Попадна ми една Каптива , 2.4 бензин ( дадоха ми я срещу дълг). Докато я показвах на първия кандидат - купувач той забеляза ръждиви следи около казанчето на антифриза. В това време колата работи на място, отваряме капачката и връща вода - не много, 200- 300 мл. Оттогава я следя , при всяко спиране отварям капачката да видя какво става- само веднъж се повтори, иначе не губи течност. Днес отивам пак при него ( Варна- Добрич), всичко ОК, докато си говорим защо се е случило така предния път , този път работи на място с отворена капачка , блъвна около литър. Долях и се прибрах до Варна, без проблем - не загрява,не хвърля вода. В гаража пак пробвам - като поработи на празен ход около минута при отворена капачка - вдига нивото и прелива , като вдигна обороти - нивото пада. Като изгася мотора - пак вдига и се чува бълбукане откъм мотора.
Ако съм бил достатъчно подробен - ето и въпроса :
Къде да го търся проблема - гарнитура или нещо друго и в каква последователност ще е най-ефективно. Чувал съм за някакви газ-анализатори да търсят изгорели газове в антифриза, казаха ми и да притегна главата на първо време ...?
Всеки съвет е от полза, че човека с парите чака да я оправя и да я взема......май.
Ако съм бил достатъчно подробен - ето и въпроса :
Къде да го търся проблема - гарнитура или нещо друго и в каква последователност ще е най-ефективно. Чувал съм за някакви газ-анализатори да търсят изгорели газове в антифриза, казаха ми и да притегна главата на първо време ...?
Всеки съвет е от полза, че човека с парите чака да я оправя и да я взема......май.
Коментар