена "Оптима" , всички други опции бяха рязане или пилене на стойката или слагане на батерия с по-малък капацитет).
                          _
                          Хм. Не знаех, че има такива джигитайски джаджи и, сигурно поради тая причина, си ползвам обикновен кабел с щипки от двете страни, за да направя бай-пас. Става много лесно с кабелите на мултицета, които си имат и "крокодилчетата", независимо дали е китайски или съветски...
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар


                          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            ...което прави намирането на заместител в БГ много по-лесно...
                            Не сте търсили на правилното място. И тук едни ми обясняваха какво ли не за акумулаторите и аха да продадем на брато Тойотата , после отидохме в друга фирма и ... опа.. акумулатори имало всякакви, леви, десни, ниски, високи, със странни амперчасове ... каквото ти душа сака.

                            За тия сензори ... мммм ... нещо бъгава ми се види тая работа. Ако са чак пък толкоз скъпи и капризни (сензора колкото гумата, че може и отгоре ... 'айде нЕма нужда...), така ли пък никой не им е намерил заместител? По технически причини, няма как да предават кой знае колко сложен код - 32, макс 48 бита, с все серийния номер и налягането. Не ми се вярва някой да не е направил нещо да будалка компа. В края на краищата, може да се сканира какво пък толкоз предават и да се емулира.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Имам аз един Крайслер, нали съм пусто фен на американките. Та на тоя Крайслер, дето е рода с твоя му турили един имобилайзер, че да не може да се пали. Ходих в БС, не се наеха да го оправят, че не било рязане на жици, ми бил софтуерен и трябвало да се изключат няколко стъпки като тръгнеш от ключа за запалване, та стигнеш до компа. Намерих един човек, благодарение на един колега от форума Иво се казва, с една Тойота дет ходи на състезания с нея. Та тоз сервиз в София се нае да ги изключи, като си играха два дена. Сега чакам да видя дали са успели, но знам че вече пали без да се натиска копченце.
                              Може би е по-добре кадърни майстори да ти изключат тези сензори, защото всяка не добра намеса ще ти носи само щети.
                              При положение, че си от София с удоволствие ще те заведа до там, пък и ония в сервиза са фенове на американките с "малки" двигатели.
                              Бих го написал сервиза, ама пусто не знам кое е реклама и кое помощ, щот скоро ми триха такива постове

                              Коментар


                              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Не сте търсили на правилното място. И тук едни ми обясняваха какво ли не за акумулаторите и аха да продадем на брато Тойотата , после отидохме в друга фирма и ... опа.. акумулатори имало всякакви, леви, десни, ниски, високи, със странни амперчасове ... каквото ти душа сака..
                                Има. Но гледат да те измамят и да ти пробутат най-скъпото.
                                С "Либъртито" историята доведе до "развод" с майсторите, които едно 15 г. ми поддържаха колите. Акумулаторът (оригиналния) изкара 8 (осем) години и умря, много странно, през месец май. Просто си отиде отведнъж. Заредих го, подкарах колата и след като спрях, пак не запали. "Майсторите" ми викат нЕма страшно, знаем всички фирми-акумулаторджиЙ, немаш грижи, с`а че купим. Викам им добре, купувайте там, сменете ми и маслото и още нещо имаше. И се почна: "Ало, Гагич, трЕбе да пернем стойката с резако и да мецнем с електрожено да я зАварим от другата страна. Щото такъв мощен, пък такъв малък акумулатор нЕма." Няма да пипате нищо ! Аз ще си намеря акумулатор. "Е, па оди си нАмери, ще видиш, че нЕма. Ние може да резнем тука, да пилнем тама..." Стойката е с два датчика - за температура на акумулатора и за преобръщане, тия тръгнали да ми я режат, местят и т.н. Намерих си аз подходящия вносител, отивам и искам "Бош" някакъв си - по размер, ляв плюс и капацитет ставащ, с някакви милиметри по-дълъг. Тарикатите обаче: "Ама каква е колата ?" Викам им "Дайте ми акумулатора, не ви интересува каква е колата, не ви искам гаранция". И те - "НЕ, НЯМА ДА ВИ ПРОДАДЕМ АКУМУЛАТОР. ДОКАРАЙТЕ КОЛАТА ТУКА ИЛИ СЕ МАХАЙТЕ !!!" Представяте ли си каква наглост ?! А колата ми не е в движение именно поради липса на акумулатор. Ядосах се и отидох при едни други, които продаваха "Оптима" на тройна, естествено, цена и си купих оттам. Беше последна бройка, залежала от сигурно поне 3 години, та ми я продадоха с 25 % отстъпка. Като ме видяха с "Оптимата" "майсторите" се изказаха... неласкаво за умственото и психичното ми здраве , поради което повече не отидох и при тях . Туй Ганьо - търговец е голЕма работа. Как привлича и запазва клиентите си, мани-мани.

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                За тия сензори ... мммм ... нещо бъгава ми се види тая работа. Ако са чак пък толкоз скъпи и капризни (сензора колкото гумата, че може и отгоре ... 'айде нЕма нужда...), така ли пък никой не им е намерил заместител? По технически причини, няма как да предават кой знае колко сложен код - 32, макс 48 бита, с все серийния номер и налягането. Не ми се вярва някой да не е направил нещо да будалка компа. В края на краищата, може да се сканира какво пък толкоз предават и да се емулира.
                                Много ще се радвам да ми дадеш рецепта къде да отида и кой да ми изключи сензорите, със все системата или да ги "емулира" и т.н. Засега не намирам такова решение. Хич не ме бърка, вкл. и финансово да отида в "Балканстар" но опасенията ми са от друго естество, защото освен дежурните истории, шестващи из интернет, познавам лично хора, непишещи из форумите, които невероятно тежко са си патили от "висококвалифицираното" обслужване там.
                                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X