Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия BMW R1200GS LC

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новия BMW R1200GS LC



    125 коня 125 Нм@6500 оборота , 238кг без горивото

    ето и повече снимки
    http://www.oliepeil.nl/gepeild/3692-...1200gs-lc.html
    Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

  • #2
    От: Новия BMW R1200GS LC

    http://translate.googleusercontent.c...q4QV4j71kkwWkg
    Мненията са крайни и са на двата полюса, на възторг, и отричане. На мен специално ми харесва Адвенчъра (червеният от трите), но трябва да се види на живо, какво представлява. На стадартният ГС нещо не ми харесват тези подострени пластмаси пред резервоара (жълтият и сивият на снимките), но пак повтарям, че трябва да се видят на живо.
    То аз харесвам по-простите, класически и обикновенни форми, без много дизайнерски изгъзици и разни шарени, и остри пластмаси по моторите, но кой съм аз, че да давам мнение и ъкъл?...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #3
      От: Новия BMW R1200GS LC

      Ето повече информация и снимки директно от BMW
      https://www.press.bmwgroup.com/press...__2274#avMedia
      Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

      Коментар


      • #4
        От: Новия BMW R1200GS LC

        Е, постарали са се немците на го накичат с всичко ново. Между другото съм възхитен от елекрическия котрол на газта - тествах я на К16ГТ. Прездполагам, че ще е нещо аналогично. Уникално прецизен контрол, особено в по ниския сегмент на оборотите.

        Коментар


        • #5
          От: Новия BMW R1200GS LC

          Хубав е ...няма спор...А за цена някъде споменават ли да си направя сметка дали ще съм жив да си взема някой 6-7 ръка
          ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

          Коментар


          • #6
            От: Новия BMW R1200GS LC

            Владич, нали трябва да скрият радиаторите под нещо пластмасово.

            Накратко съм доволен, доста промени и изцяло нов двигател (мазане, охлаждане, разпределителни валове, генератор....) . Доволен съм от масления съединител (надявах се). Променената рамка ми се вижда още по-слаба от предишната . С този сложен фар какъв ли ще си го "набият" немците.

            Външно не изглежда много променен, но едва ли могат да направят много в тази насока (по грозен - няма начин ).
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #7
              От: Новия BMW R1200GS LC

              Колкото повече го разглеждам толкова повече ми харесва този мотор!! Има много добри решения. Филтърната кутия е пред резервоара. Това сваля центъра на тежеста на мотора, поради по-нисък и по-назад разположен резревоар, и същевременно му позволява да минава в по-дълбоки води. Конструкцията на рамата изглежда по-усилена от тази на старият модел, а фаровете трябва да се пробват "на живо", но едва ли ще светят по-слабо от старите.
              Двигателя е много интересен. Съединителя е в блока на двигателя зад десният цилиндър, а скоростната кутия също в блока на двигателя, но зад левият цилиндър. За това кардана е минал от ляво на мотора, а ауспуха от дясно. Клапаните вече, обаче са станали с пулове и няма да може всеки сам да си ги регулира в къщи. Но пък по този начин няма да има нужда през 10 000 км да ги човъркаш.
              Това че двигателя е минал на 35% водно охлаждане е оптимизирала работата му и вече няма да загрява в задръствания и дълго чакане по светофари.
              Това че инжекторите са минали от горе върху цилиндрите доста е подобрило и оптимизирало "храненето" на двигателя, като по този начин 125 коня, и 1200 кубика дават разход, около 5/100 при 100 км/час.
              Седалката на водача се муши под седалката на пътника. По този начин можеш да махнеш седалката на пътника, а водача вече да се разполага доста по-нашироко и назад.
              Това че всички светлини са ЛЕД-светлини, а не обикновенни крушки определя много нисък разход на ел енергия за осветлението и много по-дълъг живот на всички светлини по мотора. По този начин са вкарали много повече електронни устройства по мотора, но пък са намалили масата и обема на генератора. Това е позволило да сложат и по-малък гелов акумулатор 12х12, който пък от своя страна не се нуждае от доливане и кой знае каква поддръжка.
              Лятите джанти вече с по 10 спици също ми харесват. За кратки офроуди вече не е необходимо специално да си с джанти със спици. Но пък на тези джанти със спиците, спиците вече са от неръждаема стомана.
              Малко е спорно, защо са го накачурили с толкова големи гуми от пред и особено от зад, но сигурно са преценили, че 125 коня, и 125 НМ въртящ момент си искат нещо по-масивно.
              Още много може да се пише, ама аз не съм им рекламен агент на БМВ. Но този мотор много ми хареса!
              За тези острите пластмаси в първият момент някак "бодат" очите, но после се свиква. Самият мотор БМВ 1200 ГС на мен не ми е грозен. На мен са ми грозни пистарките, които за мен са доста далече от понятието ми за мотоциклет... Но всичко това е относително. Един си бръсне главата гола, а друг си пуска коса до кръста, все с идеята да станат много красиви.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 04-10-12, 15:02.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #8
                От: Новия BMW R1200GS LC

                Хубав, мотор. Много ме радва , всъщност най-много ме радва факта че евентуално сега ще има по богат избор на вече старото R1200 втора ръка (само то ми харесва на външен вид) и разбира се тайничко се надявам цените на старото да паднат до към 10000 лв. за да мога да си го паркирам до трансалпа

                П.С.
                Сори за спама но не се сдържах.
                Мотора наистина има купища предимства пред стария модел и е нормално че ще е по-добър, обаче някак си не ми го побира главата (а явно и портмонето) как може да караш кола до 20 бона взета на старо (това хипотетично казано де всеки си знае него си) и да си вземеш мотор за 30-40 х. лв. Поне е мотор които е практически приложим и не е само "all show and no go" в смисъл, на този можеш да се качиш и да отпътуваш на някъде докато с една пистарка или крос е мкло по-трудно (да ме прощават колегите притежатели на такива машини, но те са твърде тясно специализирани за моя вкус)
                Последно редактирано от Grayfox; 04-10-12, 17:51. Причина: Добавен П.С.
                Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                Коментар


                • #9
                  От: Новия BMW R1200GS LC

                  LED осветлението е опция, така че едва ли са намалили мощността на генератора, ама са го свалили много ниско. Владич, не си карал моя натоварен в тъмното да видиш как свети, няма на къде по зле.

                  Гледайки новата рамка, определено ми се вижда хилава в опашката. Старата има по сложна "ферма" Вероятно материала е по-по-най.


                  п.п;. Защо посегнаха на мигачите???
                  Прикачени файлове
                  още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                  Коментар


                  • #10
                    От: Новия BMW R1200GS LC

                    Моят фар на БМВ-то 1100 ГС, който е колкото половин телевизор си свети прекрасно и на къси, и на дълги с една халогенна крушка Н4. За съжаление не слагат вече такива фарове по моторите. Все някакви "модерни" изгъзици със странни форми. Аз харесвам ГОЛЕМИТЕ класически кръгли, или правоъгълни фарове и мисля, че колкото по-малко шарени пластмаси има по един мотор толкова по-добре... Но кой съм аз, че да давам акъли на топ дизайнери?
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #11
                      От: Новия BMW R1200GS LC

                      Сега ще задам няколко въпроса, които може изобщо да не са на правилното място, но ако модераторите ги счетат за спам, да си отворят нова тема.

                      Правят ми впечатление данните: 1200 куб.см, 125 к.с. и разход 5/100 при 100 км/ч. А доста по-стари модели мотоциклети с обем 600 куб. см. с инжекционно захранване имат подобни характеристики. С каква цел е направено това-дълъг експлоатационен срок, равен въртящ момент, или?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Новия BMW R1200GS LC

                        Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                        LED осветлението е опция, така че едва ли са намалили мощността на генератора, ама са го свалили много ниско. Владич, не си карал моя натоварен в тъмното да видиш как свети, няма на къде по зле.

                        Гледайки новата рамка, определено ми се вижда хилава в опашката. Старата има по сложна "ферма" Вероятно материала е по-по-най.


                        п.п;. Защо посегнаха на мигачите???
                        И на мен мотора ми харесва, ама и тук ще трябват няколко години за да се изчистят всички бъгове. Рамката обаче ме дразни, защото е абсолютно същата като на старите ГС-и след 2004г. Точно в края и е слабото място и трябва задължително да се усилва ако ще се товари много багаж. Туй ми е личния опит. Надявах се да я променят от квадратен профил, което е направено при КТМ и е доста повече помислено, че там ще има товар. Иначе сега ще продължават пътеписите с най-често срещаната снимка как някъде, в някакъв гараж се заварява опашка на БМВ. Дано поне не е алуминиева.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Новия BMW R1200GS LC

                          Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение
                          Всъщност в този GS не ми харесват три неща:
                          1 - Цената
                          2 - (Произтича директно от 1.) няма да го карам скоро
                          3 - Виждаики новия модел GS1200 май се отказах да си вземам стария GS1200
                          Не така де!Нищо не е толкова жестоко.На всеки понякога му се случва да изрази мнение което в очите на някой друг да изглежда по крайно или по силно.Всичко е съвсем приятелско.Между другото го карах няколко километра тоя новия,един си го беше поръчал,ама какво-нов мотор,мнооооого пари и желанието друг да му плаща разходите като стане време.А то ще стане.Просто ама хич не ме влече да карам за по дълго мотор с толкова много електроника.Прекалено многото помощници които той има,в една по дълга експлоатация те отучват от някои много полезни навици,които си градил с години и са доста полезни за здравето!Нищо друго!
                          Иво (таксито) Андреев
                          0988 91 80 50
                          Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                          Коментар


                          • #14
                            От: Новия BMW R1200GS LC

                            Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                            ... Дано поне не е алуминиева.
                            Което прочетох: The chassis of the R 1200 GS uses a completely newly developed tubular all-steel bridge frame with a bolt-on rear frame.
                            Каквото и да означава!

                            Не разбрах и не ми стана ясно как ще се справят с мястото за голям резервоар за АДВЕНЧЕР (РАЛИ) модела. Радиаторите пречат. На намерих още нищо в нета.
                            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                            Коментар


                            • #15
                              От: Новия BMW R1200GS LC

                              За статистиката:
                              BMW R1200GS до настоящия модел в продажба. Въздушно охлаждане 72%, маслено охлаждане 28%.
                              BMW R1200GS LC Въздушно охлаждане 65%, водно охлаждане 35%.
                              Май не е толкова голяма разликата с предния модел?
                              BMW F800GS

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X