Резултати 1 до 14 от 14

Тема: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Та "престраших" се и аз да пусна първата си тема...
    Първо да разясня, че карам Субару Форестър, а не някой хард оффроуд джип
    Откакто газифицирах, багажника ми значително утесня и се спрях на такъв тип багажник
    обаче имам няколко питанки и чуденки и си мисля, че Вие ще може да ми помогнете
    Багажника ще бъде от алуминии и бегло ще прилича на Аерорака:

    През 99% от времето върху него ще се намира резервната ми гума, която ще стърчи отгоре поне 15см.
    Има ли смисъл да го скосявам отпред при това положение (отпред да е с наклон и плътна част)
    ...Пряко заденден въпроса ми е следния:
    След като гумата ще стърчи над най-горната част на багжника има ли смисъл той да е скосен или може отпред да е прав?
    Също така този модел ми стана интересен с това, че ламарината отпред не е от край до край...какъв е смисъла от нея тогава според мен пак ще свири...


    Благодаря ви предварително за помощта
    п.с. Ще гледам да снимам степ-бай-степ

  2. #2
    Аватара на BENZBOSS
    BENZBOSS е офлайн Старши участник | ОС || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    San Diego CA
    Публикации
    11,635
    Точки (при гласуване)
    33

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Шанса да не свири скосен,а и да оправи малко аеродинамиката е много по-голям от правия или тръбата.Дупките в края са за халогенни или поне за такива могат да се ползват,некои имат и обратни за заден ход,къмпинг светлина или теглене/задна лебедка,товарене .

    Аз ако съм ще го скося еле пред гумата
    W140 S500 '99
    W140 S420 '99
    W140 S320 '94
    Приста НЕ,продават МЕНТЕ,справка Рокито замрьзна.

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    1,508
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    А за какво ти е да слагаш резервната гума на тавана? Ползваш ли хубави гуми(нови и неизтъркани) един комплект за лепене-фитили и компресор ми се вижда много по-функционален. Карам кола от 15години и досега съм пукал три пъти гуми-двете ги спуках наведнъж в изрязан асфалт и гумите бяха за изхвърляне след това, и миналата година един пирон с който си карах няколко месеца, като допомпвах през някоко седмици.

  4. #4
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    6,248
    Точки (при гласуване)
    40

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Цитат Мнение на Gichev Преглед на публикациите
    А за какво ти е да слагаш резервната гума на тавана? Ползваш ли хубави гуми(нови и неизтъркани) един комплект за лепене-фитили и компресор ми се вижда много по-функционален...
    Да кажем, че ако спука гума, ще се оправи с фитилите. Компресора ще помогне ако е от бая скъпите и е способен да бордира гуми, иначе е просто по-добра, автоматична помпа.

    По темата - скосението отпред ще помогне определено. Гумата и каквито и да било други товари е най-добре да са възможно най-назад, за да се отразят минимално вътху разхода.

  5. #5
    Регистрация
    Feb 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    И аз си мислех за компресор и "ремонтен комплект" ама както каза колегата Yaro, хубав такъв струва стотици левове...
    А най-прясната ми случка - една гума спукана на три места от някъкво парче от ограда...не че не я фитилирахме ама си трябваше компресор...
    Определено ще го скосявам отпред въпреки ,че ще ми е доста по-трудно
    Горе-долу си го представям като на един колега от форума с едно Чероки (не си спомням ника му) - като е само гумата отгоре да бъде възможно най-отзад, а като има и друг багаж - по-ниските неща отпред, по-високите отзад...

    п.с. Има ли някой колега от форума който може да заварява алуминии? Става въпрос за 4 заварки за багажника - плащам каквото трябва и черпим бира(примерно)

    Поздрави

  6. #6
    Аватара на BENZBOSS
    BENZBOSS е офлайн Старши участник | ОС || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    San Diego CA
    Публикации
    11,635
    Точки (при гласуване)
    33

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    yakima

    Това на тьрсачка за идеи.

    Не е задьлжително багажника да е скосен през цялото време,за гората да речем голям праз,че ти е сковен багажника като няма скорост никаква.Може да си направиш едно парче било то пласмаса или метал което да се слага или маха в зависимост кога и кьде го ползваш тоя багажник.

    Име:  3624_1_lg.jpg
Прегледи: 1015
Размер:  38.4 Кб

    И твоята идея

    Име:  Yakima-Roof-Rack.jpg
Прегледи: 1011
Размер:  81.3 Кб
    W140 S500 '99
    W140 S420 '99
    W140 S320 '94
    Приста НЕ,продават МЕНТЕ,справка Рокито замрьзна.

  7. #7
    Аватара на Светозар Стеев
    Светозар Стеев е офлайн
    Голем пустиняк!
    Утвърден участник | Организатор || +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    с.Зверино обл.Враца
    Публикации
    697
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Ето снимки на моя багажник за Джимнито.
    Име:  IMG_0962.JPG
Прегледи: 1003
Размер:  204.4 КбИме:  IMG_0966.JPG
Прегледи: 1013
Размер:  197.1 Кб

    Вече е завършен и прахово боядисан,а шумове от вятъра няма.Без халогени май щеше да е по добре.
    Според мен отпред трябва да е скосен на 100%.
    ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м. и Витара в проект!

  8. #8
    Аватара на BENZBOSS
    BENZBOSS е офлайн Старши участник | ОС || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    San Diego CA
    Публикации
    11,635
    Точки (при гласуване)
    33

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Много добьр,но тук заварчик взима между 80 и 120 кинта на час,а предното парче е само 69 кинта и може да го махнеш.
    W140 S500 '99
    W140 S420 '99
    W140 S320 '94
    Приста НЕ,продават МЕНТЕ,справка Рокито замрьзна.

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    А някой мислил ли е да се направи отливка и по отливката - стъкломат и смола? Примерно, отзад и отстрани по гумата, а отпред скосено с цел аеродинамика.

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    47
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Ще повдигна темата.Надявам се за една година все някой да си е направил експедиционен багажник и да сподели някоя снимка и идея.

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2015
    Място
    кв. Люлин, София
    Публикации
    216
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Аз също повдигам темата. Би било чудесно, ако някой колега с Фронтера А къса база качи снимки на негов багажник.

    Поздрави
    Ники
    Николай Савов
    Опел Фронтера А КБ, 2.0
    +359885 07 00 92

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,528
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Цитат Мнение на Nikolay Savov Преглед на публикациите
    Аз също повдигам темата. Би било чудесно, ако някой колега с Фронтера А къса база качи снимки на негов багажник.

    Поздрави
    Ники

    Здрасти Ники, успях да намеря такава фронтера с експедиционен багажник от чужд форум, дано ти даде идея и да ти я направят :


    Име:  1.jpg
Прегледи: 356
Размер:  101.7 Кб



    Име:  2.jpg
Прегледи: 355
Размер:  104.7 Кб



    Име:  3.jpg
Прегледи: 355
Размер:  131.0 Кб



    Име:  5.jpg
Прегледи: 352
Размер:  83.0 Кб



    Име:  6.jpg
Прегледи: 351
Размер:  100.5 Кб



    Име:  8.jpg
Прегледи: 348
Размер:  97.3 Кб

    Това което ми хареса, е че са използвали фабричните отвори за закрепването на багажника
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  13. #13
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,443
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    A защо трябва да е точно от фронтера?!? Концепцията е важна - после е лесно да се присбособи!
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    1,571
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: DIY Експедиционен багажник - размисли и страсти

    Цитат Мнение на Павел Василев Преглед на публикациите
    Здрасти Ники, успях да намеря такава фронтера с експедиционен багажник от чужд форум.......
    И у нашия има,ама некой трябва да си направи труда да поразгледа и порови малко.

Сходни теми

  1. Бета - размисли и страсти :)
    От Vladislav Kostevski във форум 4-Тактови
    Отговори: 321
    Последно мнение: 04-11-17, 09:00
  2. Отговори: 26
    Последно мнение: 30-10-12, 09:00
  3. Размисли и страсти
    От Вещер във форум Общи приказки
    Отговори: 34
    Последно мнение: 08-08-11, 15:47
  4. Размисли и Страсти
    От r_vardarov във форум УАЗ
    Отговори: 16
    Последно мнение: 17-01-10, 20:56
  5. размисли и страсти за BETA 250 enduro
    От Даниел Чобанов във форум Избор на мотор
    Отговори: 30
    Последно мнение: 17-02-08, 14:08

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •