Страница 1 от 5 12345 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 93

Тема: Проблем с ремонт

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Проблем с ремонт

    Имам много засукан проблем. Ударих го Х-а отдолу в защитата, но явно е счупил нещо, беше силен удър. Сега останових, че маслото е изтекло, до някъде поне. Не получавам сигнал от колата за проблем с налягането на маслото, но и за дефектен датчик не излиза. Което е странно, защото като сипах 1 литър с мисълта, че просто трябва да долея, той изтече доста бързо. Колата последно палеше, но тресе особено след малко работа. Лошото е, че съм го палил така няколко пъти доде разбера, че маслото изтича. Другото лошо е, че е в двора ми и освен на самоход няма вадене. Пътна помощ няма да дойде по близо от 1 км също. Пък в селото на 6-7км има канал, но как да стигна до там!? Не мога току така да махна полата и защитата и да видя от къде тече, нищо че съм слаб едва се пъхам под него и не мога да работя. Малко съм в пат и вече питам за съвет всеки. Отделно, че имаше теч на антифриз, който спря и сега вътре има повече вода, та замръзва на каша... Ще се побъркам от това, че нищо не мога да направя. Пускам темата, с ясното съзнание, че сигурно няма да можете да измислите и вие нищо, но знам ли...

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Не го пали повече! Може и да има нещо здраво останало. Вариант едно е ако до там може да влезе репатрак да го изкара той, ако е тясно, го теглете от двора с трактор или друга джипка и пак на репатрак до сервиза, че на това всичкото му е едни пари....
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Повече няма да го паля, но няма вадене с репатрак. Минава се през едно поле, което в момента е с над 50 см сняг, а скоро няма да е по-малко. Предишния като се стопи стана такава кал, че жална му майка. Има криви участъци, наклони и прочее, не е за вадене, освен на лебедки. Обмислям да го вдигна на трупчета някак за да мога да се пъхна и да сваля полата и защитата, но тя пък е хваната с 6 болта, 4 от които държат стаб. щанга. Явно трябва да измисля начин да го правя на място като затопли... Лошото е, че ми трябваше за зимата тая кола, а и диското е с извадена пружина и скъсан ам... Лош късмет извадих нещо... Иначе части се намират и на по-прилични цени вече е 12 годишна кола все пак... Забравил съм да пиша, че става дума за 4.4 2001-ва, но то май няма много значение.

  4. #4
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,293
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    ...и го напълни с антифриз, нищо че тече. С тая вода ако стегне студ вече категорично няма да става нищо от него.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Ама не тече вече, това е мистерия малко. Сипах му антифриз, че беше само с вода де. Просто не е 50/50 а най-много 20/80 в полза на водата. Лошото е, че точно в този момент спря да тече и нямаше място за повече антифриз. А го палих за да може поне малко да ги смеси, че инак все тая, дето в казана има чист антифриз. Освен да се жертвам днес и да го поразрина, да се пъхна да махна поне полата, да източа водата... ако не е стегнала много и белки се види къде е счупено, та тече масло.

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    sf,sf
    Публикации
    4,459
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Търси начин да източиш някъде отдолу/отстрани ниско и на блока и на радиатора и през парно ли да долееш концентрат,че предсказват студове,ама да каже за по-лесно някой баш за този мотор.

  7. #7
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Откача се на радиатора, по блока и парното ако мога да пипам, ще съм махнал защитите и ще мога да видя и от къде тече маслото, но е много теснина. Той прживя вече така предишните студове до -12 тук. Машината реално е доста корава, за това което е и имиджа и. Просто не трябваше да вдигам 70 на чакъла .

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,205
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    ... Лошото е, че ми трябваше за зимата тая кола, а и диското е с извадена пружина и скъсан ам... Лош късмет извадих нещо...
    Да помогнем на диското, мисля, че ще мога да ти намеря пружина и ам?
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    2,779
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    Ама не тече вече, това е мистерия малко. ..............
    Лошото е, че точно в този момент спря да тече и нямаше място за повече антифриз. .........
    Никаква мистерия не е. Просто охладителната течност вече е замръзнала. Хакни една печка отдолу и завий х5-цата с одеяла, черги, там к'вото има, да намалиш загубите на топлина. И след няколко часа като се сгрее "антифриза" - точиш. Внимавай да не палнеш маслото, че няма да има нужда от източване.
    ПП Къде е мястото? Близо ли е до София?
    Land Rover Discovery 2.................ста tdi.

  10. #10
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Хасково
    Публикации
    99
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Според мен единствения вариант е с крика да го повдигнеш, или на трупчета, както е писал колегата, за да видиш откъде тече.
    Ако ти е сцепен картера, цепнатината можеш временно да запушиш с парче гумена изолация, натъпквайки го с отвертка.(гумените ленти дето слагат на алумин. дограма стават, ако нямаш такава - парче от подметката на чехла става). Колкото да стигнеш на собствен ход до сервиз.
    Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
    Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
    'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,960
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Ако е достъпна пукнатината най-добре се запушва с пластик-метал, едно такова, като пръчка пластелин.
    Същото важи и за антифриза, и за маслото, само трябва да е по-широка от 2 мм пукнатината.

  12. #12
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    За диското не трява пружина а джак за да пъхна пружината обратно и 2 ама 2". Реално аз го карам до селото и така, че нама гърч. Мога и без ам да мина, но трябва да я хвана със свински опашки за да не изкочи пак.
    След своге съм на още 15-20 км, под вр. Издримец /е доста под, но за ориентир/, след с. Бов.
    И аз обмислях някак да го запуша и да го движа на самоход, едвам му намерих вериги, но ги купих и сега ще си седят е така /ма мноо мъ е яд!/. Лошото е, че трябва да се махне металната защите, която не съм сигурен, че искам да махам заради стаб щангата и теснотията, едва се стигат, през гуми трябва, абе голям гърч, пробвах го в топлото и се отказах, сега не ми се мисли.
    Печка под Х-а не мога запаля, ще трябва над 50 метра кабел, а аз нямам толкоз. Мога го завия с платнище, но пък да го топля с газ няма да мога, защото котлона ми е висок, а примусите полупразни... Охладителната течност беше отмръзнала и пак не течеше, то мина доста време вече така.
    Реалния филм е точно това, че трябва някак да се оправя на място. Но ако мога да запуша ще е супер. Значи почвам да го мисля, имам дърва за прупчета и после махане на защита и пола. Утре го дават слънце, но пък трябва да слизам до София... Чудя се дали да не рискувам с изкокналата пружина да карам до градо...

  13. #13
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Вадил съм така неработеща тежка кола от кално поле. Не се занимавай с гимнастики. Две яки и тежки машини с кални гуми завързани една за друга с добър синхрон на тримата водачи ще го изкарате през полето. Ако беше наблизо идвахме с дядото с 60ката и Патруля и те вадим. Хайде, софийската група да не се скатава.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  14. #14
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    E пак и да го извадим, после какво ще го правя? Репатрак или пътна ще ми отрежат главата. Това със запушването най-много ми допада. Само кажете от къде зе зимат такива ленти. Утре ще трябва да слизам до софия и диското ще трябва да я свърши тая задача някак. Само не знам дали ще мога без скоби да прибера пружината, но долу в селото имам приятел със скоби, та може и да се справя, да не карам така до София.
    Инак ваденето може и с лебедка, аз вадих буса лятото така през това поле... но 30 лебедки в жегата ми се видяха зор, сега ще е лудница...

  15. #15
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Така като гледам репатрака, ще ти е най-малкият разход... Дано не съм прав... Ако ще лягаш под него. Гледай трупчетата да са чисти от лед, и да няма лед и сняг под тях. Като вдигнеш и поставиш на тръпчетата силно разклати колата, ако е стабилна, тогава лягай отдолу. Пружината, ако нямаш скоби я набираш с нещо. Аварийно съм пускал и праг на кола отгоре чрез крика, после я връзваш добре с тел и като я сложиш на място режеш телта.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,444
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Мога да услужа със скоби
    Калин Владов,09РСПБЗН

  17. #17
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,205
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Не са ти нужни скоби - дигаш с джак на задната броня (дано да е здрава) може и да се наложи да помогнеш с щанга, но малко.
    А може да си намериш криво място и да го направиш без крик.
    Ако пружината си е захваната както трябва отдолу можеш да си караш немного и така - няма къде да избяга
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

  18. #18
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Скобите са ми най-лесни, има при приятел на гарата. Не искам да разкарвам никого до тук за едните скоби, но ако не стане работата на гарата утре, може като минавам през Своге да се засечем? То аз нямам смислен крик, масления на диското се спраска, че го разпънах целия и се спука. Сега имам само един на винт от х-а и с него се надявам мога да повдигна на шасито с дървен трупец. Така де, таз изкокнала пружина не ме притеснява изключително много, но в Своге ще е добре да и купя дебели свински опашки, а до там и до долу 100% ще стигна и така. То аз съм си спаднал гумите на около 0.5 атм и с повече от 30-40 не може да се кара така или иначе. А джак нямам уви, задната броня е здрава определено.

  19. #19
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,444
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Утре ме няма в Своге,но мога да ги оставя в сервиза с/у лукоила(там бачкам) и да предупредя че ще ги вземеш. За съжаление нямам смиислен крик. Имам ама е двуколонен и е в сервиза Ако се дотътриш днес до сервиза обещавам безплатно съдеиствие
    Калин Владов,09РСПБЗН

  20. #20
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с ремонт

    Ами аз лесно мога днес да се дотъря, телефон ако искаш ми прати на лични? Знам лукойла смисъл, но не се сещам за сервиза /щот за мен сервиз принципно е синоним на измам и не стъпвам, а като стъпя съм прецакан яко/. Сега времето обаче е такова, та ми звучи много примамливо да дойда, а и колеги от форума не съм посещавал, а и съм сигурен, че има и готини сервизи, само аз не ги нацелвам. Таман после може да измисля и х-а да докарам. Диагностика правите ли на БМВ?

Страница 1 от 5 12345 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Проблем след ремонт
    От Кольо във форум Въпроси и проблеми по марки и модели GPS
    Отговори: 8
    Последно мнение: 18-07-12, 13:08
  2. Отговори: 19
    Последно мнение: 10-07-10, 18:08
  3. Отговори: 2
    Последно мнение: 22-11-07, 11:57
  4. Ремонт
    От KamAZadjiq във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 2
    Последно мнение: 15-11-07, 08:35
  5. РЕМОНТ
    От Ivan Kostov във форум Двигатели
    Отговори: 0
    Последно мнение: 09-08-07, 10:25

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •