Страница 5 от 5 ПървиПърви 12345
Резултати 81 до 93 от 93

Тема: Проблем с ремонт

  1. #81
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Не му се връзвай на Джамбазов, той така си говори. Иначе е пич и може да е и полезен, ако иска. Обаче си е съставил мнение за това, че някои неща са по-добри от други и не си струва да се набутваш за по-злето. Мен ми е полезен, а като виден спамър за някои, не ми пречи да прескачам и страници от празни приказки. Машината си е супер за целите ми, малко съм се минал с купуването на точно този екземпляр, после още малко при първоначалното обслужване, бях баннат от тук по това време и нямаше как да търся ни съвети ни помощ за оглед, ни за сервиз... и го направих във форума на бмв... Апнах дръвцето и така. За една година вече и знам и кътните зъби /или почти/. В диското съм набил повече пари като цяло, а прилича на козел и освен хора с ЛР /а и те/, повечето не са в състояние да го оценят. Когато го купих пък него, имаше ощя 2-3 у форума, та знам кфо е да проправяш път и всички да ти се подиграват. Изобщо не ми е сефте. Някой ден и жълта тоьота /BJ, попаднах на един толкова направен миналата година като ходих до Франция, че ми прималя/ ще си взема! Обаче още не съм на 5-6 цифри заплата, пък нямам албум в топ 10 на планетата. Нищо де. Сигурно моя Х е единствен с АТ гуми в страната, а може и в Европа /не съм попадал в нета на такъв, но за цял свят се надявам поне някой друг да се е прецакал/. Аз лично имам много приятни вчепетления от него, във всяко едно отношение. Писал съм и в друга тема, че бих сложил МТ гуми на Кайен ако имам възможност . Всеки луд с номера си. Наистина след като треснах Х-а и после кихнах извънредни кинти за ремонт ми стана много тъпо и бях готов да го фърля, но тва е емоционална реакция... Ще го боря...

  2. #82
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Вече няколко дни не е изтекло нищо. Палих, работи си. Може да е имало по-малко вода и просто да съм долял. Оставих я да поработи, но загрява бавно, а и няма да загрее напълно без да я карам, та се чудя дали да не направя едно кръгче и да видя... Ако е имало теч и сега няма, аз после не съм я карал, а нещо на място не надува. Може все пак да е риза. Но като цяло сега теч няма... Сигурно има още въздух в системата, но не знам как да го изкарам без да я покарам малко да загрее хубаво.

  3. #83
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Обезвъздушаване на охладителната система BMW E53 X5

    - Отваря се капачката на разширителния съд.
    - Отвива се пробката за обезвъздушаване (С времето пластмасата "изгаря" и има възможност да се натроши. Най-добре я смени ако можеш)
    - Включваш на "контакт" (позиция II на ключа)
    - Регулаторите на двата кръга на климатика се поставят на MAX (32 градуса)
    - Вентилатора на климатика се поставя на MIN (при това клапите за парното в двигателния отсек се отварят напълно и се включва циркулационната помпа)
    - Бавно се долива антифриз в разширителния съд (предварително разреден или концентрат или дест. вода в зависимост с какво и колко е пълна системата) докато от пробката за обезвъздушаване потече чиста течност без мехурчета въздух.
    - Завива се пробката за обезвъздушаване.
    - Долива се антифриз в разширителния съд (предварително разреден или концентрат или дест. вода в зависимост с какво и колко е пълна системата) до отметката MAX.
    - Завива се капачката на разширителния съд.
    - Стартира се двигателя и се остава да работи на празен ход до достигане на работната температура и отварянето на термостата.
    - Гаси се двигателя и се остава да изстине (не повече от 20 градуса)
    - Внимателно се отвива капачката на разширителния съд и отново се долива до отметката MAX.
    - Завива се отново капачката на разширителния съд.

    -------------------------

    От опит ти казвам че дори и при правилно и последователно изпълнена процедура на другия ден след като е карана колата има място за доливане на още около 100 ml. течност.

  4. #84
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Супер, много полезно! А случайно да знаеш как мога да източа цялата система. Като я взех и казах да я източат и никак не изтекоха 12тина литра, а после като наля пак не бяха повече от 3-4. Искам да съм сипал 100% чиста течност, щото сега нито се знае пропорция нито нищо. Пак с включен климатик на минимум и на 32 градуса? Има ли шанс да се източи така? Има ли шанс да се източи изцяло?

  5. #85
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    От радиаторчето а парното не може да се източи напълно.
    На блока на двигателя под изпускателните колектори има пробка също (обикновено здраво завита и клеясала).
    Ако имаш съмнение за отчупено парче от пластмасовите щуцери продухай системата (маркучите) до колкото е възможно.
    Едно от местата където се набиват са клапаните за двата кръга на парното в двигателния отсек и ги блокира.
    Резултата е или студ или жега поне в единия кръг - блокиралата клапа (ляво/дясно) и тотално липсващ климатик (модула за управление получава некоректни данни и спира да го управлява).
    При М54Б30 по мои наблюдения можеш да източиш около 7.8 - 8.0 l. от 11 общо (ти с кой двигател си?)
    Не ти препоръчвам дори и за момент да палиш двигателя (за да разчиташ на водната помпа) при източването.

  6. #86
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    M62TUB44
    Течът е локализиран. Между купето и двигателя има маркуч, който на връзката с двигателя тече. Нищо не виждам от един дебел сноп хабели, който ще освободя, но заваля силно сняг и се върнах за резачки и свинска опашка за снопа, че неговата си ще я резна. По маркуча се мадахерцаше пластмасова част от скоба предполагам, защото не е хванато с нормална метална, а може би има нещо друго. Усеща се теч, мокро е и пареше в началото. Чух го да съска и разглобих, маха се и кутията с филтъра за купето. Пак е трудно достъпно. Ще ми трябва и огледалце. Протича след като отвори термостата. Тогава почва да дава топло от парното, и после се чува как избива, почва да съска и има пара... та така го намерих.
    Последно редактиран от Насов ; 26-02-13 в 13:32

  7. #87
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Оказа се спукан маркуча. За ужас на Джамбазов го излекувах с рязане. Тоя, за разлика от предишния към купето дето изби и го резнах си имаше специфична форма за нахлузване, но и така стана с леко зор. Стегнах и пробвах, пак теч... стегнах още /еех, Калинкаа, Калинка мая/... та после пак проба... теч йок. Ще му купя нов маркучок, обещавам! Утре остава да долея малце, щото парното е на ръбъ /има парно ако има обороти над 2000, под 2000 на място, просто позастива/ и явно му трябва още малко течност... но обезвъздушаването мина добре... ще му трябва леко километраж да се позадвижи... та така. Благодаря на всички. Сега са на ред скоростите и после газ.

  8. #88
    Регистрация
    Mar 2013
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    много полезна тема, придобива се добра представа за какво представлява колата!

    насочил съм се към 4.4 та беше интересно четиво

    радвам се, че си се оправил колега, направо си представях как седи горе в планината Х-а в снега и го гледаш жално ! )))

  9. #89
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    То Х-а си поседя доволно в снега и аз бая го погледах тъжно. Обаче съм имал късмет та цепнатината в картера беше високо и не бяха изтекли повече от 2 литра. Та поне зимата снега се стопи 4-5 пъти, на 3тото топене имаше малко сняг, но не издържах да пробвам веригите. И излезе, а аз бях леко удивен как не усети грам проблеми с терена, който има няколко трудни местенца. Категорично ако не търся сериозна проходимост, а само за леки разходки и гадните ни пътища, пак бих избрал 4.4-ката. Те цените още са паднали. Само газ искам ...

  10. #90
    Регистрация
    Mar 2013
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    септември месец ще се сдобия и аз с такава, тъкмо 1000-2000-3000-4000 лв ще им паднат цените, докато успея да си продам сегашната колица на цената, която искам и задължително ще е на газ - защо да не си спестим някой лев от горивото, при положение, че не е някаква философия особена.

    разумът ме кара да е 3.0и, но сърцето ми казва 4.4, 4.6 или 4.8... смятам да се доверя на сърцето - последната ми покупка беше много доволна благодарение на това

    само чета и се чудя и се мая, дали да давам допълнителните пари за модел с х-драйв, или със старото задвижване ... голяма дилема ще е

  11. #91
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    .... Само газ искам ...
    Не съсипвай колата (мое мнение)

  12. #92
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    НЕ съм карал Х-драйв, но нещо ме кара да си мисля, че старата система ме привлича повече. Задното получава само 12 % повече, но е почти като задно, с разликата, че като трябва и предно помага, но не се усеща така загубено, както едно нормално 4х4 с отворени дифове, като го изтървеш. С малко повече предно няма да стане по-добре извън пътя, но на него е осезаемо. Инак дали 4.4 или повече, щях да съм с 4.8 ако имах парите тогава. Даже харчи по-малко от 4.4, но върви повече. 3-ката харчи по-малко, но не върви чак толкоз. Нека има запас, ако ще е 3 сигурно бих взел фейс лифт-овата 3ка дизел.

    Инак за газирането... не мисля да е толкоз зле, не попадам и на негативни мнения в нета за това, и в бг и извън, от хора, които карат на газ. Аз също не съм луд фен на газ-та, но финансово го предпочитам някак... гориво на 1/2 цена си е.
    Последно редактиран от Насов ; 30-04-13 в 14:51

  13. #93
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    НЕ съм карал Х-драйв, но нещо ме кара да си мисля, че старата система ме привлича повече....
    За мен основното приемущество на NV125 раздатката пред X-Drive е възможността за ремонт

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    ... ако ще е 3 сигурно бих взел фейс лифт-овата 3ка дизел...
    Аз не съм фен на дизела (особено съчетанието стар автомобил на незнайни километри и съмнителна поддръжка с българска нафта) но в случая слабото място е в автоматика - не издържа въртящия момент на дизела

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    ... за газирането... не мисля да е толкоз зле, не попадам и на негативни мнения в нета за това, и в бг и извън, от хора, които карат на газ....
    Каквото и да се говори газта е алтернативно гориво което предполага сериозни промени в двигателя (охладителната и горивната система) както и управляващата електроника при модерните автомобили с всички негативни последици от това (да не говорим за тежките и обемни бутилки които на практика ликвидират багажника). Просто за мен не си струва (пак лично мое мнение - не ангажирам никой с това)

Страница 5 от 5 ПървиПърви 12345

Сходни теми

  1. Проблем след ремонт
    От Кольо във форум Въпроси и проблеми по марки и модели GPS
    Отговори: 8
    Последно мнение: 18-07-12, 13:08
  2. Отговори: 19
    Последно мнение: 10-07-10, 18:08
  3. Отговори: 2
    Последно мнение: 22-11-07, 11:57
  4. Ремонт
    От KamAZadjiq във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 2
    Последно мнение: 15-11-07, 08:35
  5. РЕМОНТ
    От Ivan Kostov във форум Двигатели
    Отговори: 0
    Последно мнение: 09-08-07, 10:25

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •