Колеги тук споделям писмото което изпратих и до комисия за защита на потребителя относно една софийска фирма.
На 10.09.2012г. Поръчах интериорна врата от МДФ сестествен фурнир, за баня, в магазина на фирма Славянка (с адрес София 1618, кв. Бъкстон, Ул.Пирин N2 като седоговорихме с фирмата да изработят врата в 2 цвята: Син от към банята и тъмночервен байц от страната на коридора. Като на няколко пъти служителка на фирматани увери, че от към коридора никъде няма да се вижда синия цвят. Подписахмепредварителен договор и заплатих капаро в размер на 250лв (50% от стойността навратата). Служителката на фирмата не издаде касов бон, като каза, че договора енапълно достатъчен документ и касов бон ще бъде издаден след монтирането навратата и доплащане на цялата сума. На 11.09.2012г Собственикът на фирматадойде да вземе размери за вратата и да доуточним някои подробности. Той също ниувери, че синия цвят няма да се вижда от коридора, когато вратата е затворена.
Държа се много арогантно, цитирам дословно: „Ти нищоне разбираш, с теб не мога да контактувам, докарай някой майстор който разбираот строителство“. При повторно повикване за доуточняване на размери и ниво напода, същият господин още с влизането започна с думите „ти знаеш ли моето времеколко е скъпо, другия път ще дойдеш да ме вземеш и после ще ме закараш и ще мизаплатиш за изгубеното време“
На 27.09.2012г. Дойде монтажист на фирмата за да монтира въпросната врата. След катомонтира касата и закачи крилото от страната на коридора се виждаше синият цвяти на касата и на крилото. След като видях това аз се обадих на служителката иобясних какъв е проблемът, а тя ми каза цитира: „какво е това нахалство от вашастрана, писна ми от вашите претенции, ние всичките врати ги правим така и досега никой не се е оплакал и ми затвори“ след което монтажиста остави вратата иси тръгна. На следващия ден служителката на фирмата ми се обади, за да ми сеизвини, че все пак са допуснали грешка и биха могли да свалят вратата за да япреработят. Аз отидох в магазина на фирмата, след което служителката ме поканида погледна вратите в собствения им дом (намиращ се в същия блок над магазина,и когато се качихме стана ясно, че дори тяхната врата не е направена така кактонашата и при тях всъщност не се вижда вътрешния цвят на крилото когато врататае затворена.
След всички обиди които ми отправиха, аз пожелах дапрекратя отношенията си с тази фирма и ги помолих да си демонтират и да сиприберат вратата която ми доставиха, защото тя все пак не отговаря на това,което предварително договорихме и поръчахме, и съответно помолих да ми върнаткапарото в размер на 250лв което съм дал.
Служителката първо ми каза, че няма проблем, нопонеже в момента са много заети се разбрахме да ми се обадят през следващатаседмица за да си приберат вратата и да ми върнат парите. До днес никой отфирмата не се обади и аз ги потърсих, служителката ми заяви по телефона, че несмята да ми връща никакви пари и ми затръшна телефона. Ето и снимки на въпросната врата, забележете само къде и как е отсечен синия цвят...
На 10.09.2012г. Поръчах интериорна врата от МДФ сестествен фурнир, за баня, в магазина на фирма Славянка (с адрес София 1618, кв. Бъкстон, Ул.Пирин N2 като седоговорихме с фирмата да изработят врата в 2 цвята: Син от към банята и тъмночервен байц от страната на коридора. Като на няколко пъти служителка на фирматани увери, че от към коридора никъде няма да се вижда синия цвят. Подписахмепредварителен договор и заплатих капаро в размер на 250лв (50% от стойността навратата). Служителката на фирмата не издаде касов бон, като каза, че договора енапълно достатъчен документ и касов бон ще бъде издаден след монтирането навратата и доплащане на цялата сума. На 11.09.2012г Собственикът на фирматадойде да вземе размери за вратата и да доуточним някои подробности. Той също ниувери, че синия цвят няма да се вижда от коридора, когато вратата е затворена.
Държа се много арогантно, цитирам дословно: „Ти нищоне разбираш, с теб не мога да контактувам, докарай някой майстор който разбираот строителство“. При повторно повикване за доуточняване на размери и ниво напода, същият господин още с влизането започна с думите „ти знаеш ли моето времеколко е скъпо, другия път ще дойдеш да ме вземеш и после ще ме закараш и ще мизаплатиш за изгубеното време“
На 27.09.2012г. Дойде монтажист на фирмата за да монтира въпросната врата. След катомонтира касата и закачи крилото от страната на коридора се виждаше синият цвяти на касата и на крилото. След като видях това аз се обадих на служителката иобясних какъв е проблемът, а тя ми каза цитира: „какво е това нахалство от вашастрана, писна ми от вашите претенции, ние всичките врати ги правим така и досега никой не се е оплакал и ми затвори“ след което монтажиста остави вратата иси тръгна. На следващия ден служителката на фирмата ми се обади, за да ми сеизвини, че все пак са допуснали грешка и биха могли да свалят вратата за да япреработят. Аз отидох в магазина на фирмата, след което служителката ме поканида погледна вратите в собствения им дом (намиращ се в същия блок над магазина,и когато се качихме стана ясно, че дори тяхната врата не е направена така кактонашата и при тях всъщност не се вижда вътрешния цвят на крилото когато врататае затворена.
След всички обиди които ми отправиха, аз пожелах дапрекратя отношенията си с тази фирма и ги помолих да си демонтират и да сиприберат вратата която ми доставиха, защото тя все пак не отговаря на това,което предварително договорихме и поръчахме, и съответно помолих да ми върнаткапарото в размер на 250лв което съм дал.
Служителката първо ми каза, че няма проблем, нопонеже в момента са много заети се разбрахме да ми се обадят през следващатаседмица за да си приберат вратата и да ми върнат парите. До днес никой отфирмата не се обади и аз ги потърсих, служителката ми заяви по телефона, че несмята да ми връща никакви пари и ми затръшна телефона. Ето и снимки на въпросната врата, забележете само къде и как е отсечен синия цвят...
Коментар