Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия BMW R1200GS LC

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Новия BMW R1200GS LC

    Гледам в обяснителната записка пише, че flow на цилиндрите на новия модел е вертикално, за разлика от предния модел, където е хоризонтално. Аз ли не виждам добре, но от горната снимка ми се струва, че буталата все така класически се движат хоризонтално ?

    Коментар


    • #32
      От: Новия BMW R1200GS LC

      Първоначално публикуван от Sotislav Преглед на мнение
      Гледам в обяснителната записка пише, че flow на цилиндрите на новия модел е вертикално, за разлика от предния модел, където е хоризонтално. Аз ли не виждам добре, но от горната снимка ми се струва, че буталата все така класически се движат хоризонтално ?
      FLOW, ама е посоката не "пълнене" и "изпразване" на цилиндъра, не движението на буталото.

      Стария:


      Новия:

      Прикачени файлове
      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

      Коментар


      • #33
        От: Новия BMW R1200GS LC

        Флоу значи поток...
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • #34
          От: Новия BMW R1200GS LC

          Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
          - Нали DOHC е ('dual overhead camshaft'), а пък аз все още на разрезите виждам двата вала в главите. Повече ми прилича на маркетинг!
          Ето за сравнение старата глава на R1200GS DOHC. Това, което съм оградил прави възможно променливото времетраене на отваряне на клапаните. Също така може да се види стария вариант ляво-дясно разпределени на клапаните (малките са смукателни,големите са изпускателни) и новия горен-долнно разпределениеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:796053127_jRuEB-L.jpg
Прегледи:1
Размер:110.8 КБ
ID:5425411
          Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

          Коментар


          • #35
            От: Новия BMW R1200GS LC

            Скоростната кутия си е на същото място ,това под двигателя е вала който свързва съединителя със скоростната кутия. Съединителя е пред двигателя , а не между двигателя и скоростната кутия , така ремонта му е много по-лесен , това дава и възможност да бъде удължен така наречения swingarm , при еднаква колесна база.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #36
              От: Новия BMW R1200GS LC

              Понеже бях в Милано, на изложението EICMA, имах възможност да поогледам отвън новият GS. На пръв поглед и допир всичко изглежда поти познато от стария модел, съответно и хубаво. Доста удобно ми се стори реглажа на ветрозащитния спойлер - може да се наглася с една ръка, дори и в движение, нещо което няма как да стане при стария модел, пък и при всички нови конкуренти. Това, което изобщо не ми хареса е вентилатора за охлаждане на лед фара и прибора за командване на ГПС настройките, който е удобен, но те задължава да ползваш навигация на БМВ. Но и за двете неща имаш възможност да избираш дали да ги имаш или не, което не ги класира като важни. Не знам дали някой е забелязал къде е изнесен вентила на предната и задната гума )) оставям ви малка загадка да го потърсите.
              IN ENDURO WE TRUST!

              Коментар


              • #37
                От: Новия BMW R1200GS LC

                Сравнително прясно:
                http://www.motorcyclistonline.com/fi...gs_first_ride/
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #38
                  От: Новия BMW R1200GS LC

                  Коментар


                  • #39
                    От: Новия BMW R1200GS LC

                    И така, най- накрая намерих време да посетя BMW дилъра за тестване на новите мотори -F800GT и R1200GS LC.
                    Първоначално се насочих към новия F800GT но бързо стигнах до извода, че това не е мотор за мене - много силно духа на магистрала, двигателя и др.
                    Продавача(BMW sales rep.) му стана веднага ясно след като се върнах след 15мин. Имаше паркиран и новия GS LC и реших да го пробвам и него макар, че не ми се дават
                    много пари за нов мотор. Личните ми впечатления бяха толкова добри, че му поисках оферта за "upgrade" на моя R1200GS 2004 za R1200GS LC 2013. Прикачам оферта в края на текста. И така какво ми хареса и какво не ми хареса.
                    Положителни :
                    -Същото поведение на пътя като GS , въпреки повечето кг
                    -Повече мощност ако потрябва. От 120км/h с максимално завъртане на газта трабваше здраво да държа кормилото
                    -Съединителя вече има приплъзване
                    -Скоростната кутия е по-цивилизована ;-)
                    Не толкова хубаво:
                    -Превключвателя за мигачите- доста е далеч за моя стандартен ляв палец и за човек с BMW навици си е болка да се ползва
                    -ВИБРАЦИИИиии , въпреки сравнително кратко каране на магистрала (20-30км) пак силно усетих вибрациите на боксера. Ръцете ми почнаха да се вкаменяват както със стария/моя мотор
                    -Старите куфари са несъвместими с новия модел
                    -Лично аз бих искал жълт цвят заради сигурноста, нещо което в момента на се предлага

                    Както казах и на BMW представителя като се върнах след 40мин. - усещането е както да срещнеш жена си пак но много по-млада.
                    Както разбрах BMW не среща трудности със продажбите на новия модел въпреки повсеместната криза. Чака се най-малко 6 седмици да го сглобят + 2 седмици за доставка (?).
                    И от пазаренето (казах 10к и имаме сделка) продавача каза много твърдо НЕ - между другото подобен мотор(км,години,но без куфари и др. подобрения) като моя дилъра го продава за 8200евро да оставиме на страна , че не предложи дилърска отстъпка.

                    За сега продължавам да си "търкалям" мотора все пак 10к са си доста пари.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:offer.jpg
Прегледи:1
Размер:87.3 КБ
ID:5486157
                    Последно редактирано от gulemetov; 27-05-13, 14:27. Причина: криза
                    Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Новия BMW R1200GS LC

                      Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                      Мерси, интересно четиво. Въпреки че някой неща и НИЕ ги виждаме.
                      Обаче аз не разбирам (може да е от английския):
                      По-дълга с 2" swingarm, пък същата колесна база. Рамката ли са скъсили?
                      Защо няма нужда от knock control sensor?
                      Различните източници на задвижване на клапаните какво влияние оказва?
                      Какво е туй 'slipper' дето го няма предния? (от червената таблица)

                      П.П. не че другото го разбирам
                      Понеже не видях накой да е отговорил на въпроса "Какво е туй 'slipper' дето го няма предния?" ще си позволя да го направя. Ако вече е отговорено но аз съм го пропуснал, моля за извинение.

                      Slipper (clutch) е така да се каже еднопосочен съединител, нещо като тресчотка на гедоре (грубо казано) Позволява на съединителя да приплъзва (идва от англииското to slip) когато гумата са опита да развърти двигателя с усилие по голямо от предварително зададеното, тоест ако сте на 3-та скорост с 5 - 6 хил. об/мин и върнете на 2-ра скорост това устройство на съединителя ще и позволи да превърти, вместо да блокира което е доста полезно в завой например. Неприятната част е, че ако се опитате да запалите мотора по инерция, сте обречени на провал защото в тази ситуация съединителя приплъзва и не зацепва. Чува се само един странен звук (едно необичайно бззззззз) при това няма значение на коя скорост се опитвате да запалите (изпитано лично на трансалп-а ми :-) )

                      Понеже в повечето случай това устройство е интегрирано в многодисковия съединител а старите модели са със сух съединител БМВ, явно не са го слагали до сега.
                      Последно редактирано от Grayfox; 27-05-13, 12:09. Причина: синтаксис :-)
                      Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                      Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Новия BMW R1200GS LC

                        Време е за пазар. Малко километри, ниска цена http://motorradmarkt.de/suchen/motor...ee6d679d06f34/
                        Gnome Rhone AX2 800 1938
                        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                        Husqvarna Te 510 1989
                        Argvmentvm ad novitatem

                        Коментар


                        • #42
                          От: Новия BMW R1200GS LC

                          Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                          Време е за пазар. Малко километри, ниска цена http://motorradmarkt.de/suchen/motor...ee6d679d06f34/
                          Нереално ниска цена...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Новия BMW R1200GS LC

                            В мобилето под 14000 евро няма такъв модел мотор. Тук нещо не е в ред.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #44
                              От: Новия BMW R1200GS LC

                              Почти бях купил билети за Берлин,ама пусто и телефона от обявата е на някаква библиотека..

                              Коментар


                              • #45
                                От: Новия BMW R1200GS LC

                                След 3 месеца чакане колегата Веско най-накрая получи колет от Германия.
                                Днес отидох да го видя и да помечтая малко...Направих му едно кръгче, но при -7с и по едно леко якенце не можах много да се концентрирам върху машината и няма да споделя никакви впечатления как се държи на пътя.
                                Това което ме смути е факта, че стоковия модел ( поне за САЩ) идва единствено с централна стойка и АБС, всичко друго е "upgrade" и то на солени цени.
                                Ще оставя на Веско да сподели подробности, а от мен пожелания за много безаварийни...
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0302.jpg
Прегледи:1
Размер:132.2 КБ
ID:5542002Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0303.jpg
Прегледи:1
Размер:141.9 КБ
ID:5542003Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0304.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5542004Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0305.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5542005
                                The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X