Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАПТИВА - гарнитура ...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КАПТИВА - гарнитура ...?

    Попадна ми една Каптива , 2.4 бензин ( дадоха ми я срещу дълг). Докато я показвах на първия кандидат - купувач той забеляза ръждиви следи около казанчето на антифриза. В това време колата работи на място, отваряме капачката и връща вода - не много, 200- 300 мл. Оттогава я следя , при всяко спиране отварям капачката да видя какво става- само веднъж се повтори, иначе не губи течност. Днес отивам пак при него ( Варна- Добрич), всичко ОК, докато си говорим защо се е случило така предния път , този път работи на място с отворена капачка , блъвна около литър. Долях и се прибрах до Варна, без проблем - не загрява,не хвърля вода. В гаража пак пробвам - като поработи на празен ход около минута при отворена капачка - вдига нивото и прелива , като вдигна обороти - нивото пада. Като изгася мотора - пак вдига и се чува бълбукане откъм мотора.
    Ако съм бил достатъчно подробен - ето и въпроса :
    Къде да го търся проблема - гарнитура или нещо друго и в каква последователност ще е най-ефективно. Чувал съм за някакви газ-анализатори да търсят изгорели газове в антифриза, казаха ми и да притегна главата на първо време ...?
    Всеки съвет е от полза, че човека с парите чака да я оправя и да я взема......май.

  • #2
    От: КАПТИВА - гарнитура ...?

    Гарнитура или кривната глава!Проблема е че без отваряне няма как да се разбере!А искат едни пари...

    Коментар


    • #3
      От: КАПТИВА - гарнитура ...?

      Според това което описваш,всичко е нормално ! Системата работи на около 1 bar налягане,това се прави за да се подтисне завирането което на водата при нормално атмосферно налягане завира на около 100 гр. Когато отвориш капачката и я оставиш да работи на място водата започва да завира и затова започва да се вдига нивото и изхвърля,малко преди да заработи перката. Ако не отваряш се създава налягане и се вдига точката на завиране,а перката включва на около 100гр. и всичко е на ред.Най лесния начин да провериш да ли има пропуск гарнитурата без да се отваря е следния: Правиш дорник със резба ,навиваш на мястото на свещта при топъл двигател,отваряш капачката пълниш до ръба,надуваш със въздух през дорника ,като предварително докарваш цилиндъра на такт сгъстяване,задължително се държи контра със ключ на шайбата на коляновия вал ,защото ще превърти от налягането на въздуха което трябва да е 10 bara. И така на всеки цилиндър по отделно.
      Ако има пропуск гарнитурата,водата започва веднага да вдига нивото си на гърловината и да прелива.
      По този начин ги тествам аз гарнитурите и до сега винаги ми е показвал истината.
      Вече всички охладителни системи работят под налягане,и когато се отварят капачките при топъл двигател изхвърлят охлаждаща течност,което е нормално !
      Стефан Дянков

      Коментар


      • #4
        От: КАПТИВА - гарнитура ...?

        Понеже това с дорника ми идва леко сложно , по-скоро ще пробвам при същите условия но със ЗАТВОРЕНА капачка какво става. Ако надува нали би трябвало да избие през клапана на капачката ?

        Коментар


        • #5
          От: КАПТИВА - гарнитура ...?

          Ако си надува ще си изхвърля през капачката.Това с дорника не е сложно и е един много точен начин за доказване на проблема без да се разглобява.
          Стефан Дянков

          Коментар


          • #6
            От: КАПТИВА - гарнитура ...?

            Искам само да се похваля , че след смяна на охладителната течност и ХУБАВО обезвуздушаване всичко е ОК.
            Явно при пробата с отворена капачка е направило въздушна възглавница някъде.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X