Страница 7 от 7 ПървиПърви ... 34567
Резултати 121 до 139 от 139

Тема: промени по самурай

  1. #121
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Тампони двигател скорости и раздатка отпадат като съмнение.При повече тяга се получават вибрацийте.
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  2. #122
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Ето и Видео. При махнат заден кардан и каране няма никакви нехарактерни звуци на тракане и вибраций.



    Последно редактиран от bobi8603 ; 09-07-17 в 20:37 Причина: видео
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  3. #123
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,418
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: промени по самурай

    На последното видео накрая ми се струва, че щракането е в синхрон с оборотите на кардана, и ме кара да мисля, че каретата работят под гаден ъгъл, и се "заключват", това за момент, и после под въздействието на силата на двигателя, и инерцията-отключват, после като дойде в предното положение-пак същото, и пак, и пак...
    При мен на механичната лебедка кардана беше много къс(зер, във витарата мястото е кът), и работеше в безумни ъгли и оси, и звука беше същия. Та може и да е от ъгъла на работа на кардана.
    Теста не е лесен, но само така може да си сигурен.

    Или слагане на друг мост, или завъртане на моста, на 180 градуса, като положението на пиньон и корона остане същото. Т.е-диференциала да се премести на другата страна на моста, и оттам да се оправи ъгъла на работа на кардана.
    Не знам дали на твоите мостове е възможно де, на някои мое, на други-не.
    Има ли желание-има и начин!

  4. #124
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    834
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: промени по самурай

    Колкото и да не ти се иска, премести задния мост назад! Кольо е прав, ъгъла на кардана при задното каре е гаден!

  5. #125
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    гр.Варна
    Публикации
    3,080
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: промени по самурай

    Видях на едното видео единия кардан . Това по долу ще те ориентира.
    Защо си повдигнал пиньона на задния мост? Ъгъла на едното каре не е както трябва. Глупост която правят някой да повдигат пиньона е защото не знаят какво правят. Монтира се "кастор кит" на пружинно окачване или клинове на ресьори окачване на предния мостт с цел да се завърти и да се възстановят надлъжните наклони на моста (за Самурая бе от 2°8' до 4°2' - средно 3°30').
    В твоя случай е третата картинка .
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Последно редактиран от banjo ; 09-07-17 в 23:20
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  6. #126
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: промени по самурай

    Цитат Мнение на targa Преглед на публикациите
    Това е възможно най-лошия вариант. Кардана работи на тласъци, за момент забързва пиньона, за момент го забавя. Разбива карета и шлици за норматив.
    Това чаткане вероятно не идва от каретата, а от зъбчатките в раздатката. Поради променливата скорост на горното каре спрямо долното, в раздаткта зъбите може да тропат сами към себе си. Все едно даваш газ и веднага я връщаш, само че 10 пъти в секунда. Може и да е от обиране на луфта в различни посоки на предния спрямо задния кардан. Даже по вероятно.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  7. #127
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Цитат Мнение на targa Преглед на публикациите
    Това чаткане вероятно не идва от каретата, а от зъбчатките в раздатката. Поради променливата скорост на горното каре спрямо долното, в раздаткта зъбите може да тропат сами към себе си. Все едно даваш газ и веднага я връщаш, само че 10 пъти в секунда. Може и да е от обиране на луфта в различни посоки на предния спрямо задния кардан. Даже по вероятно.
    То ,че връща ударите в раздатката и тракат в резонанс зъбчатките е ясно.Мисля си дали да не пробвам и със заден кардан от съчмени карета нали уж работят и под по голями ъгли.На две външни карета от полуоски да струговам до кръгло фи шлиците откъм главината.Там да се отреже опашката на 1 см примерно след сферата със съчмите.Фланец с вътрешно фи колкото на стругованата част на карето с разпробити отвори за към фланците на раздатката и моста се заваряват и струговат за биене след това.Две полуоски със шлиците се слагат в каретата като при едното каре на полуоската има шлицова двойка. На каретата полиуретанови маншони да не се разтягат от оборотите.Нещо кат на снимките.Дали би вършило работа.
    Име:  1gb128s-960.jpg
Прегледи: 307
Размер:  143.9 КбИме:  ec2c6a8s-960.jpg
Прегледи: 308
Размер:  104.5 КбИме:  163a09cs-960.jpg
Прегледи: 307
Размер:  100.4 Кб
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  8. #128
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,418
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: промени по самурай

    Ако щракането е от гадния ъгъл на каретата, след като сложиш кардана с ШРУСове-би трябвало да се оправи.
    Пробвай, нищо не губиш, освен това,ч е ако останеш с този кардан-след всяко каране през драки ще трябва да проверяваш маншоните.
    Има ли желание-има и начин!

  9. #129
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: промени по самурай

    Маншоните ще се разлетят от оборотите далеч преди да ги накъсат драките. За да спре тази бъркотия трябва предния и задния кардан да са с еднакви наклони. Сиреч хоризонтална раздатка и еднакви ъгли на предния и задния пиньон.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  10. #130
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Да ама предният кардан е 90 см а задният 55 и задният е сигурно с два пъти по голями ъгли от предният.Нали има маншони на дюрафлекс и други марки каде са като пластмаса твърди https://duraflex-bg.com/защо-полиуретан
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  11. #131
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: промени по самурай

    Карай тогава, стига си правил. Не съм работил с тези маншони. Нямам представа дали ще издържат.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  12. #132
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,201
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: промени по самурай

    Маншони дурафлекс ползвам от години. Веднъж сложени, втори път не съм се връщал да ги сменям. Държа на клони и драки. Дали ще издържат обаче на 5 пъти по-високите обороти, ако са монтирани на кардан идея нямам. Но пък струват 5лв и може да се пробва.

    Хамалогията е голяма, но защо не преместиш задния мост... и без това самурая е безкрайно къс. Ще си решиш много проблеми
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

  13. #133
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,418
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: промени по самурай

    Някой в jeep раздела се беше ебал с тези маншони, и накрая се оказа, че нищо освен оригиналните не издържат на оборотите.

    Но за пробата-можеш да сглобиш един кардан "на коляно" дето се вика, само за проба. Ако вибрациите изчезнат-значи ще трябва да си правиш кардан с ШРУСове и истински маншони, или ще трябва да преправиш ъгли, дължини...
    Има ли желание-има и начин!

  14. #134
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Драмата е свършена.Вече нямам вибраций и нехарактерни звуци и тракания.Виноват-заден кардан.Новият е от главини предни венто,външни карета венто,полуоски дебели от венто и шлицева двойка от кардан някакъв.
    Име:  timg_20170905_190451.jpg
Прегледи: 193
Размер:  408.6 КбИме:  timg_20170905_190509.jpg
Прегледи: 193
Размер:  332.4 КбИме:  timg_20170905_190517.jpg
Прегледи: 192
Размер:  347.7 КбИме:  timg_20170905_192958.jpg
Прегледи: 192
Размер:  172.9 КбИме:  timg_20170905_193003.jpg
Прегледи: 192
Размер:  190.8 Кб
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  15. #135
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,418
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: промени по самурай

    На последната снимка се вижда някакъв наистина адски ъгъл на работа на кардана, така, че нищо чудно, че е тресяло.
    Обаче на сериозен офроуд как ще опазваш маншоните не ми се мисли.
    Може да сложиш някакви предпазители като на полуоските на Лада Нива. Просто идейка.
    Има ли желание-има и начин!

  16. #136
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    с.Локорско
    Публикации
    307
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: промени по самурай

    Защо не завартиш малко моста и ще дойдат равни е не е лесно но май се налага

  17. #137
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Като завъртя кастора надолу и ъгъла при раздатката става докрай на карето.Проби бая съм си правил.
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

  18. #138
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    BG/UK
    Публикации
    383
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: промени по самурай

    Здравей Боби,
    Аз го играх подобен много сериен филм с моят самурай. След подмяната на двигателя с типичният опелов и подмяната на мостовете с такива от Ланд Ровер всичко стана каша, вибрации, тракане, шумове като че ли джипа ще се разглоби всеки момент. Всичките главоболия бяха от лоши ъгли на карданите, даже не лоши ами ужасно лоши. Аз съм със самурайската раздатка и докато не я преместих така че предният и задният кардан да застанат в една линия джипа просто неможеше да се кара. Това което ти си направил с задния кардан и главините от венто би трябвало да работи безпроблемно. На моят джип съм сложил на кардана между СК и РК подобно каре, но от Лада нива някои от тях са с фабрични такива и маншона нищо му няма. Другата седмица като се прибера в България ще ти снимам при мен как са карданите, а аз съм с нормални уазкови кардани. При мен остана само едно много неприятно тракане като отпуснеш газта и за сега е заподозряно карето от лада защото сложих втора употреба само за проба и така си и остана. В последствие като направих моят джип направихме още един самурай по същият модел, но там директно карданите бяха заменени с вътрешни карета от голф 3 (150к.с.) и съответните полуоси. Джипа не е каран все още по състезания или много сериозен тормоз, но се движи без проблемно. Подобни кардани със съчмени карета се влагат и в форд транзит, но незнам точно коя година.
    „глупава глава на краката почивка не дава”

  19. #139
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Перник
    Публикации
    218
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: промени по самурай

    Врачка ,че му търсим на тоя самурай накрая.За една седмица два пъти пак проблеми с кардана.Първо се скъса на заварката между шлицевата двойка и едната полуоска.Беше към 1мм проникнала на дълбочина заварката.После при друг заварчик направи му скос на 45 градуса некакви коренчета и днес при подскачане нарочно в баир да видя дали ще издържи заварката излезна полуоската от карето .Гледам няма я зегерката която го държи и като погледнах в карето видях че има парче от шлиците на полуоската.Вместо да се разтегне от шлицевата двойка полуоската в тръгнала да се вади и парче към 7 мм има откъснато от шлиците.Осигурител за резби не ми се слага .Май ще точковам полуоската за карето да нямам повече проблеми.

Страница 7 от 7 ПървиПърви ... 34567

Сходни теми

  1. КАКВО СЕ ПРОМЕНИ ???
    От adwokat във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 20
    Последно мнение: 05-03-08, 14:25
  2. промени в предницата
    От павле във форум Ходова част, окачване
    Отговори: 12
    Последно мнение: 16-02-07, 15:09

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •