Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект - двуместно бъги.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Моят проект - двуместно бъги.

    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
    Носача и кормилната щанга трябва да са ти успоредни.
    Каква рейка мислиш да слагаш?
    На теория ми е ясно - на практика не твърде...
    Имам суха рейка от Сиера и хидравлична от Мондео.
    Ама като не стават ще търся някаква по къса...
    ........................
    Иван Маринов
    CRF 250 X
    Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

    Коментар


    • #32
      От: Моят проект - двуместно бъги.

      Не ти трябва да търсиш друга просто разглабяш сухата и я режеш токова колкото те устройва, реже се основно от едната страна (по-дългата). Колкото отрежеш от кожуха толкова режеш и самата рейка после правиш резбата на ново и си готов.
      Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

      Коментар


      • #33
        От: Моят проект - двуместно бъги.

        Моята е от трабант.
        GSM 0877 08 99 19
        Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

        Коментар


        • #34
          От: Моят проект - двуместно бъги.

          Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
          На теория ми е ясно - на практика не твърде...
          Имам суха рейка от Сиера и хидравлична от Мондео.
          Ама като не стават ще търся някаква по къса...
          На практика въобще не е толкова лесно. Центъра на въртене на кормилната щанга се намира с една формула. Аз лично се сборих с тоя проблем , но ми отне доста време и нерви докато открия начина. Ако ми дадеш коректни размери на горен и долен носач /център ос център болт/ , междуцентрови разстояния на захватите им , отклонението на горен и долен шарнирен болт по вертикала , центъра на кормилния болт спрямо шарнирните ще ти дам дължина на кормилната щанга и координати на точката на въртене респективно мястото на което трябва да разположиш кормилната рейка. Личния ми опит показа , че всякакви опити да използвам съветите на " другаря Нагласенкович " не доведоха до работещ резултат.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #35
            От: Моят проект - двуместно бъги.

            Тръбите от който се изработва не са ли доста тънкостенни ?? Според мен дебелината им трябва да е около 4 мм .
            Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!
            Suzuki Grand Vitara 2.5 V6
            Mercedes Benz ML55 AMG
            Ицо - 0888Ч6Ч6Ч6

            Коментар


            • #36
              От: Моят проект - двуместно бъги.

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              На практика въобще не е толкова лесно. Центъра на въртене на кормилната щанга се намира с една формула. Аз лично се сборих с тоя проблем , но ми отне доста време и нерви докато открия начина. Ако ми дадеш коректни размери на горен и долен носач /център ос център болт/ , междуцентрови разстояния на захватите им , отклонението на горен и долен шарнирен болт по вертикала , центъра на кормилния болт спрямо шарнирните ще ти дам дължина на кормилната щанга и координати на точката на въртене респективно мястото на което трябва да разположиш кормилната рейка. Личния ми опит показа , че всякакви опити да използвам съветите на " другаря Нагласенкович " не доведоха до работещ резултат.
              Благодаря за предложението.Когато закрепя носачите ще имам всички размери.
              Лекичко ме притеснява това че накрайника за кормилната щанга е много ниско и оттам - голям ъгъл спрямо рейката.
              ........................
              Иван Маринов
              CRF 250 X
              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

              Коментар


              • #37
                От: Моят проект - двуместно бъги.

                Първоначално публикуван от ico_net Преглед на мнение
                Тръбите от който се изработва не са ли доста тънкостенни ?? Според мен дебелината им трябва да е около 4 мм .
                Тръбите са 45х4 за клетката и 26.5х3 за носачите.
                ........................
                Иван Маринов
                CRF 250 X
                Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                Коментар


                • #38
                  От: Моят проект - двуместно бъги.

                  При мен предните носачи са от най-обикновена черна шевна тръба 3/4.
                  Изяли са доста бой, яко скокове с твърди приземявания, и каквото друго се сетите. Абе подложени са на извращения каквито не е виждал и кашик в елховския полк, и не са мръднали.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Моят проект - двуместно бъги.

                    Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                    Лекичко ме притеснява това че накрайника за кормилната щанга е много ниско и оттам - голям ъгъл спрямо рейката.
                    Въобще да не те притеснява,на рейката завиваш(или заваряваш) уши,които да стоят вертикално,във тях монтираш унибал-кормилна щанга-накрайник.Няма да се плашиш от ъгъла и забрави изчисленията,тях ги е измислил някой професор за да си трови студентите.За да води предницата и да не извършва странни движения,като промяна на сходимостта и страничният наклон(мисля,че обясних как да монтираш носачите),трябва да се спазят дребни правила.Ако си спазил препоръките ми,при повдигане на главината до крайно горно положение,не трябва да се променя страничният наклон.За да се запази сходимостта при крайните ходове,трябва да се спазят три условия,първо:дължината на рейката заедно със захватите(за накрайници,унибали) не трябва да е по-дълга от захватите на долните носачи мерено от вътре,може да е по-къса,но не повече от 50мм на страна.Второ,рейката трябва да се монтира така,че кормилните щанги да са строго успоредни със долните носачи,трето:погледнато отгоре,кормилните щанги трябва да са във една линия със гребена на рейката,без всякакви ъгли(зависи от положението на рейката,назад или напред).По принцип,една такава машина се започва от предницата,там е най-голямата заврънгачка,другото е лесно.Ако не спазиш едно от тези условия,ще получиш следният резултат,при натискане (или повдигане)на предницата,колелата ще менят сходимостта си(въртят се около оста си),което е крайно нежелателно,машината става неуправляема.Разтърси се за рейка от трабант,върши перфектна работа.


                    P.S. Тежичко ще стане,за клетката е достатъчно 42х3мм,останалите по 2мм,за неотговорните1,5мм,това по изискване на FIA.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Моят проект - двуместно бъги.

                      Така изглежда трабантска рейка,удължена за да е симетрична:

                      Понеже гребена е тънък и при удари има навика да се криви,и се прави подпирачка,така изглежда преработена бърза рейка(само гребена е от траби):

                      Във ляво и дясно има уши във които се монтират жигулски накрайници,които въобще не ги бърка хода на носача.
                      Носачите трябваше да изглеждат по този начин,виж закрепването за шарнирите,долен:


                      Горен:


                      Вариянт без шарнири,със ШП сверични лагери:

                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Моят проект - двуместно бъги.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01391.jpg
Прегледи:1
Размер:135.5 КБ
ID:5467918
                        В събота това се получи.
                        Обаче сега се сетих да питам.
                        Горен и долен носач трябваше ли да са с еднаква дължина? Не е късно да направя нови.

                        На снимката може да не изглеждат успоредни но са си равни.
                        ........................
                        Иван Маринов
                        CRF 250 X
                        Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Моят проект - двуместно бъги.

                          Горният трябва да е по-къс от долния. Това го определя шенкела както и захвата в основата на носача идеята е когато се вдига нагоре колелото горният му край дасе свива на вътре да не закантва но това Пламен вече гое обяснил няколко пъти разгледай внимателно цкиците които е качил.

                          Ако има още въпроси питай.

                          Поздрави.
                          Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                          Коментар


                          • #43
                            От: Моят проект - двуместно бъги.

                            Интересно ми е кога е по здраво когато се използват готови колена или се огъва тръба

                            Коментар


                            • #44
                              От: Моят проект - двуместно бъги.

                              Аз моето го правих с готови колена, но вътре слагах парче по малка тръба и оставях малко разтояние.
                              GSM 0877 08 99 19
                              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                              Коментар


                              • #45
                                От: Моят проект - двуместно бъги.

                                Не е важно рамената да са успоредни, нито да са с еднаква дължина. Но да, правилно е горния да е по-къс, но не защото закантва при свиване на окачването, а закантва при накланяне на бъгито в завой.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X