Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел. особености при старите съветски автомобили.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ел. особености при старите съветски автомобили.

    Темата произлиза от тук:
    Нов лимузин за президент Путин.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001042866.jpg
Прегледи:2
Размер:40.7 КБ
ID:5446340Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001042869.jpg
Прегледи:2
Размер:37.7 КБ
ID:5446341Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300216769_640.jpg
Прегледи:2
Размер:45.3 КБ
ID:5446342Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a4zcurT2IpyFrJi.jpg
Прегледи:2
Размер:179.6 КБ
ID:5446343Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D67Owbr1bO2Evxd.jpg
Прегледи:2
Размер:217.9 КБ
ID:5447395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zil-41047-07.jpg
Прегледи:2
Размер:164.1 КБ
ID:5447396Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZIL 41047.jpg
Прегледи:2
Размер:58.6 КБ
ID:5447397
    Много искам такъв късата база.Леко да не се окапете.
    Само му забележете тонколонката във вратата - типично по руски.Любов към детайла - ама по руски
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Peppy; 30-01-13, 11:01.
    Всеки трети е шести

  • #2
    Особености при старите съветски автомобили

    Виж на 6-тата снимка - долу в краката на шофера - това е стандартен куплунг за 27 В.

    Който знае, не пита....
    Последно редактирано от Peppy; 30-01-13, 11:00.

    Коментар


    • #3
      От: Нов лимузин за президент Путин.

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Виж на 6-тата снимка - долу в краката на шофера - това е стандартен куплунг за 27 В.

      Който знае, не пита....
      Нали не е за нещо си от Су-27?Аз като не знам и те питам.Обясни ми пък аз ще те взема с мене там дето говорихме.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • #4
        От: Нов лимузин за президент Путин.

        Първоначално публикуван от simeonauto Преглед на мнение
        Нали не е за нещо си от Су-27?Аз като не знам и те питам.Обясни ми пък аз ще те взема с мене там дето говорихме.
        Не, бе, за тия фърчила не знам
        Ама на ракетите, дето ги сваляха, там повечето тоци бяха на такива напрежения и на точно такива куплунзи...

        Може пък да е за на шофера фенерчето, да не сменя гуми на тъмно, или да регулира ниските обороти на карнобатора...

        Коментар


        • #5
          От: Нов лимузин за президент Путин.

          Куплунгът е 12 или 24 волта (колкото има в машината) и го има на всички съветски и руски коли, камиони, трактори и сигурно и ракетни влекачи, с изключение на Лада Самара, където беше леко префасониран, ама май не се прихвана. Ролята му е да захранва лампата за полеви ремонти. В УАЗ има два (предвидливо).

          Тонколонката на стил са я паснали на всичко останало, ама е крива като предизборно обещание.

          Седефоподобната пластмаса е отвратителна идея.

          Изобщо, защо ли са се захванали?

          Нови екстрички в олд-фешън стил - защо? Толкова ли няма какво удобство да се сложи в такава голяма кола? По-добре да бяха възприели традиционния в Русия подход - старото купе и оборудване с нов силов агрегат.

          Коментар


          • #6
            От: Нов лимузин за президент Путин.

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Куплунгът е 12 или 24 волта (колкото има в машината) и го има на всички съветски и руски коли, камиони, трактори и сигурно и ракетни влекачи


            , с изключение на Лада Самара, където беше леко префасониран, ама май не се прихвана. Ролята му е да захранва лампата за полеви ремонти.
            Айде бе...


            Ясене, я си спомни на самарата куплунга за ламБата не беше ли малко кръгъл, с централно жило и маса по ширмовка?
            Щото на моята самара беше точно така - верно - белгийска беше

            Коментар


            • #7
              От: Нов лимузин за президент Путин.

              На белгийската Самара (и аз имах такава) е точно какъвто го описваш, на руската - пак същия като на белгийската, ама вътре в купето. На жигулките си е като показания по-горе на снимката. На Нива по някаква причина го няма.

              Коментар


              • #8
                От: Нов лимузин за президент Путин.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                На белгийската Самара (и аз имах такава) е точно какъвто го описваш, на руската - пак същия като на белгийската, ама вътре в купето. На жигулките си е като показания по-горе на снимката. На Нива по някаква причина го няма.
                Второ Тцъ...

                Първата жигулка - 21011 - имаше лампа переносная аварийная, бяла на цвят, като фуния, и кабела и се навиваше вътре във фунията - с крушка 21 вата, и капак на фунията.
                Хуйната се включваше в запалката

                Това, за което говорим, е на половината диаметър

                Коментар


                • #9
                  От: Нов лимузин за президент Путин.

                  Значи просто има разни версии. Сигурен съм, че съм го виждал и на Лада, и на Москвич, и на Волга, и на УАЗ. Макар че, в официалното съветско автомобилостроене, идеята в запалката да се включва нещо различно от запалка е принципно нова, някъде от средата на 80-те години. Те и запалките им са различни - с около 2см по-дълбоки от западните и никакъв нормален запалков прибор не можеш да включиш там, докато не я смениш.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нов лимузин за президент Путин.

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Лада отпреди "Зубилата" де
                    Па и след нея. Тия 2110, 11, 12, 13, 14, 15 са си още две поколения все същата Самара.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нов лимузин за президент Путин.

                      Да, вярно.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нов лимузин за президент Путин.

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Второ Тцъ...

                        Първата жигулка - 21011 - имаше лампа переносная аварийная, бяла на цвят, като фуния, и кабела и се навиваше вътре във фунията - с крушка 21 вата, и капак на фунията.
                        Хуйната се включваше в запалката.
                        Тцъ,нарочен куплунг си имат специално и само за ламба,на жигулките се намира отдясно на спирачният педал,разположен вертикално,на ладите включително и нива(заради сервото,педалите на сединител и спирачка са по-раздалечени и явно няма место там) е същият куплонг,но разположен до педала на съединителя от ляво.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нов лимузин за президент Путин.

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Виж на 6-тата снимка - долу в краката на шофера - това е стандартен куплунг за 27 В.

                          Който знае, не пита....
                          Добре бе Вени - кажи какво имаш предвид. Това определено си е някакъв щепсел, конфигурацията на клемите, не е определяща - колкото волта са му пуснали, толкова и комутира. Тези 27 волта - много екзотични, ма може и толкова да са. Ако имаш предвид някакъв свръх-специфичен "дивайс" като например "ядрено куфарче" - надали ще е в краката на шофьора точно...
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нов лимузин за президент Путин.

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Тцъ,нарочен куплунг си имат специално и само за ламба,на жигулките се намира отдясно на спирачният педал,разположен вертикално,на ладите включително и нива(заради сервото,педалите на сединител и спирачка са по-раздалечени и явно няма место там) е същият куплонг,но разположен до педала на съединителя от ляво.
                            Мдаа, абсолютно верно е това, ама сега, като каза, и се сетих. Аз го преправях това, и затова бях толкова убеден, че е така оригинално.
                            Това беше толкова отдавна....

                            Добре бе Вени - кажи какво имаш предвид. Това определено си е някакъв щепсел, конфигурацията на клемите, не е определяща - колкото волта са му пуснали, толкова и комутира. Тези 27 волта - много екзотични, ма може и толкова да са. Ако имаш предвид някакъв свръх-специфичен "дивайс" като например "ядрено куфарче" - надали ще е в краката на шофьора точно...
                            на времето, когато служех в суперсекретно поделение, всички управляващи напрежения по изделията бяха 27 волта - не знам защо - Стефан ще каже. И още някакви тоци си правехме -400Hz - за селсините..

                            И всички комутации бяха съвършено по същия начин - със същите куплунзи. Това не се забравя.
                            На транспортно-зареждащите машини имаше инвертори, които докарваха от бордовото напрежение отново 27 В - ако се налага подключване на изделието към машината.

                            Не знам какво се включва в тоя куплунг, естествено, но тия спомени не са се изтъркали с течение на времето.
                            Последно редактирано от Veni1; 26-01-13, 10:25.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нов лимузин за президент Путин.

                              На Волга ГАЗ 24 има същия стандартен контакт за подвижна лампа само че е на панела зад акумолатора . Лампата още си я пазя само че вместо щепсела съм и сложил щипки .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X